Вітайте Оновлення 25.19!

Це оновлення також містить низку змін Worlds 2025! Ми підсилюємо кількох чемпіонів, що були слабкими впродовж усього дійства, що безпосередньо впливає на вибір чемпіонів професійними гравцями. Послаблення також відбуваються, включно із нейтральними змінами, які повинні допомогти маневрам під час професійної гри, не пересилюючи чемпіонів для інших гравців. Деякі чемпіони отримають особливу увагу із надією надати їм шанс потрапити в професійний пантеон.

Окрім балансу, це оновлення матиме низку корисних змін: Повернення режиму Бійки(на тестовий період), залучені зміни балансу для ARAM та наступний, фінальний Шлях Жаху Жахливих Ботів з різноманітними виправленнями помилок довкола всієї гри!

Коротко про головне

Аркана Аврора, Аркана Картус та Аркана Зілеан стануть доступні 24 вересня 2025 року о 22:00 за київським часом (19:00 UTC).

Бійка Повертається! / Нове Тестування Досвіду Гравців

В це оновлення ми додали тестування Бійки, як засобу для допомоги новим гравцям навчитись грати в Лігу. Ми думаємо, що Бійка допомагає швидше залучити гравців до командного бою, що демонструє одну із вершин, без потреби вивчати складні механіки Ущелини Викликачів. Тож, ми надамо частині Шляху Нових Гравців спробувати, чи допоможе це в навчанні як грати в Лігу, приносячи трохи більше веселощів.

Це означає, що наступні два оновлення, Бійка буде доступним для гри усім, хто пропустив цей режим!

Чемпіони

Арі

Арі

Шкоду R збільшено.

Spirit Rush
Spirit Rush
[R] Абсолютна здібність
  • Шкода за ураження: 60 / 90 / 120 (+ 35% сили здібностей) ⇒ 75 / 125 / 175 (+ 35% сили здібностей)
Бренд

Бренд

Модифікатор шкоди по монстрах пасивної здібності збільшено. Шкоду W та R збільшено.

Blaze
Blaze
[P] Пасивна здібність
  • Модифікатор шкоди по монстрах: 2.6x ⇒ 2.65x
Pillar of Flame
Pillar of Flame
[W] Друга здібність
  • Шкода: 75 / 120 / 165 / 210 / 255 (+ 60% сили здібностей) ⇒ 75 / 120 / 165 / 210 / 255 (+ 70% сили здібностей)
Pyroclasm
Pyroclasm
[R] Абсолютна здібність
  • Шкода за ураження: 100 / 175 / 250 ( +25% сили здібностей) ⇒ 100 / 175 / 250 (+ 30% сили здібностей)
Кейтлін

Кейтлін

Базову силу атаки збільшено.

Кейтлін
Базові характеристики
Базові показники
  • Сила атаки: 60 ⇒ 62
Коркі

Коркі

Шкоду Q збільшено.

Phosphorus Bomb
Phosphorus Bomb
[Q] Перша здібність
  • Шкода: 70 / 115 / 160 / 205 / 250 (+130% сили атаки) ⇒ 60 / 105 / 150 / 195 / 240 (+ 125% сили атаки)
Діана

Діана

Модифікатор шкоди по монстрах пасивної здібності збільшено.

Moonsilver Blade
Moonsilver Blade
[P] Пасивна здібність
  • Модифікатор шкоди по монстрах: 2.6x ⇒ 3x
Дрейвен

Дрейвен

Швидкість атаки W та шкоду R збільшено.

Blood Rush
Blood Rush
[W] Друга здібність
  • Швидкість атаки: 20 / 25 / 30 / 35 / 40% ⇒ 30 / 35 / 40 / 45 / 50%
Whirling Death
Whirling Death
[R] Абсолютна здібність
  • Шкода: 175 / 275 / 375 (110 / 130 / 150% додаткової сили атаки) ⇒ 200 / 300 / 400 (110 / 130 / 150% додаткової сили атаки)
Джакс

Джакс

Базове здоров’я зменшено. Бонус до броні з R збільшено на початковаих рівнях покращення.

