Настав час для оновлення 25.21! Сподіваємося, що ваші Pick ‘Ems в швейцарській стадії проходять успішно, а як ні, то, можливо, вибір кришталевої кулі врятує вас.
Ми вносимо важливі системні зміни балансу, пов’язані з агресивною фазою початку гри, послабивши ефекти щита Дорана та другого подиху, стимулюючи таким чином до агресивної гри з кільцем Дорана. Ми також повертаємо Ґвен до її попереднього стану до оновлення цього року, повертаємо магічний спротив через накопичення зарядів витримки, послаблюємо вибухову шкоду Доктора Мундо у пізній фазі гри, а також вирівнюємо певну різницю в балансі для звичної нам гри.
У цьому оновленні ми додали перепустку для 2-го акту, яка подвоює кількість внутрішньоігрової валюти на честь повернення чемпіонату світу у повному обсязі, тож не забудьте виконати активності, щоб отримати подвійну кількість блакитної, помаранчевої та міфічної есенцій. Ми також додаємо новий режим — ARAM Хаос, пропонуючи відмінний досвід від звичного вам режиму, але наповнений ауґментаціями! Створіть збірку своєї мрії, або справжній жах для ваших опонентів.
Ми також приготували оновлення для Інструменту тренування, що дозволить випробувати чемпіонів перед їхньою покупкою, внесли деякі зміни щодо мінімальних системних вимог, та, звісно, нові смаколики в Святилищі та Міфічній крамниці!
Коротко про головне
Бджіко, Скарнер з механічного королівства та престижна аспект Зої стануть доступні 22 жовтня 2025 року о 22:00 за київським часом (19:00 UTC).
Бойова перепустка 2 акту 3 сезону
З 25.21 ми маємо останню сезонну бойову перепустку року! Не забудьте її пройти, щоб отримати Бджіко, Скарнера з механічного королівства та престижну вічний аспект Зої, а також усі емоції, іконки та інші речі, які ми маємо в перепустці.
У цій перепустці ми маємо спеціальний подарунок, щоб відсвяткувати повернення Чемпіонат світу: усі валюти на 48 рівнях перепустки будуть подвоєні! Тож будь-якої блакитної, помаранчевої та міфічної есенцій у ній буде вдвічі більше! Це означає, що замість 25 одиниць міфічної есенції ви отримаєте 50!
Частина доходів від від перепустки 2 акту 3 сезону також буде розподілена між командами LoL-кіберспорту.
ARAM ХАОС

ARAM Хаос — наш новий ігровий режим, з’явиться у цьому оновленні! Цей режим відповідає на питання — «Що буде, якщо запозичити ауґментації з Арени та імплементувати їх до ARAM?». Відповіддю на це, власне, і є Хаос.
ARAM Хаос подібний до звичайного режиму 5 на 5 на одній лінії, однак з деякими доповненнями. На початку кожного матчу ви зможете вибрати одну з трьох ауґментацій, щоб задати основу для збірки, а також ще по одній на 7, 11 і 15 рівнях. Як і предмети, ви можете отримати їх після смерті! (Або, якщо ви злодюжка, ви можете знайти ауґментацію, яка дозволить вам повернутися на базу за покупками ауґментаціями).
ARAM Хаос буде доступний до виходу оновлення 25.24, тож не забудьте зазирнути та влаштувати трішки хаосу, перш ніж режим зникне!
Оновлення інструменту тренування
Як вже Riot Meddler згадував у останьому відеоблозі розробників, у цьому оновленні ми вносимо кілька покращень до Інструменту тренування. Серед іншого — тепер ви можете використовувати будь-якого чемпіона у даному режимі, перш ніж купувати його для стандартних режимів гри. У лоббі інструменту тренування з’явиться іконка, яка покаже, що всі чемпіони будуть розблоковані, коли ви увійдете до режиму як одиночний гравець. Спробуйте та поділіться з нами своїми враженнями!
- Усі чемпіони були розблоковані для гравців, які використовують інструмент тренувань в одиночному режимі (1 гравець, боти та глядачі також допускаються).
- Додано функцію відродження/повторного відродження нейтральних таборів монстрів (наприклад, лісові табори та краби).
- Виправлено помилку, через яку краби не відроджувалися за певних обставин.
Зміни в Mac OS, Metal і DirectX 11
Щоб забезпечити стабільність і продуктивність наших ігор, іноді нам доводиться припиняти підтримку застарілого обладнання або програмного забезпечення, яке вже не використовується гравцями. Зазвичай такі зміни впливають лише на невелику кількість гравців, але ми хотіли попередити вас на випадок, якщо ці зміни, що вступають в силу з версії 25.21, торкнуться і вас.
