Може це й останнє оновлення Магії та Хаосу, але магія між нами залишиться навіки, адже дружба — це магія.
До речі про магію, у нас є велике оновлення Планувальника команди, разом з посиленням артефактів, та декількома сильними посиленнями, які ми могли впровадити лише в останньому оновленні набору! 14.22 відзначає повернення нашого сповненого здобиччю ігрового режиму, Скарби Пузаня — обов’язково спробуйте! Завершуйте своє рангове сходження Магії та Хаосу поки це можливо, адже 14.23 це абсолютно новий набір!
Основні моменти оновлення
[Highlight image here]
Інфографіка магазину ротацій
[ 12. October 22 – Patch 14.22 Rotating Shop Asset ]
Передпродаж комплекту
Напередодні нового набору, ми також запускаємо передпродаж комплекту з Перепусткою+ нового набору, Чібі Кейтлін з її бумом — Туз у Рукаві. Це все буде доступно лише цього оновлення за 2600 RP. Після 14.22, Чібі Кейтлін буде доступна в магазині ротації.
Оновлення планувальника команд!
Ми маємо три чудових покращення для Планувальника команд!
- Копіюй та вставляй коди команд своїх друзів, улюблених стримерів, чи того тактика, який щойно тебе переміг. Вставлені коди команди будуть зберігатися у вашому планувальнику команди, тож ви зможете легко обирати між ними.
- Тепер можна зберігати до 20 команд у планувальнику команд та обирати між ними.
- Чемпіони тепер матимуть імена у планувальнику, що полегшить їх ідентифікацію.
Повернення скарбів Пузаня!!!
З 21:00 6-го листопада (11 AM PT) до 20:00 19-го листопада (10 AM PT), повернуться Скарби Пузаня та принесуть більше здобичі, сили, 3-зіркових 5-вартісних, і найголовніше — більше Пузанів у Магію та Хаос!
Налаштування мобільних пристроїв: низькі та середні
У 14.22 ми налаштовуємо низку та середню якість графіки на мобільних пристроях, щоб зберегти пам’ять та покращити плавність ігрового процесу. Така зміна допоможе старішим чи повільнішим пристроям запускати TFT плавно, але використання TFT на середніх чи вище налаштуваннях здебільшого (на середніх) чи повністю (на вище середніх) уникне впливу візуальних змін. На низьких і, меншою мірою, середніх рівнях, ці зміни в першу чергу вплинуть на візуальну якість тактиків та арен, щоб забезпечити плавніший й надійніший ігровий процес.
Системні зміни
Отримай свої 27 копій здоров’я та сили!
- 4-зіркові чемпіони отримують додаткові 500 здоров’я.
Величезні зміни
Величезні, як БДЖОЛИ на пасіці Ющенко!
Риси
Час майже закінчився, тож ми створили деякі солоденькі зміни, які перетворять кінець набору у незабутню розвагу.
- Хроно – час активації: 14 секунд >>> 10 секунд
- Медомантія – Бджоли стали більшими ніж раніше.
- Заклинатель – заряди за використання здібності: 3 >>> 5
- [Нове] Перевертні (10) – 66% здоров’я та 5% відновлення здоров’я
- [Нове] Цукроробство (8) – 50 базової сили атаки/сили здібності, 500 здоров’я команди, та 10х множник цукру
Чемпіони: Ранг 1
Це реклама Джейса з силою атаки. Прийшов його час.
- Еш – підсилення мани: 50/90 >>> 40/75
- Джейс – сила атаки: 55 >>> 56
- Джейс – вміння від сили вміння%: 450/450/500% >>> 500/500/600%
- Варвік – сила атаки: 45 >>> 46
Чемпіони: Ранг 2
Окрім Кассадина, ніхто з 2-вартісних не мав шансу носити штанці кері, але тепер ми дозволимо їм приміряти цей образ. Навіть якщо це штанці йордлового розміру для Трістани, чи старі добрі підтяжки для Акалі.. хехе, ми просто перевіряємо вашу увагу, бо знаємо, що це штани для Зілеана.
- Акалі – сила атаки: 55 >>> 65
- Кассадин – підсилення мани: 30/70 >>> 30/60
- Трістана – підсилення мани: 0/60 >>> 0/45
- Зілеан – максимальне посилення мани: 20/70 >>> 0/60
- Зілеан – сила атаки: 180/270/405 >>> 220/330/495
- Зілеан – сила наступного вміння: 150/225/340 >>> 160/240/360
- Зілеан – тривалість стану вміння: 1.25 >>> 1 сек
Чемпіони: Ранг 3
Пам’ятаєте ми додали Джинкс 3 сили атаки й вирішили це відмітити…я теж ні. Що ж, їй все ще не завадить маленьке посилення, тож ось одна третя того 14.21 підсилення Джинкс з яким ми перегнули. Зачекайте-но; Джейс, Варвік, та Джинкс отримують по +1 сили атаки….
- Джинкс – сила атаки: 52 >>> 53
- Ніко – броня та магічний супротив:: 45 >>> 55
- Свейн – максимальне посилення мани: 70/130 >>> 60/120
- Свейн – другорядне отримання здоров’я: 180/230/280 >>> 210/250/290
Чемпіони: Ранг 4
Чув, що нам бракує характеристик.
