Приготуйтеся до Worlds 2025 з оновленням 25.20!
Цього тижня ми раді представити нові образи лінійки Смертельна природа, фінальний раунд Жахливих Ботів, де будуть доступні всі три випробування (бажаємо успіхів!), черговий етап змін балансу Арени, вдосконалення функції Режиму Стримера, тестове впровадження функції, що забороняє гравцям блокувати чемпіонів союзників, технологія пошуку емоцій, а також заплановані зміни балансу. Обов’язково прочитайте усі подробиці!
Коротко про головне
Смертельна природа Сорака, Смертельна природа Фіддлстікс, Смертельна природа Ліссандра та Випробування сутінок Зін Жао стануть доступні 8 жовтня 2025 року о 22:00 за київським часом (19:00 UTC).
Оновлення Чемпіонату світу
Ласкаво просимо до офіційного оновлення Чемпіонату Світу League of Legends 2025 року! Оскільки більшість наших змін, орієнтованих на професіональну сцену, були внесені в останньому оновленні, ми докладаємо всіх зусиль, щоб зміни задовольнили як професіоналів, так і решту гравців. Як результат, ми додаємо деякі поліпшення для чемпіонів, які показують гірші результати в порівнянні з досвідченими гравцями, що використовують інших чемпіонів, деякі послаблення для тих, хто вже тривалий час демонструє занадто високі результати в нижчих рангах, а також інтегруємо низку виправлень, спрямованих на поліпшення або послаблення професійної сили без впливу на загальні показники перемог у звичайних та рейтингових матчах.
- Щоб відсвяткувати Чемпіонат Світу, ми принесли частинку його атмосфери до Ущелини, додавши тематичні декорації, включаючи нові Кубки Викликача. Загляньте до верхньої лінії, щоб поглянути на них!
- Випробування сутінок Зін Жао стане цьогорічним образом-маскотом для Esports! Riot виділить частину доходу на Global Revenue Pool, який безпосередньо підтримує ліги та команди в екосистемі LoL Esports.
- У цьому оновлені буде випущено 60 нових емоцій представлених команд за ціною 350 RP кожна. Не забудьте знайти свої емоції своїх улюблених команд (або мемів) та придбати їх, перш ніж вони зникнуть у оновленні 25.23.
- Покажіть усім в Ущелині за кого ви вболіваєте, придбавши іконку певної команди за 250 RP. Використовуючи її, ви додасте трилітерний акронім своєї команди до свого ігрового імені, щоб підтримати своїх фаворитів.
Покращення режиму стримера
Навмисне псування гри під час високорангових матчів є проблемою, яка стабільно руйнує досвід для гравців, особливо для професіоналів, стрімерів та творців контенту.
Звісно, це круто — опинитися в одному матчі з улюбленим стрімером або профі,але це зовсім нікуди не годиться, коли хтось псує гру іншим гравцям заради веселощів, влаштовуючи засідки на лінії або просто змінюючи манеру гри через присутність у грі відомого гравця. Ми абсолютно не згодні з таким станом речей, тому ми вдалися до покращення режиму стримера у співпраці з нашими творцями контенту та професіоналами, щоб захистити гравців від подібних дій.
На практиці наш новий та покращений режим стримера матиме три режими анонімності, які ви можете вибрати. Серед них:
- Приховати імена: ця опція приховує імена гравців лише на вашому екрані. Інші гравці під час гри все одно бачитимуть ваш нікнейм.
- Приховати моє ім’я: ця опція приховує ваш RiotID та нікнейм від усіх інших гравців під час вибору чемпіона, гри та в сторонніх додатках, однак прогрес вашого облікового запису (майстерність, виклики, титул, фото профілю, рейтингова рамка тощо) все ще буде видимий.
- Приховати все: ця опція приховує ваш RiotID, нікнейм та весь прогрес вашого облікового запису від інших гравців під час вибору чемпіона, гри та в сторонніх додатках. Якщо ви хочете залишитися анонімним, то вам слід обрати саме цей режим.