Джакс
Базові характеристики
Базові показники
  • Здоров’я: 665 ⇒ 650
Grandmaster-at-Arms
Grandmaster-at-Arms
[R] Абсолютна здібність
  • Початковий бонус броні: 25 / 50 / 75 (+ 40% додатковї сили атаки) ⇒ 45 / 60 / 75 (+ 40% додаткової сили атаки)
  • Спротив магії надалі надається в розмірі 60% від отримуваної броні.
  • Бонуси до броні та магічного спротиву за кожного додаткового чемпіона залишились без змін.
Джинкс

Джинкс

Додаткову дальність атаки Q збільшено. Шкоду E збільшено.

Switcheroo!
Switcheroo!
[Q] Перша здібність
  • Додаткова дальність: 80 / 110 / 140 / 170 / 200 ⇒ 100 / 125 / 150 / 175 / 200
Flame Chompers!
Flame Chompers!
[E] Третя здібність
  • Шкода: 70 / 120 / 170 / 220 / 270 (+ 100% сили здібностей) ⇒ 90 / 140 / 190 / 240 / 290 (+ 100% сили здібностей)
Леблан

Леблан

Шкоду W та R збільшено.

Distortion
Distortion
[W] Друга здібність
  • Шкода: 75 / 115 / 155 / 195 / 235 (+ 70% сили здібностей) ⇒ 75 / 115 / 155 / 195 / 235(+ 80% сили здібностей)
Mimic
Mimic
[R] Абсолютна здібність
  • Шкода від викривлення: 150 / 300 / 450 (+ 75% сили здібностей) ⇒ 150 / 300 / 450(+ 80% сили здібностей)
Лі Сін

Лі Сін

Базову силу атаки збільшено.

Лі Сін
Базові характеристики
Базові показники
  • Приріст броні: 4.9 ⇒ 4.5
Switcheroo!
Sonic Wave
[Q] Перша здібність
  • Шкода: 55 / 80 / 105 / 130 / 155 (+ 155% додаткової сили атаки) ⇒ 60 / 90 / 120 / 150 / 180 (+ 95% додаткової сили атаки)
Ліллія

Ліллія

Додаткову щкоду R збільшено, а перезаррядку зменшено.

Lilting Lullaby
Lilting Lullaby
[R] Абсолютна здібність
  • Додаткова шкода: 100 / 150 / 200 (+ 40% сили здібностей) ⇒ 150 / 200 / 250 (+ 45% сили здібностей)
  • Перезарядка: 150 / 130 / 110 ⇒ 140 / 120 / 100 
Мел

Мел

Додаткову щкоду при автоатаці пасивної здібності збільшено.

Searing Brilliance
Searing Brilliance
[P] Пасивна здібність
  • Додаткова шкода при автоатаці за кожну здібність : 24-75 (залежно від рівня) (+3% сили здібностей) ⇒ 24-99 (залежно від рівня) (+9% сили здібностей)
  • Максимальна додаткова шкода при автоатаці: 75-225 (залежно від рівня) (+ 9% сили здібностей) ⇒ 72-297 (+ 27% сили здібностей)
Пантеон

Пантеон

Модифікатор шкоди по монстрах Q зменшено. Шкоду W мінйонам/монстрах зменшено.

Comet Spear
Comet Spear
[Q] Перша здібність
  • Модифікатор шкоди по монстрах: 0.9x ⇒ 0.75x
Shield Vault
Shield Vault
[W] Друга здібність
  • Максимальна шкода міньйонам/монстрах: 200 ⇒ 120
Поппі

Поппі

МПоріг шкоди міньйонам/монстрам від їх максимального здоров’я зменшено. Перезарядку R при перериванні збільшено.

Hammer Shock
Hammer Shock
[Q] Перша здібність
  • Поріг шкоди міньйонам/монстрам від їх максимального здоров’я: 75 / 105 / 135 / 165 / 195 ⇒ 50 / 80 / 110 / 140 / 170
Keeper's Verdict
Keeper's Verdict
[R] Абсолютна здібність
  • Перезарядка при перериванні: 15 ⇒ 30
Серафіна

Серафіна

Приріст мани та здоров’я збільшено. Збільшення шкоди Q тепер працює і на монстрах. Зцілення W збільшено.

Серафіна
Базові характеристики
Базові показники
  • Приріст мани: 25 ⇒ 40
  • Приріст здоров’я: 90 ⇒ 95
High Note
High Note
[Q] Перша здібність
  • Збільшення шкоди при низькій кількості здоров’я також спрацьовує і на монстрах
Surround Sound
Surround Sound
[W] Друга здібність
  • Зцілення: 3 / 3.5 / 4 / 4.5/ 5% від недостатнього здоров’я за ціль в колі  ⇒ 8 / 10 / 12 / 14 / 16%  від недостатнього здоров’я за ціль в колі
Сивір

Сивір

Початкову шкоду Q зменшено.

