І ми повертаємооось!
Оновлення 14.7 містить незначний баланс для Кібер міста, орієнтований на змагальну гру, бо саме його буде використано у кількох турнірах, зокрема, у фіналі Корони тактика: Кібер місто (з 11 по 13 липня). Можливо зміни для самого міста несуттєві, проте ми плануємо серйозно знизити 4-вартісних у Битві дуетів. Інші режими теж не пасуть задніх, тому оновлення балансу чекають і на Вечірку Пінгві, і на Відродження: Реміксова бійня!
Окей, час вставати у вашу улюблену чергу і починати читати!
Ротація крамниці

Літня перерва Riot
Цей цикл оновлень перетинається зі щорічною літньою відпусткою Riot і TFT також відправляється у тижневий відпочинок, щоб перезарядитися, пограти в улюблені режими та просто відпочити. Тож, внаслідок тижневої відсутності, оновлення 14.7 (тобто це оновлення), триватиме 3 тижні, а вже 16 липня ми зустрінемося з останнім оновленням для Кібер міста — оновленням 14.8.
Зміни в перепустці Відродження
До уваги всім поціновувачам Відродження, жителям Кібер міста, та гостям Вечірки Пінгві. Ми оновлюємо систему отримання досвіду у перепустці режиму Відродження. Відтепер досвід нараховуватиметься за будь-яку гру, незалежно від черги, однак у Відродженні отриманого досвіду буде на 50% більше!
- Раніше: гравці отримували досвід виконуючи місії лише в режим Відродження >>> Тепер: гравці отримуватимуть досвід незалежно від режиму та нараховуватиметься в тій самі кількості, що й для перепустки сету.
- Нове: для гравців в режимі Відродження досвід нараховуватиметься зі 50% збільшенням.
Режим сумісності WINDOWS 8
Починаючи з оновлення 14.7, ми видаляємо можливість запускати League of Legends або Teamfight Tactics застосовуючи режим сумісності (Compatibility Mode) у Windows.
Після натискання кнопки «Грати» в клієнті Riot з увімкненим режимом сумісності з’явиться спливаюче вікно з пропозицією автоматично вимкнути цей режим і запустити гру в стандартному форматі. Якщо ви відхилите цю пропозицію — клієнт не запуститься. Якщо погодитеся, то режим сумісності буде вимкнено і гра спробує запуститися як зазвичай.
Це не має вплинути на більшість гравців і гарантуватиме, що League/TFT працює в підтримуваному середовищі Windows.
Для більш детальної інформації щодо наших системних вимог, будь ласка, ознайомтесь зі статтею нашої команди підтримки: Мінімальні та рекомендовані системні вимоги (Minimum and Recommended System Requirements).
Системні зміни
Імена Сяйнистих предметів
Хоч мати унікальні назви сяйнистих предметів прикольно, проте знайти предмет, не маючи картинки, стає проблематично. Тому ми змінюємо всі назви сяйнистих предметів на “Сяйнистий [назва завершеного предмета]. Все одно всі кажуть: “Сяйнистий ожиновий жилет” і т.д.
- Усі сяйнисті предмети перейменовані на “Сяйнистий ХХХ” замість унікальної назви.
Пріоритезація на Каруселі
Тепер ви не будете сильно покарані через те, що пропустили свій вибір на каруселі. Тож, можете піти взяти собі водички.
- Якщо ви нічого не оберете на каруселі на стадії 5+, система буде віддавати перевагу завершеному предмету, а не найвартіснішому чемпіону.
Великі зміни
Велика, як кількість активних режимів зараз!
Риси
Кодери (Cypher) дуже добре себе показують як у грі на високому рівні, так і в професійних матчах. Оскільки зовсім скоро стартують топові змагання, ми вносимо суттєве ослаблення для першого рівня активації та незначні для другого й третього.
Екзотек (Exotech) виявились напрочуд сильними після нашого посилення у 14.6, більше через екзо (збільшене здоров’я), ніж через тек. Тож, ми зменшуємо кількість здоров’я за кожен предмет на чемпіоні Екзотек, і додаємо трошки сили атаки, щоб Гололук (Holobow) (раніше в основному зброя Варуса) став кориснішим для різних Екзотек чемпіонів.
У попередньому оновлені ми підсилили Авангардам (6) щит від максимального здоров’я з 40% до 48%. Це значно підвищило ефективність риси, однак стабільність показників вийшла за межі здорового балансу і фронтлайн став занадто живучим.