Блокування чемпіонів союзників [стосується лише серверів NA та OCE]
У випадках, коли гравець у вашій команді блокує вашого чемпіона, ми спостерігаємо вищі показники скарг, нижчий відсоток перемог та загалом гірший досвід гри. У цьому оновленні ми експериментуємо з видаленням можливості забороняти чемпіона союзників, щоб дещо скоротити ці негативні взаємодії. Ми спостерігатимемо за тим, як ця зміна вплина на ігровий процес, а також отримуватимемо ваші відгуки перед остаточним прийняттям рішення щодо скасування, або ж впровадження цієї зміни на інші сервери, тому, будь ласка, поділіться з нами вашими думками!
- У режимах Normal Draft, рангових іграх та Арені (або інший режим з фазою обрання чемпіона), ви більше не зможете блокувати союзного чемпіона..
Чемпіони
Анівія
Перезарядку Q зменшено. Шкоду E збільшено.
- Перезарядка: 12/11/10/9/8 ⇒ 11/10/9/8/7 секунд
- Базова шкода: 50 / 75 / 100 / 125 / 150 ⇒ 55 / 80 / 105 / 130 / 155
Азір
Масштабування сили здібностей, швидкість перезарядки, та додаткову шкоду по цілях змінено. Шкоду E збільшено.
- Масштабування сили здібностей: + 40 / 45 / 50 / 55 / 60% сили здібностей ⇒ + 30 / 40 / 60 / 60 / 70% сили здібностей
- Швидкість перезарядки: 10 / 9 / 8 / 7 / 6 ⇒ 12 / 10.5 / 9 / 7.5 / 6
- Шкода по додатковим цілям: 25/50/75/100% (рівні 1/6/11/16) ⇒ 20% до рівня 8, після нього +8% за кожен рівень (100% на 18)
- Шкода: 60 / 100 / 140 / 180 / 220 (+ 40% сили здібностей) ⇒ 70 / 110 / 150 / 190 / 230 (+ 60% сили здібностей)
Браєр
Максимальну кількість зарядів пасивної здібності зменшено.
- Максимальна кількість зарядів: 7 ⇒ 5
Камілла
Приріст броні збільшено. Перезарядку на початкових рівнях покращення та шкоду W зібльшено.
- Приріст броні: 5 ⇒ 4.5
- Перезарядка: 17 / 15.5 / 14 / 12.5 / 11 ⇒ 15 / 14 / 13 / 12 / 11 seconds
- Шкода: 50 / 75 / 100 / 125 / 150 ⇒ 60 / 85 / 110 / 135 / 160
Фізз
Шкоду Q та R збільшено.
- Шкода пасивної складової здібності з часом: 20 / 30 / 40 / 50 / 60 (+ 30% сила здібностей) ⇒ 30 / 45 / 60 / 75 / 90 (+ 25% сила здібностей)
- Шкода веж: Шкода з часом більше не впливає на структури.
- Ми підрахували: Тепер шкода за певний період часу відображаєвсю нанесену шкоду цілі.
- Активна вибухова шкода: 50 / 70 / 90 / 110 / 130 ⇒ 50 / 75 / 100 / 125 / 150
- Шкода за ураження: 10 / 15 / 20 / 25 / 30 (+ 35% сили здібностей) ⇒ 20 / 25 / 30 / 35 / 40 (+30% сили здібностей)
- Шкода Дрібноти: 150 / 250 / 350 (+ 80% сили здібностей) ⇒ 180 / 300 / 420 (+ 60% сили здібностей)
- Шкода Кусаки: 225 / 325 / 425 (+ 100% сили здібностей) ⇒ 225 / 375 / 525 (+ 75% сили здібностей)
- Шкода Гігаладона: 300 / 400 / 500 (+ 120% сили здібностей) ⇒ 270 / 450 / 630 (+ 90% сили здібностей)
Ґрейвз
Шкоду Q зменшено.