Boomerang Blade
Boomerang Blade
[Q] Перша здібність
  • Початкова шкода: 60 / 85 / 110 / 135 / 160 (+ 100% додаткова шкода) ⇒ 60 / 85 / 110 / 135 / 160 (+ 85% додаткова шкода)
Синдра

Синдра

Приріст броні та здоров’я зменшено. Шкоду Q збільшено. Перезарядку E зменшено.

Синдра
Базові характеристики
Базові показники
  • Приріст здоров’я: 104 ⇒ 100
  • Приріст броні: 4.6 ⇒ 4
Dark Sphere
Dark Sphere
[Q] Перша здібність
  • Шкода: 75 / 110 / 145 / 180 / 215 (+ 60% сили здібностей) ⇒ 80 / 115 / 150 / 185 / 220 (+ 65% сили здібностей)
Scatter the Weak
Scatter the Weak
[E] Третя здібність
  • Перезарядка: 17 ⇒ 15

Предмети

{{CO_Redemption:icon}}
{{CO_Redemption:name}}
Redemption
  • Зцілення: 200-400 (залежно від рівня цілі) ⇒ 150-350 (залежно від рівня цілі)
  • {{CO_CelestialOpposition:icon}}
    {{CO_CelestialOpposition:name}}
    Celestial Opposition
  • Більше не застосовуватиме уповільнення по плозі, якщо користувач мертвий.
  • Руни

    Unsealed Spellbook

    Базова перезарядка: 4 хвилини ⇒ 4.5 хвилини

    Мінімальна тривалість перезарядки: 1.5 хвилини  ⇒  2  хвилини

    Жахливі боти 

    У разі, якщо ви пропустили новини: перші три оновлені події Жахливих Ботів активують різні Випробування Жаху. В останньому оновлені  всі три Випробування  будуть  активовані повторно, тож Ви маєте останній шанс здобути в них перемоги.

    Якщо ти зможеш пройти всі випробування Вейґара тобі буде надано почесний титул ” Точно не Бот”, який  ми дуже хочемо, тож зустрінемось з тобою там!

    Перше випробування було Зло Вейґара, де кожен бот отримав пасивну здібність неймовірна сила зла. Друге  випробування  змагання для досягнення 30 рівню. Наше третє та фінальне випробування це…….

    Жахливе випробування – Жахливий Вейґар! 

    У режимі «Жахливого Вейґара» боти починають з меншою кількістю броні та опору магії, а також отримують менше обох характеристик при підвищенні рівня — тож їх буде легше знищити! І це добре, адже вам доведеться винищити їх багато.  Таймер в  Жахливого Вейгера  встановлено на 5 хвилин. Кожного бота, якого він знищете, додасть вам 15 секунд. Якщо таймер дійде до нуля до того, як пройде 15 хвилин ігрового часу… Це кінець гри та програш!

    Щоб допомогти Вам, ми додали новий призматичний інструмент — Клинок Азартного гравця. Вбивства, здійснені з цим предметом, додають команді додаткові 10 секунд.Також вбивства дають стаки, кожен з яких надає 10 бонусного золота, але збільшує отримувану шкоду на 5%. Якщо ви помрете, це забере в команди 10 секунд, а всі стаки буде скинуто до нуля.

    Нарешті, ми зробили Вейґера сильнішим. Тепер він має Морелономікон, Кришталевий скіпетр Рілай  та , Посох безодні. 

    Час діяти агресивно! Кого ви оберете для  здобуття  найбільшої кількості  вбивств, перш ніж закінчиться час?

    Зміна балансу в ARAM 

    Вітання ARAMери! В оновлені  25.19 ми впроваджуємо кілька нових предметів та оновлення  чемпіонів. 

    Почнемо з Браєр. Ми помітили, що грати проти неї стало виснажливо  — особливо через поєднання підсилень чемпіона та синергії з предметами. У цьому оновлені ми зменшуємо частину цієї додаткової сили, щоб вирівняти її силу відповідно режиму вибору

    Щодо підсилень, наша мета залишається незмінною: покращувати ключові вміння кожного чемпіона, щоб їх було легше використовувати й щоб вони краще відповідали задуманому стилю гри. Щодо змін предметів — ми продовжуємо переглядати  нашу оцінку часу відновлення  аби зробити певні предмети більш вартими вибору, особливо враховуючи швидший темп гри в режимі ARAM. Ми працюємо над тим, щоб покращити задоволення  від використання предметів і їхню ефективність у різних ролях і стилях гри. Дякуємо, що залишаєтесь з нами, і, як завжди — до зустрічі на мосту.