- Фіора – сила атаки: 75 >>> 80
- Ґвен – броня та магічний спротив: 50 >>> 55
- Карма – шкода здібності: 190/285/1600 >>> 200/300/1600
- Насус – зцілення від вторинних використань здібності: 250/300/900 >>> 325/375/900
- Варус – швидкість атаки: 0.75 >>> 0.8
Чемпіони: Ранг 5
Врочисті чари Зерата найцікавіші, веселіші та унікальніші частини його здібностей, тому ми дозволяємо їм з’являтися частіше
- Зерат – шкода здібності: 250/275/888 >>> 299/444/999
- Зерат – шанс на Врочисті чари: 8% >>> 12%
- Зерат – максимальний шанс на Врочисті чари: 40% >>> 50%
Ауґментації
Сучасні методи тестування часто поєднують плацебо з помітним побічним ефектом, як-от поколювання в роті. Щоб якнайкраще перевірити дію препарату про який йде мова, ми маємо перевірити його знову. Це часто робиться для протидії потужності плацебо, ефективність котрої у клінічних умовах досягає понад 50%. Щодо налаштувань препарату, ми зайшли задалеко з його побічним ефектом попри те, що основна дія Плацебо мала виділятися у золоті.
Говорячи про золото, вам треба його менше для успішної Золотої пригоди.
- Плацебо (Placebo) – швидкість атаки: 2% >>> 1%
- Золота пригода (Golden Quest) – потребує золота для виконання: 175 >>> 165
- Королева павуків (Spider Queen) [Виправлення помилки]: виправлено помилку, де вона завдавала менше запланованої шкоди.
Артефакти
Ми робимо великий поштовх до артефактів, щоб зробити їх веселішими та підготувати до змін наступного набору. Вносячи ці зміни на оновлення раніше, ми плануємо використати додатковий час для створення кращого специфічного балансу навколо артефактів.
Ми видаляємо два артефакти, що створювали невеселі способи гри навколо безсмертних танків, з підсиленням протягом часу або надокучливим контролем. Я думаю краще тепер казати, що Вічна зима не така вже й вічна, а Заборонений ідол і дійсно заборонений.
- Образ душі (Anima Visage) – здоров’я: 450 >>> 400
- Образ душі (Anima Visage) – магічний спротив: 25 >>> 20
- Образ душі (Anima Visage) – відновлення здоров’я щосекунди: 2.5% >>> 3.5%
- Образ душі (Anima Visage) – тепер надає 20 броні
- Хватка смертельного вогню (Deathfire Grasp) – сила здібностей: 50 >>> 30
- Хватка смертельного вогню (Deathfire Grasp) – мана: 15 >>> 30
- Хватка смертельного вогню (Deathfire Grasp) – підсилення шкоди тепер правильно відображається у підказці й триває вічно (це не функціональна зміна)
- [Переопрацьовано] Хватка смертельного вогню (Deathfire Grasp) – Початок бою: завдає поточній цілі 40% від її максимального здоров’я магічної шкоди. Ефект повторюється кожні 13 секунд.
- Хватка смертельного вогню (Deathfire Grasp) – більше не Унікальний предмет
- Вічна зима (Eternal Winter) – видалено з гри.
- Заборонений ідол (Forbidden Idol) – видалено з гри.
- Клинок азартника (Gambler’s Blade) – базова швидкість атаки: 40% >>> 45%
- Клинок азартника (Gambler’s Blade) – шанс спрацювання: 4% >>> 5%
- Бортодав (Hullcrusher) – також надає силу атаки/силу здібностей при ізоляції
- Фокус горизонту (Horizon Focus) [Виправлення помилки]: тепер шкода накопичується, якщо ви маєте декілька копій
- Лічева загибель (Lichbane) – прибрано 15 мани
- Лічева загибель (Lichbane) – тепер надає 20% швидкості атаки
- Герб Лайтшилдів (Lightshield Crest) – броня та магічний спротив: 50 >>> 70
- Герб Лайтшилдів (Lightshield Crest) – масштабування щита від спротивів: 50% >>> 70%
- Рукавиці (Mittens) – зменшення шкоди: 20% >>> 25%
- Кіготь скритня (Prowler’s Claw) – тепер надає 200 здоров’я
- Кіготь скритня (Prowler’s Claw) – сила атаки: 50% >>> 40%
- Шукачів налокітник (Seeker’s Armguard) – характеристики за участь у вбивстві: 10 >>> 15
- Шукачів налокітник (Seeker’s Armguard) – характеристики за вбивство: 15 >>> 20
- Шукачів налокітник (Seeker’s Armguard) – збільшення розміру з накопиченням зарядів
- Сільвермірський світанок (Silvermere Dawn) – сила атаки: 165% >>> 120%
- Сільвермірський світанок (Silvermere Dawn) – броня та магічний спротив: 50 >>> 75
- Фокус снайпера (Sniper’s Focus) – збільшення досяжності: 1 >>> 2
- Примарна шабля (Spectral Cutlass) now grants 40 Armor & MR
- Лінзи пройдисвіта (Trickster’s Glass) – збільшення максимальної мани клона: 30% >>> 10%
- Нескінченний відчай (Unending Despair) – магічна шкода щита: 125% >>> 160%
Чари
Колосальні зміни, якщо це правда. А це точно правда.
Останнє оновлення набору приносить неймовірні зміни, бо ми хочемо, щоб кожен зміг зануритися та насолодитися у цю чарівну механіку, допоки вона не зникла. Фанати чар, покажіть себе!
- Вартість покупки всіх Чар зменшена на, як мінімум, 1 золото/здоров’я.
Виправлення помилок
- Обманутий: Лінзи пройдисвіта тепер правильно створюють копію 4-зіркового чемпіона.
- Виправлено дуже рідкісну помилку, коли кожен гравець у лобі отримував більше здобичі, ніж було заплановано
- Виправлено помилку, коли ауґментація Королеви павуків завдавала менше шкоди, ніж було заплановано.