- Початкова шкода: 45 / 65 / 85 / 105 / 125 (+ 80% додаткової сили атаки) ⇒ 50 / 75 / 100 / 125 /150 (+ 65% додаткової сили атаки)
- Подальша шкода: 85 / 120 / 155 / 190 / 225 (+ 40 / 65 / 90 / 115 / 140% додаткової сили здібностей) ⇒ 80 / 125 / 170 / 215 / 260 (+ 55 / 70 / 85 / 100 / 115% додаткової сили здібностей)
- Сукупна шкода: 130 / 185 / 240 / 295 / 350 (+ 120 / 145 / 170 / 195 / 220% додаткової сили здібностей) ⇒ 130 / 200 / 270 / 340 / 410 (+ 120 / 135 / 150 / 165 / 180 % додаткової сили здібностей)
Катаріна
Базову броню збільшено.
- Броня: 28 ⇒ 32
Мальфіт
Базову броню збільшено. Шкоду E збільшено.
- Броня: 37 ⇒ 40
- Базова шкода: 70 / 110 / 150 / 190 / 230 ⇒ 80 / 120 / 160 / 200 / 240
Оріанна
Шкоду W зменшено.
- Шкода: 70 / 120 / 170 / 220 / 270 (+ 70% сили здібностей) ⇒ 70 / 110 / 150 / 190 / 230 (+ 80% сили здібностей)
Пантеон
Модифікатор шкоди по монстрах Q, а також максимальну шкоду W по монстрах/міньйонах збільшено.
- Модифікатор шкоди по монстрах: 0.75x ⇒ 0.8x
- Максимальна шкода міньйонами/монстрам: 120 ⇒ 150
Вейґар
Масштабування сили здібностей W збільшено.
- Масштабування сили здібностей: (+ 60 / 70 / 80 / 90 / 100% сили здібностей) ⇒ (+ 70 / 80 /90 / 100 / 110%)
Волібір
Масштабування сили здібностей пасивної здібності та E зменшено.
- Масштабування сили здібностей: 50% ⇒ 45%
- Масштабування сили здібностей: 80% ⇒ 70%
Варвік
Приріст сили атаки та швидкості атаки зменшено.
- Приріст сили атаки: 2.75 ⇒ 2.5
- Приріст швидкості атаки: 2.3% ⇒ 2%
Вуконґ
Масштабування додаткової шкоди від додаткової сили атаки Q зменшено. Перезарядку та шкоду клона W зменшено. Шкоду Е збільшено.
- Масштабування додаткової шкоди від додаткової сили атаки: 55% ⇒ 50% додаткової сили атаки
- Перезарядка: 20 / 19 /18 / 17 /16 ⇒ 22 / 21 / 20 / 19 / 18 секунд
- Шкода клона: 35 / 40 / 45 / 50 / 55% ⇒ 30 / 35 / 40 / 45 / 50%
- Базова шкода: 80 / 110 / 140 / 170 / 200 ⇒ 80 / 120 / 160 / 200 / 240
Система
Виявлення зміни лінії
Важливо, щоб гравці мали рівні шанси на початку фази гри, як у професійних, так і в інших матчах. На щастя, наші останні методи щодо зменшення кількості змін ліній усунули ситуації “двоє проти одного” на початку гри у професійних матчах, не заважаючи при цьому іншим гравцям. Щоб зробити початкову фазу на цьому чемпіонаті світу більш захопливою та непередбачуваною, ми подовжуємо час виявлення змін ліній на верхній лінії ще на одну хвилину.
Оскільки дана зміна впливає тільки на чемпіонів підтримки, які вирушають до верхню сторони мапи, це не вплине на пересування вашого Ауреліона Сола 1-го рівня… якщо ви не граєте ним у ролі підтримки, звичайно.