    Чемпіони

    Акалі
    Акалі
    Зміни в ARAM
    • Перезарядка R: 120 / 90 / 60 ⇒ 90 / 75 / 60
    Браєр
    Браєр
    Зміни в ARAM
    • Отримувана шкода: 95% ⇒ 100%
    • Ефективність зцілення: 115% ⇒ 110%
    Ґвен
    Ґвен
    Зміни в ARAM
    • Перезарядка R: 120 / 100 / 80 ⇒ 110 / 90 / 70
    • Шкода останього різу Q від сили здібностей: 35% ⇒ 40%
    Мордекайзер
    Мордекайзер
    Зміни в ARAM
    • Завдавана шкода: 95% ⇒ 100%
    • Отримувана шкода: 102% ⇒ 100%
    Сіон
    Сіон
    Зміни в ARAM
    • Здоров’я від W при убивстів великого юніта/чемпіона: 5 ⇒ 8
    • Здоров’я W за юніта: 2 ⇒ 3
    • Маштабування шкоди W від здоров’я: 6 / 8 / 10 / 12 / 14% ⇒ 6 / 7 / 8 / 9 / 10%
    Юнара
    Юнара
    Зміни в ARAM
    • Перезарядка R: 100 / 90 / 80 ⇒ 80 / 70 / 60
    • Швидкість пересування E: 30 / 35 / 40 / 45 / 50% ⇒ 40 / 45 / 50 / 55 / 60%
    Зіґґс
    Зіґґс
    Зміни в ARAM
    • Завдавана шкода: 87% ⇒ 92%

    Предмети

    {{CO_SteraksGage:icon}}
    {{CO_SteraksGage:name}}
    Sterak’s Gage
  • Перезарядка лінії життя: 90 ⇒ 75
  • {{CO_MawofMalmortius:icon}}
    {{CO_MawofMalmortius:name}}
    Maw of Malmortius
  • Перезарядка лінії життя: 90 ⇒ 75
  • {{CO_ImmortalShieldbow:icon}}
    {{CO_ImmortalShieldbow:name}}
    Immortal Shieldbow
  • Перезарядка лінії життя: 90 ⇒ 75
  • {{CO_Hexdrinker:icon}}
    {{CO_Hexdrinker:name}}
    Hexdrinker
  • Перезарядка лінії життя: 90 ⇒ 75
  • {{CO_SeraphsEmbrace:icon}}
    {{CO_SeraphsEmbrace:name}}
    Seraph’s Embrace
  • Перезарядка лінії життя: 90 ⇒ 75
  • Арена

    Виявлення бездіяльності

    Коли ми впровадили виявлення бездіяльності в Арені, ми дещо прокололися. Ми впровадили цю систему, задля боротьби з проблемою, але тим самим ми задовольнили заповзятіших гравців і в результаті постраждав невимушений досвід Арени. Як виявилося, перемикання на іншу вкладку після ранньої смерті або перерва між боями не повинні каратися штрафом за бездіяльність. І перед тим, як ви спитаєте — ні, ми не розробляємо Арену для надто завзятих гравців, які очікують, що усі гравці будуть прикуті до крісел протягом усього часу гри (немає нічого поганого в тому, щоб бути заповзятим гравцем :D).

    Щоб виправити ситуацію, ми розширили вікно виявлення та внесли незначні корективи в систему виявлення бездіяльності, щоб ви не отримували позначку за гру в режимі Арени таким чином, яким вона була створена:

    • Вікно виявлення бездіяльності збільшено від 70 до 100 секунд.
    • Якщо ви вводите певну інформацію під час раунду, таймер не активується протягом цього раунду. Таймер виявлення бездіяльності не почне відлік, поки раунд не закінчиться для всіх.

    Ми визнаємо, що це не ідеальне розв’язання проблеми — гравці, які вирішили уникнути виявлення, все одно можуть знайти способи зіпсувати гру. Виявлення бездіяльності — це комплексна проблема, однак ми сподіваємося, що ці зміни принаймні покарають тих гравців, які дійсно перебувають у режимі бездіяльності, одночасно зменшивши кількість помилкових спрацьовувань системи.