На початку року (оновлення 25.02, офіційно відомий як 25.S1.2) ми оновили мінімальні системні вимоги, оскільки оновили League of Legends, щоб зробити обов’язковим використання DirectX 11 рівня 11_0 для користувачів Windows і Metal для користувачів Mac. З версією 25.21 ці вимоги стануть обов’язковими, тобто вам потрібно буде мати ці графічні технології, щоб продовжувати грати в League of Legends. Якщо ваше обладнання вже відповідає мінімальним вимогам для гри в League of Legends, то у вас не повинно виникнути проблем, і ви не помітите різниці після виходу оновлення 25.21. Однак якщо ви не відповідаєте вимогам, то кнопка «Грати» буде неактивною, і ви отримаєте спливаюче повідомлення про те, що для продовження гри вам потрібно оновити обладнання.
Для ознайомлення з мінімальними та рекомендованими системними вимогами ми радимо ознайомитися зі статтею, що стосується підтримки гри.
Чемпіони
Бард
Мінімальне та максимальне зцілення, а також швидкість пересування W було збільшено.
- Мінімальне зцілення: 25 / 50 / 75 / 100 / 125 (+ 30% сили здібностей) ⇒ 25 / 50 / 75 / 100 / 125(+ 40% сили здібностей)
- Максимальне зцілення: 50 / 87.5 / 125 / 162.5 / 200 (+ 60% сили здібностей) ⇒ 50 / 87.5 / 125 / 162.5 / 200(+ 70% сили здібностей)
- Швидкість пересування: 20 / 22.5 / 25 / 27.5 / 30 (+ 5% за 100 сили здібностей) ⇒ 20 / 22.5 / 25 / 27.5 / 30(+ 6% за 100 сили здібностей)
Діана
Шкоду пасивної здібності по монстрах було зменшено.
- Шкода по монстрах: 300% ⇒ 280%
Доктор Мундо
Приріст броні збільшено. Мінімальна шкода при активації E зменшено.
- Приріст броні: 3.7 ⇒ 4.5
- Мінімальна шкода при активації: 5 / 15 / 25 / 35 / 45 (+ 7% додаткового здоров’я) ⇒ 5 / 15 / 25 / 35 / 45 (+ 5% додаткового здоров’я)
Езреаль
Приріст сили атаки збільшено.
- Приріст сили атаки: 2.75 ⇒ 3.25
Ґрейвз
Магічний спротив та його приріст зменшено.Додано магичний спроив здібності Е.
- Магічний спротив: 32 ⇒ 30
- Приріст магічного спротиву: 2.05 ⇒ 1.3
- Тепер надає 50% до броні як бонус магічного спротиву
- Магічний спротив за заряд: 2 / 3.5 / 5 / 6.5 / 8
- Максимальна кількість магічного спротиву: 16 / 28 / 40 / 52 / 64
Ґвен
Базові характеристики скориговано. Всі здібності скориговано.
- Здоров’я: 600 ⇒ 625
- Приріст здоров’я: 100 ⇒ 125
- Приріст сили атаки: 2.5% ⇒ 2.25%
- Масштабування сили здібностей: 0.55% за 100 сили здібностей ⇒ 0.6% за 100 сили здібностей
- Шкода малих розрізів: 10 / 15 / 20 / 25 / 30 (+2% сили здібностей ) ⇒ 10 / 15 / 20 / 25 / 30 (+5% сили здібностей )
- Броня та магічний спротив: 22 (+ 7% сили здібностей ) ⇒ 22 / 24 / 26 / 28 / 30 (+7% сили здібностей )
- Перезарядка: 22 ⇒ 18
- Шкода: 8 / 11 / 14 / 17 / 20 (+ 25% сили здібностей) ⇒ 5 (+ 20% сили здібностей )
- Перезарядка: 12 / 11 / 10 / 9 / 8 ⇒ 13 / 12.5 / 12 / 11.5 / 11
- Зменшення перезарядки: 50% ⇒ 25 / 35 / 45 / 55 / 65%
- Шкода: 30 / 60 / 90 (+ 8% сили здібностей) ⇒ 35 / 65 / 95 (+ 10% сили здібностей)
- Сповільнення: 30 / 45 / 60% ⇒ 40 / 50 / 60%
Каліста
Приріст сили атаки збільшено.
- Приріст сили атаки: 4.25 ⇒ 4.75
Коґ'Мав
Шкоду пасивної здібності по монстрах було зменшено.
- Швидкість атаки пасивного ефекту здібності: 10 / 15 / 20 /25 / 30% ⇒ 5 / 10 / 15 / 20 / 25%
Морґана
Приріст броні зменшено.
- Приріст броні: 5 ⇒ 4.2
Кіяна
Приріст здоров’я та шкоду Q зменшено.
- Приріст здоров’я: 124 ⇒ 121
- Шкода : 70 / 100 / 130 / 160 / 190 (+ 90% додаткової сили атаки) ⇒ 70 / 100 / 130 / 160 / 190 (+ 85% додаткової сили атаки)
Квінн
Шкоду Q та R зменшено.
- Шкода: 65 / 100 / 135 / 170 / 205 (+ 80 / 90 / 100 / 110 / 120% додаткової сили атаки) ⇒ 65 / 100 / 135 / 170 / 205 (+ 80 / 85 / 90 / 95 / 100% додаткової сили атаки)
- Шкода: 70% всієї сили атаки ⇒ 60 / 90 / 120(+ 35% додаткової сили атаки)