- Виявлення верхньої лінії: До 3:00 ⇒ До 4:00
Жахливі боти
Ласкаво просимо до останнього оновлення цієї активації Жахливих ботів! Для тих, хто стежить за подіями, усі три Випробування Жаху будуть доступні у цьому оновленні. Це також означає, що це ваша остання можливість здобути перемогу в кожному з них і заробити титул “Точно не бот”. Нам ще самим потрібно освоїти кілька випробувань, тож до зустрічі!
Зміни балансу чемпіонів в режимі жахливих ботів
Ми також проаналізували результати окремих чемпіонів у боротьбі з нашими Жахливими ботами, і внесли кілька змін у баланс, щоб допомогти найменш ефективним з них у фінальному оновленні.
Чемпіони
<strong>Ahri</strong>
[*] <strong>Завдавана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>110%</strong>
[*] <strong>Отримувана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>95%</strong>
[/*]
<strong>Akali</strong>
[*] <strong>Завдавана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>110%</strong>
[*] <strong>Отримувана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>95%</strong>
[/*]
<strong>Bard</strong>
[*] <strong>Завдавана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>105%</strong>
[*] <strong>Отримувана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>95%</strong>
[/*]
<strong>Blitzcrank</strong>
[*] <strong>Отримувана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>90%</strong> [/*]
<strong>Diana</strong>
[*] <strong>Завдавана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>105%</strong>
[*] <strong>Отримувана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>95%</strong>
[*] <strong>Стійкість</strong>: 0 ⇒ <strong>25</strong>
[/*]
<strong>Evelynn</strong>
[*] <strong>Завдавана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>105%</strong>
[*] <strong>Стійкість</strong>: 0 ⇒ <strong>25</strong>
[/*]
<strong>Ezreal</strong>
[*] <strong>Завдавана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>110%</strong> [/*]
<strong>Fizz</strong>
[*] <strong>Завдавана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>105%</strong>
[*] <strong>Отримувана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>95%</strong> [/*]
<strong>Hecarim</strong>
[*] <strong>Завдавана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>105%</strong> [*] <strong>Отримувана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>95%</strong> [*] <strong>Стійкість</strong>: 0 ⇒ <strong>25</strong>
[/*]
<strong>Ivern</strong>
[*] <strong>Міцність щита</strong>: 100% ⇒ <strong>110%</strong>
[*] <strong>Отримувана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>95%</strong> [/*]
<strong>Jayce</strong>
[*] <strong>Завдавана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>105%</strong>
[*] <strong>Отримувана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>97.5%</strong> [*] <strong>Стійкість</strong>: 0 ⇒ <strong>25</strong>
[/*]
<strong>Kalista</strong>
[*] <strong>Завдавана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>110%</strong>
[*] <strong>Отримувана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>95%</strong> [/*]
<strong>Kassadin</strong>
[*] <strong>Завдавана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>105%</strong> [*] <strong>Отримувана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>90%</strong> [/*]
<strong>Katarina</strong>
[*] <strong>Завдавана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>110%</strong> [*] <strong>Отримувана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>95%</strong> [/*]
<strong>Kennen</strong>
[*] <strong>Завдавана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>105%</strong>
[*] <strong>Отримувана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>95%</strong> [/*]
<strong>Kha’Zix</strong>
[*] <strong>Завдавана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>110%</strong>
[*] <strong>Стійкість</strong>: 0 ⇒ <strong>25</strong>
[/*]
<strong>LeBlanc</strong>
[*] <strong>Завдавана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>115%</strong> [/*]