    Ми маємо ту ж саму мету, як і раніше: захистити гравців від нескінченних боїв 1v2, роблячи все можливе, щоб справжні порушники все одно були виявлені. Але цього разу ви зможете вільно випити, розім’ятися або перемкнутися до іншої вкладки (тільки не затримуйтеся надовго!).

    Виправлення помилок

    • Виправлено помилку, через яку надмірна кількість капелюхів у Naafiri могла спричиняти падіння кадрів під час гри. Ми також змінили максимальну кількість капелюхів, що можуть відображатися до 50 (ви все ще можете отримати більше, однак вони не будуть відображатися). Що стосується завдання “Божевільний капелюшник”, то тепер капелюхи не будуть відображатися на чотирилапих.
    • Виправлено помилку, при якій Почесний гість Mordekaiser  перешкоджав відродженню або залишався після смерті чемпіона.
    • Tank Engine тепер правильно вказує бонус до здоров’я на картці посилення.
    • Calculated Risk більше не додає префікс Calculated кілька разів.
    • Виправлено помилку, через яку Lightning Rod ненавмисно надавав швидкість атаки.
    • Виправлено помилку, через яку Flesheater неправильно вказував на показник Прискорення здібностей.
    • Виправлено помилку, через яку під час події Почесний гість Ambessa при наведенні курсору на Жертвоприношення за Золото або Жертвоприношення за Призматичний Уламок в кінці фази покупок ви отримували посилення, але не втрачали HP за 1-й раунд, в якому його мали.

    Образи

    Вісник машин Віктор

    Ми вилучили Вісника машин Віктора з тестового сервера, щоб дещо “підкачати” його. Ми отримали відгуки про те, що він не настільки величний, як багато хто з вас очікував, тому ми вирішили приділити йому трохи більше часу. Він все одно вийде цього року (з тими самими вимогами до майстерності та датою, які ми повідомляли раніше), і ми повідомимо вам, коли будемо готові підтвердити в якому оновленні.

    Повернення предметів у Святилище 

    З цим оновленням образ Сенсація з True Damage вперше з’явиться у Святилищі! Ми адаптуємо цей образ у відповідність до поточного формату Святилища (максимум 40 спроб), а міфічний варіант емодзі буде здобиччю рівня A. 

    Іконка міфічного варіанту буде додано до рекомендованого розділу міфічної крамниці на період дії банера, що увійдуть до пулу щоденної ротації. Проте, на зразок  до престижних образів, які повертаються до міфічної крамниці, рамка та іконка рамки не будуть повернені цього разу, оскільки ми хочемо, щоб гравці, які отримали їх під час першого релізу, мали щось унікальне, що їх буде вирізняти.

    Престижні образи на честь MVP Worlds

    В останьому оновлені ми повідомили, що будемо додавати нові тематичні рамки до престижних образів в міфічній крамниці починаючи з престижного T1 Сайласа. Ці образи не мають підписів гравців, на відміну від інших образів у наборі. Ми отримали безліч відгуків від гравців, які хотіли б бачити підпис Faker на цьому образі, оскільки це його MVP образ. Ми розглянули це подумали, і погодилися, що це хороша пропозиція, тому ми її реалізуємо!

    У версії 25.19 ми додаємо підпис Faker для образу Сайласа, а в наступному оновленні ми повернемося, щоб оновити престижного DRX Аатрокса та престижного T1 Джейса, щоб кожен MVP образ мав знак гравця, який привів їх до слави на Worlds.

    Виправлення помилок та корисні зміни

    Корисні зміни

    • Гравці тепер можуть обирати образ тотему в вікні вибору чемпіонів в режимі “Швидка гра”. 
    • Забарвлення образів “Ілюзія” були додані до тижневої ротації Міфічної Крамниці.