- Кодер (Cypher) – базова цінність програшу: 16/20/24/28 >>> 13/18/23/28
- Кат (Executioner) – додатковий шанс криту: 25/35/45/50% >>> 25/35/50/55%
- Екзотек (Exotech) (7) – здоров’я: 300 >>> 270
- Екзотек, Гололук (Exotech Holobow): тепер дає 15% сили атаки
- Нітро (Nitro) – здоров’я за заряд: 11 >>> 12
- Авангард (Vanguard) (6) – щит: 48% >>> 45%
Чемпіони: Ранг 1
Нам подобалося спостерігати за рерол стратегією навколо великого і могутнього 1-вартісного Доктора Мундо, його навіть можна назвати горилою. І ми не впевнені, що навіть 100 дрібніших та слабших юнітів змогли б його зупинити. Тож доводиться опустити його верхню межу знижуючи відсоток зцілення від максимального здоров’я, а також посилити слабших 1-вартісних у його комбінації, щоб зрівняти шанси.
Хоч і чудова на ранніх стадіях гри, Вай програє по ефективності пізніше. Тому ми послаблюємо лише її удар на рівнях 1 і 2 зірок.
- Др. Мундо – співвідношення зцілення до здоров’я: 5% >>> 2%
- Вай – співвідношення щита до сили здібності: 275/350/500/650% >>> 260/335/500/665%
- Зайра – основна шкода ліани: 290/435/660/885% >>> 305/460/685/905%
- Зайра – другорядна шкода ліани: 145/220/330/440% >>> 150/225/340/455%
Чемпіони: Ранг 2
Як основний танк у рерол комбінаціях Нітро (Nitro), Шивана більше вигорає сама, ніж спалює ворогів. Краще співвідношення сили здібності до її здоров’я допоможе їй, особливо у вертикалі Технарів (Techie), де вона найпотрібніша.
Верхня межа сили Ґрейвза з Артефактами, які використовують його 5 дробовикових пострілів, занадто висока для 2-вартісного чемпіона. Ми прибираємо цю взаємодію, тож артефакти, які пасують йому найбільше, тепер будуть спрацьовувати лише один раз. Також буде знижено шкоду його снарядів, бо навіть без них його білди зараз показують надто сильні результати.
- Шивана – отримання здоров’я: 200/270/340% >>> 210/285/360%
- Ґрейвз – Смерть розуму (Wit’s End) and Титанічна Гідра (Titanic Hydra) будуть спрацьовувати лише раз за атаку, замість 5.
- Ґрейвз – шкода від снарядів: 35% >>> 33%
Чемпіони: Ранг 4
A.M.P. композиції наразі є найсильнішими дошками на 9 рівні й цю межу сили підіймає Енні, яка пробиває задні ряди, а Саміра (чию A.M.P. частину буде послаблено далі в цьому оновленні) знищує їх повністю. Хоч логічним було б у цій композиції використовувати Зіґґса і Кобуко для активації Кібербоса (Cyberboss) і наступного прориву Стратегів (Strategist), найсильніші дошки навіть не використовують цих чемпіонів, а надають перевагу 1-зірковим 5-вартісним (*кашляє в сторону Зака*). Зниження шкоди Енні дозволяє нам розподілити силу A.M.P. композиції на чемпіонів, які не так добре себе показують, наприклад Ніко і Зіґґс, в надії, що “Швидкий рівень 9 в A.M.P.” залишиться актуальною, однак гнучкішою. Ці посилення також мають допомогти пізнім композиціям, які наразі не здатні конкурувати з магічними домінантами (Вуличні демони, Стратеги, Кібербос).
- Енні – шкода малої вогняної кулі: 45/68/300% >>> 42/63/300%
- Чо’Ґат – здоров’я: 1000 >>> 1100
- Ніко – залежність щита від сили здібності: 280/300/1500% >>> 295/315/1500%
- Зіґґс – базова сила здібності: 250/375/1500% >>> 265/400/1500%
- Векс – сила здібності: 180/270/1100% >>> 190/285/1150%
Чемпіони: Ранг 5
Можете називати це Блобпокаліпсисом, чи Блобогедоном, бо Зак знов у топі по отриманій та нанесеній шкоді, а все завдяки блобомережі. Ми знижуємо силу вмінь, яку він отримує з кожного блоба, але збільшуємо залежність від сили здібностей. Тож, якщо вам хочеться вдягти на нього магічні предмети, ви все ще зможете грати цим танковим хлопчиком, як Троянським кері.