<strong>Lee Sin</strong>
[*] <strong>Завдавана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>105%</strong> [*] <strong>Отримувана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>95%</strong> [/*]
<strong>Lissandra</strong>
[*] <strong>Завдавана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>105%</strong> [/*]
<strong>Lux</strong>
[*] <strong>Завдавана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>110%</strong>
<strong>Malphite</strong>
[*] <strong>Отримувана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>90%</strong>
[*] <strong>Стійкість</strong>: 0 ⇒ <strong>25</strong>
[/*]
<strong>Naafiri</strong>
[*] <strong>Завдавана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>110%</strong> [*] <strong>Отримувана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>95%</strong> [/*]
<strong>Nasus</strong>
[*] <strong>Отримувана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>90%</strong>
[*] <strong>Стійкість</strong>: 0 ⇒ <strong>25</strong>
[/*]
<strong>Nautilus</strong>
[*] <strong>Завдавана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>90%</strong> [*] <strong>Tenacity</strong>: 0 ⇒ <strong>25</strong>
[/*]
<strong>Nidalee</strong>
[*] <strong>Завдавана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>110%</strong>
[*] <strong>Отримувана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>95%</strong>
[*] <strong>Стійкість</strong>: 0 ⇒ <strong>25</strong>
[/*]
<strong>Nocturne</strong>
[*] <strong>Завдавана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>105%</strong>
[*] <strong>Отримувана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>95%</strong>
[*] <strong>Стійкість</strong>: 0 ⇒ <strong>25</strong>
[/*]
<strong>Nunu & Willump</strong>
[*] <strong>Завдавана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>105%</strong>
[*] <strong>Damage Taken</strong>: 100% ⇒ <strong>95%</strong>
[*] <strong>Tenacity</strong>: 0 ⇒ <strong>25</strong>
[/*]
<strong>Pyke</strong>
[*] <strong>Отримувана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>85%</strong> [/*]
<strong>Quinn</strong>
[*] <strong>Завдавана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>110%</strong> [/*]
<strong>Rengar</strong>
[*] <strong>Завдавана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>110%</strong>
[*] <strong>Отримувана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>95%</strong> [/*]
<strong>Shaco</strong>
[*] <strong>Завдавана шкода:</strong>: 100% ⇒ <strong>115%</strong> [/*]
<strong>Talon</strong>
[*] <strong>Завдавана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>110%</strong>
[*] <strong>Стійкість</strong>: 0 ⇒ <strong>25</strong>
<strong>Thresh</strong>
[*] <strong>Отримувана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>90%</strong> [/*]
<strong>Tristana</strong>
[*] <strong>Завдавана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>105%</strong> [/*]
<strong>Tryndamere</strong>
[*] <strong>Завдавана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>105%</strong>
[*] <strong>Стійкість</strong>: 0 ⇒ <strong>25</strong>
[/*]
<strong>Vex</strong>
[*] <strong>Завдавана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>105%</strong> [/*]
<strong>Xerath</strong>
[*] <strong>Завдавана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>105%</strong> [/*]
<strong>Zed</strong>
[*] <strong>Завдавана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>115%</strong> [/*]
<strong>Zoe</strong>
[*] <strong>Завдавана шкода</strong>: 100% ⇒ <strong>115%</strong> [/*]
Арена
Як ваші справи, любителі Арени? У цьому оновленні ми продовжуємо працювати над чемпіонами, приділяючи особливу увагу тим, хто був занадто сильним. Крім того, ми вносимо корективи до деяких наших чемпіонів дальнього бою, які мали труднощі з результативністю, а також додаємо певні зміни, щоб наші предмети були більш сумісними з Ущелиною Викликачів. Ми також послабили деякі сильніші посилення, такі як Mad Hatter і Gamba Anvil. Тож, до арени!