    Виправлення помилок 

    • Виправлено помилку, через яку “Підпал” завдавав більше шкоди, ніж передбачалося (Помилка була виправлена в 25.18, але її не було додано до нотаток оновлення)
    • Виправлено помилку, через яку функція «Зміна порядку вибору» не скасовувалася, коли до вибору залишалося менше 5 секунд.
    • Виправлено помилку, через яку гравці іноді не могли зафіксувати вибір ролі лісника, коли з’являлося обов’язкове спливаюче вікно заклинання “Знищення”.
    • Виправлено помилку, через яку пасивна здібність ультимативного вміння Blitzcrank’s не активувала ефекти деяких предметів.
    • Виправлено помилку, через яку одна з жартівливих реплік Аврори обривалася в кінці.
    • Виправлено помилку, через яку лісні табори іноді не зникали, якщо батьківський монстр був вбитий занадто далеко від табору, залишаючи інших сиротами назавжди. Чесно кажучи, ми просто розчаровані, що хтось зробив таку жахливу річ.
    • Виправлено помилку, через яку Сіон, використовуючи вміння після своєї смерті не міг активувати Експериментальну Гекс-броню(Experimental Hexplate)
    • Виправлено помилку, через яку в режимі глядача не відображалися смуги здоров’я відроджених веж Нексуса.
    • Виправлено помилку, за якої, під час викрадення Sylas ультимативної здатності Yunara, його іконка здібності Q зникала після використання R Yunara.
    • Виправлено помилку, через яку іконки драконів на мінімапі відображалися двічі.
    • Виправлено помилку, через яку під ціллю, яку атакує Rakan здібністю W, з’являлося зелене коло.
    • Виправлено помилку, через яку пасивна здібність Soraka могла спричиняти мерехтіння деяких візуальних ефектів здібностей.
    • Виправлено помилку, через яку після завершення 10-хвилинної гри в режимі “Жахливі боти” з використанням облікового запису з низьким пріоритетом, обліковий запис залишався в стані низького пріоритету.
    • Виправлено помилку, через яку образ Leblanc іноді виглядав більшим за неї.
    • Виправлено помилку, через яку звуковий ефект йо-йо  Zoe не відтворювався в анімаціях.
    • Виправлено проблему, через на підсумку смерті та відстеження заклинань викликача іконки могли пропускатися або відображати інші назви заклинань.
    • Виправлено проблему, через яку Jax міг не відтворювати певні голосові репліки під час використання W.
    • Виправлено проблему, через яку гулі Yorick, що з’являлися після закінчення дії ультимативної здібності Mordekaiser, залишалися живими в Царстві Смерті.
    • Виправлено помилку, через яку тінь Kai’Sa залишалася після смерті до її відродження.
    • Виправлено проблему, через яку шкода від ультимативного вміння Blitzcrank не завдавалась навколо його нового положення після використання заклинання «Стрибок» під час часу використання.
    • Виправлено помилку, через яку деякі великі вихованці не слідували за своїм власником-чемпіоном під час входу або виходу з Царства Смерті Morderkaiser.
    • Виправлено помилку, через яку пасивна здібність  Ambessa могла спричиняти відображення тексту налагодження на панелі посилення Ambessa.
    • Виправлено помилку, через яку ультимативна здібність Nasus відображалась над непрохідною місцевістю.
    • Виправлено помилку, через яку візуальні ефекти Q і E Nilah могли відображатися поверх споруд і бійців.
    • Виправлено помилку, через яку ноги Xin Zhao могли тремтіти під час анімації повернення.
    • Виправлено помилку, через яку заклинання “Телепорт” та інші ривки могли не пройти крізь стіну, якщо місце призначення було занадто близько до неї.

    Користувацькі ігри 

    • Виправлено помилку, яка заважала додавати ботів до користувацьких ігор у режимі «Зіграти знову».
    • Додано підказку, яка показує повний Riot ID у списку учасників лобі користувацьких ігор.
    • Виправлено деякі повідомлення про помилки, щоб вони були більш конкретними у разі виникнення проблем із приєднанням до користувацької гри гравця.
    • Виправлено помилку, яка неправильно показувала опцію перегляду гри друга, коли гравець перебував у користувацькій грі, яку неможливо переглядати.
    • Виправлено помилку, через яку під час гри в режимі « Користувацька гра » без супротивників відображалися порожні рамки для команди супротивника.
    • Виправлено помилку, яка заважала коректній роботі функції «Без затримки» в користувацьких іграх для гравців зі старими обліковими записами.
    • Виправлено помилку, яка не дозволяла глядачам у лобі ставати в чергу на нову гру до завершення затримки для глядачів попередньої користувацької гри.
    • Додано підказку, щоб пояснити, що голосовий чат працює тільки для користувацьких ігор, в яких вимкнено режим глядача.
    • Виправлено помилку, через яку лоббі з вибором для турніру зазначалось як лоббі з режимом вибору

    Новий косметичний вміст