- Зак – сила здібностей за Блоб: 4 >>> 2
- Зак – залежність здібності від сили здібностей: 115/175/1000% >>> 140/210/1000%
- Саміра – базова кількість куль: 20 >>> 22
- Саміра – кулі за підсилення шкоди: 2 >>> 1
Ауґментації
З огляду на розпал турнірного сезону, ми ухвалили непросте рішення і вимкнути улюблену, але змагально надто сильну (або слабку) ауґментацію Чорний ринок. Думай швидше (Think Fast), одна з найдинамічніших механік у TFT (а можливо, і єдина), особливо чутлива до різниці в пінзі. А на світовому рівні навіть мікросекунди мають значення.
Ми також прибираємо Запасні частини (Нітро) через баг із туреллю і Перегрів (A.M.P.), тому що, якщо чесно, це не найкраще наше творіння. Перегрів просить тебе грати через A.M.P., але не грати чистою вертикаллю, що трохи не інтуїтивно, а потім дає тобі рероли та просить одягнути предмети на A.M.P. чемпіонів, що також не те щоб мало сенс.
- Думай швидше (Think Fast) – було вимкнено
- Останній рубіж (Last Stand) – здоров’я: 200 >>> 150
- Люденове відлуння (Luden’s Echo) – шкода: 100-250 >>> 110-300
- Перегрів (Overclocked) – вимкнено
- Запасні частини (Spare Parts) – вимкнено
- Шипована броня (Thorn Plated Armor) – зцілення: 35% >>> 30%
Невеличкі зміни
Невеличкі, наче 3 сили атаки.
Чемпіони
Міс Фортуна є успішним другорядним кері, поряд зі стабільнішими чемпіонами, що фокусуються на шкоді одиничної цілі (Зері). На жаль, вона не змогла досягнути такої ж очікуваної популярності, як основний кері композиції з трьома предметами. Ми надаємо їй крапельку сили атаки та посилюємо власне підсилення від Синдикату (7), що дозволить їй влучити у список метових композицій, як кері Синдикату чи Динамо.
- Вейн – сила атаки: 50 >>> 53
- Фіддлстікс – швидкість атаки: 0.7 >>> 0.75
- Міс Фортуна – сила атаки: 53 >>> 56
- Міс Фортуна, Синдикат (7) – пронизуюча шкода: 33% >>> 40%
- Ренектон – здоров’я: 1000 >>> 1100
Ауґментації
Сховище спогадів (Динамо) — це чудова ауґментація риси, коли ви отримуєте її рано, виконуючи всі умови задля отримання нагород. На жаль, вона не може успішно показати себе, розігруючись пізніше.
- Сховище спогадів (Memory Bank): більше не може бути запропоновано на 3-2
Битва дуетів
Ми маємо значні зміни для Битви дуетів. Їхньою ціллю є зменшення кількості 3-зіркових чемпіонів 4-го рангу, котрі були вирішальною умовою для перемоги на середньому та високому рівні гри.
Наші перші зміни стосуються перезарядки Командної гармати. Тепер гармати можуть відправляти тільки 1-зіркових чемпіонів, а перезарядка масштабується з їхньою ціною. Оскільки є достатня кількість можливостей протидії збиранню чемпіонів 3-го рангу, ми залишаємо перезарядку гармати на позначці трьох раундів, як і для чемпіонів першого та другого рангу. З подібною метою, також прибрано Дублікатор з Подарунку та ауґментацію ПідЧотирення (ReinFOURcement), що дозволяла купити відразу 2-зіркового чемпіона 4-го рангу. Оскільки Командна гармата все ще існує, а Битва дуетів досить таки інфляційний режим, очікується бачити 3-зіркових чемпіонів 4-го рангу частіше за стандартну чергу. Ми продовжуємо спостерігати за частотою їх появи та, як завжди, внесемо будь-які зміни, якщо вони будуть потрібні.
- Перезарядка Командної зарядки тепер залежить від рангу чемпіона, а не його зіркового рівня. 3/3/3/5/5 раунду за 1/2/3/4/5-вартісних.
- Командна гармата може надсилати тільки 1-зіркових чемпіонів.
- Дублікатор у Подарунку було замінено на 3 Малих дублікатора.
- ПідЧотирення було видалено з режиму.
Відродження: Реміксова бійня
Настав час змінити тему цієї мети.
Чемпіони
Окрім Міс Фортуни, ми допускаємо до танцю всіх цих кері.