Чемпіони
<strong>Nidalee</strong>
[*] Збільшення шкоди Q від максимальної дальнотсі: 325% ⇒ 400%
[*] Масштабування сили здібностей E: 55% ⇒ 75%
[/*]
<strong>Ezreal</strong>
[*] Швидкість атаки пасивної здібності за заряд: 15% ⇒ 20%
[*] Тривалість пасивної здібності: 6с ⇒ 8с
[*] Масштабування сили здібностей Q: 150% ⇒ 160%
[*] Перезарядка R: 120-90 ⇒ 50-30 секунд
[/*]
<strong>Taliyah</strong>
[*] Базова шкода Q: 60-132 ⇒ 70-150
[*] Масштабування сили здібностей Q: 55% ⇒ 60%
[*] Перезарядка E: 14 ⇒ 12 секунд
[/*]
<strong>Hwei</strong>
[*] Перезарядка W: 18-16 ⇒ 12-10 секунд
[*] Перезярядка E: 13-11 ⇒ 12-10 секунд [/*]
<strong>Jayce</strong>
[*] Базова шкода Q: 40-240 ⇒ 80⇒310
[*] Масштабування сили атаки W: 65-105% ⇒ 70-110%
[/*]
<strong>Ambessa</strong>
[*] Шкода Q1 від відсотка здоров’я: 2-6% ⇒ 2-5%
[*] Шкода Q2 від відсотка здоров’я : 2-6% ⇒ 2-5%
[*] Перезарядка W : 18-14 ⇒ 20-16 секунд
[/*]
<strong>Aurelion Sol</strong>
[*] Зірковий пил Q: 2 ⇒ 4
[*] Масштабування сили здібностей Q: 55% ⇒ 60% [/*]
<strong>Tryndamere</strong>
[*] Сповільнення W: 50-80% ⇒ 30-60%
[*] Зменшення сили атаки W: 30-90 ⇒ 20-80
[/*]
<strong>Yasuo</strong>
[*] Щит пасивної здібності більше не є на 30% сильнішим в Арені.
[*] Базова шкода E: 75-135 ⇒ 70-130
[/*]
<strong>Udyr</strong>
[*] Масштабування додаткової сили атаки Q: 2% ⇒ 1.5% за кожні 100 додаткової сили атаки
[*] Масштабування додаткової сили атаки пробудеженої Q2: 4% ⇒ 3% за кожні 100 додаткової сили атаки
[*] Базова шкода блискавки Q2: 1.5%-3% ⇒ 1%-2%
[*] Масштабування сили здібностей блискавки Q2 збільшено з 4.8 за 100 сили здібностей до 5.4 за 100 загальної
[*] W HP On Hit: 1.2% ⇒ 1.5%
[*] W2 Healing Over 4 Seconds: 50% ⇒ 75%
[*] E Movement Speed: 25%-55% ⇒ 40% – 70%
[/*]
<strong>Pantheon</strong>
[*] Перезарядка Q : 10-7 ⇒ 11-8 секунд [/*]
<strong>Sylas</strong>
[*] Масштабування сили здібностей W: 65% ⇒ 60% [/*]
<strong>Kayle</strong>
[*] Сповільнення Q: 15-35% ⇒ 26-50%
[*] Швидкість пересування W: 15-35% ⇒ 24-40% [/*]
<strong>Shaco</strong>
[*] Масштабування додаткової сили атаки пасивної здібності: 35% ⇒ 40%
[*] Масштабування сили здібнотсей W від мультитаргету: 80% ⇒ 10% сили здібностей [/*]
<strong>Bard</strong>
[*] Час заряджання W: 8 ⇒ 5 секунд
[*] Час зарядки W : 18 ⇒ 10 секунд
[*] Додаткове портальне прискорення пересування E: 33% ⇒ 50% [/*]
Ауґментації
<strong>Slow and Steady</strong>
[*] Мінімальну швидкість атаки було видалено
[*] Ви більше не будете отримувати швидкість атаки, якщо вона нижча за 1,0.
[/*]
<strong>Quest: Mad Hatter</strong>
[*] Адаптивна сила за капелюх: 12 ⇒ 8
[*] Стійкість: 1% ⇒ 0.5%
[*] Швидкість пересування: 4 ⇒ 2
[*] Завдання повинне бути завершене в кінці бойового раунду. [/*]
<strong>Juice Press</strong>
[*] Капелюхи Cappa Juice: 2 ⇒ 1 [/*]
<strong>Gamba Anvil</strong>
[*] Знижка на уламки характеристик: 250 ⇒ 100 золота [/*]
+++
Предмети
<strong>Seraph’s Embrace</strong>
[*] Виправлено підказку, щоб правильно показувати максимальну ману [/*]
<strong>Blade of the Ruined King</strong>
[*] Необхідна кількість влучень для активації: 1 ⇒ 3
<strong>Zeke’s Convergence</strong>
[*] Тривалість: 5 ⇒ 12 секунд
Покращення пошуку емоцій
Починаючи з цього оновлення, ви зможете шукати емоції у своїй бібліотеці емоцій за іменем чемпіона. Тож замість того, щоб шукати «WAHAHA» або «AWW YISS», ви зможете знайти їх, просто ввівши «Jinx»!
Оновлення рідкісності іконок
У цьому оновленні ми розглядаємо та оновлюємо рідкісність деяких іконок. Це стосується наших постійних зусиль з оновлення іконок відповідно до рівня рідкісності пов’язаних з ними скінів, тож чекайте на нові оновлення найближчим часом! Було оновлено рівні рідкісності таких іконок:
- Велична легенда Арі (Трансцендентний)
- Увіковічнена легенда Арі (Трансцендентний)
- Велична легенда Кай’Са (Трансцендентний)
- Увіковічнена легенда Кай’Са (Трансцендентний)
- Arcane Fractured Jinx (Піднесений)
- Radiant Serpent Sett (Піднесений)
- Сан-Узал Мордекайзер (Піднесений)
- Дух цвітіння Моргана (Піднесений)
Покращення користувацьких ігор
- Тепер гравці можуть вибирати, яку карту вони хочуть використовувати в користувацьких іграх ARAM! Ви також можете вибрати «Випадково», якщо хочете, щоб доля вирішила за вас.
- Виправлено помилку, через яку іноді в налаштуваннях користувацьких ігор ARAM відображалася кнопка «Додати бота», хоча боти не можуть бути додані до користувацьких ігор.
- Виправлено помилку, яка дозволяла гравцям з різних версій гри приєднуватися до одного і того ж лобі користувацьких ігор.
- Виправлено помилку, через яку доступні слоти в лобі для користувацької гри, які відображалися у списку друзів, включали слоти для глядачів.
- Виправлено помилку, яка іноді призводила до того, що гравець повертався на місце глядача в лобі користувацької гри, коли інший гравець переходив на місце глядача.
Покращення режиму глядача
- Мінімапу тепер можна затиснути і перетягнути за краї, переміщаючи її по екрану.
- Мінімапа має нові параметри прозорості.
- Рамку/кордон мінімапи можна відключити.
- Масштабування мінімапи було розширено (може ставати більшою/меншою, ніж те, як ви її зазвичай бачите).
Виправлення помилок та корисні зміни
Корисні зміни
- До емоції «Палець Вгору» додано нові звукові ефекти!
Виправлення помилок
- Виправлено помилку, через яку зцілення від Seraphine’s W не обчислювалося правильно на основі найближчих союзницьких чемпіонів.
- Виправлено помилку, через яку область дії візуальних ефектів Jinx’s W AoE не відображалися правильно під час вбивства ворога.
- Виправлено помилку, через яку Sylas копіював Sion’s пасивну здатність за допомогою своєї R, якщо використовував свою ультимативну здібність під час стану зомбі.
- Виправлено помилку, через яку Tahm Kench отримував хмарну душу, коли застосовував свою R на ціль поза межами досяжності та скасовував її.
- Виправлено помилку, через яку візуальні ефекти R Xin Zhao були яскравішими, ніж передбачалося, у режимі глядача.
- Виправлено помилку, при якій Е Leona обнуляла фокус вежі шляхом використання здібності проти цілі поблизу стіни
- Виправлено помилку, через яку візуальні ефекти Salvation (пасивна здібність) мерехтіли на всіх образах Soraka.
- Виправлено помилку, через яку після смерті Celestine Soraka на землі було видно два посохи.
- Виправлено помилку, через яку Celestine Soraka вислизала з-під землі під час відродження.