- Кай’Са – сила атаки здібності: 290/290/300% >>> 310/310/315%
- Кейл – шкода здібності: 35/52/75 >>> 40/60/85
- Кейл – фінальна шкода здібності: 240/360/540 >>> 275/415/620
- Лулу – магічна шкода здібності: 250/375/600 >>> 290/430/690
- Лулу – другорядна шкода: 150/225/360 >>> 175/260/420
- Лулу – збільшення шкоди від приголомшення: 150/225/360 >>> 175/260/420
- Міс Фортуна – фізична шкода здібності: 295/295/305% >>> 280/280/280%
- Міс Фортуна – фізична шкода другорядної частини здібності: 180% >>> 170%
Ауґментації
- Проблиск (Blinged Out) – здоров’я: 70 >>> 60
- Проблиск – швидкість атаки: 7% >>> 6%
Вечірка Пінгві
Це вечірка Пінгві та на відміну від святкового столу, де знаходяться тільки тортики з кексиками, у нас презентовано баланс для цього режиму. Нагадуємо, що це останнє оновлення Вечірки Пінгві, котру потім замінить режим Скарбів Пузаня (оновлення 14.8)!
Риси
Все це — підсилення!
- Повстанець (Rebel), бронзовий ранг – підсилення шкоди: 4% >> 4.5%
- Повстанець (Rebel), бронзовий ранг: 10 >> 12 секунд
- Повстанець (Rebel), призматичний ранг – підсилення шкоди: 8% >> 9%
- Повстанець (Rebel), призматичний ранг: 10 >> 12 секунд
- Повелитель драконів (Dragonlord), бронзовий ранг – тривалість стану: 1 секунд >> 1.5 секунд
- Повелитель драконів (Dragonlord), бронзовий ранг – відсоткова чиста шкода: 10% >> 12%
- Повелитель драконів (Dragonlord), призматичний ранг – тривалість стану: 1.5 секунд >> 2 секунд
- Повелитель драконів (Dragonlord), призматичний ранг – відсоткова чиста шкода: 15% >> 18%
- Піромант (Pyro) – швидкість атаки за 5 вугликів: 1.5% >> 2%
- Завойовник (Conqueror), бронзовий ранг – надає базової сили атаки/здібностей: 10% >> 8%
- Завойовник (Conqueror), призматичний ранг – надає базової сили атаки/здібностей: 15% >> 12%
- Завойовник (Conqueror), – прорив до найбільшої нагороди: 1400 >> 1300
- Джаз (Jazz), бронзовий ранг – додаткове здоров’я за рису: 1.5% >> 2%
- Джаз (Jazz), бронзовий ранг – підсилення шкоди за рису: 1.0% >> 1.5%
- Джаз (Jazz), призматичний ранг – додаткове здоров’я за рису: 3% >> 4%
- Джаз (Jazz), призматичний ранг – підсилення шкоди за рису: 2.5% >> 3%
Чемпіони рис
- Лорд йордлів Вейґар, шкода здібності: 200/300/500 >> 200/330/500
- Ткаля історій Кейл – активна шкода здібності: 125/250/375/750 >> 125/250/390/780
- Ткаля історій Кейл – пасивна шкода від ударів: 15/35/40/80 >> 15/35/45/90
- Ткаля історій Кейл – базова сила атаки за рівень: 14/29/45 >> 16/33/49
Початкові зустрічі та злами
- Пінгві Ґарен: 7% >> 9%
- Зламаний день народження Пінгві (Додаткова риса до річниці): 5 >>8%
- Ковадло компонентів: 8% >> 4%
- Потрійна золота ауґментація: 8% >> 7%
Виправлення помилок
- PVE раунди у Битві дуетів завжди надаватимуть додаткові кулі.
- Виправлено помилку, коли 4-зіркова Шивана отримувала менше здоров’я, ніж було заплановано.
- Реміксова бійня: виправлено помилку, коли сила атаки 1-зіркової Поппі не масштабувалося від додаткового здоров’я
- Реміксова бійня: тепер коли Урґот збільшує свою досяжність, його конус з’являється поряд з ціллю, замість того щоб з’являтися біля нього та промахуватися по ворогах на дистанції
- Вечірка Пінгві: виправлено неправильне відображення підказки, котра показувала відсоткове збільшення характеристик від риси Прадавнього лісу (Elderwood), коли надавала фіксоване значення.
- Вечірка Пінгві: виправлено помилку, коли Ткаля історій Кейл могла відродити Тіберса Енні
- Вечірка Пінгві: виправлено помилку, коли Йордли неправильно вираховували 4-зіркових чемпіонів, при видачі Лорда йордлів Вейґара.
- Виправлено помилку, коли візуальне відображення ефекту Порталу занурення у диско не збігалося з моделлю порталу на телефоні та ПК.
- Виправлено помилку, де базова версія Вивільненого Ґарена втрачала сяйнисті візуальні ефекти
- Виправлено помилку з відображенням Шовковички (Silkee) на iOS під час Привітання