Ласкаво просимо до Сезону 3! У цьому оновленні ми додали багато цікаво, зокрема повернули звичайну мапу Ущелини Викликачів  для 3 сезону, Жахливих Ботів. Додали оновленого Зін Жао, нову бойову перепустку, поліпшили відстеження інформації про гру, наприклад таймери для лісу, а також зробили низку покращень та виправлень помилок. Також, ми внесли зміни в баланс ARAM і обнулили рейтинг слави в Арені!

Це наше друге оновлення поспіль, спрямоване на додання нових інструментів для гри та їхнього подальшого засвоєння. Ми представляємо Вейн та Сетта в лісі, Ірелію зі збіркою через силу здібностей, Каїна для гри на лініях, а також покращуємо деякі слабші предмети задля переоцінки збірок на силу атаки для вбивць, а також збірки через силу здібностей. Ми також внесли кілька невеликих змін у баланс, в основному продовжуючи інші нещодавні зміни.

Шукаєте більше інформації про League of Legends? Завітайте на вікі-сторінку спільноти тут.

Коротко про головне

Зоріння занепалого Ґарена, Зоріння занепалого Триндамира, Аркана Джин, Аркана Лулу, Алістар з Прадавнього лісу та Зоріння занепалого Джарвана IV (Престижний)  стануть доступні 27 серпня 2025 року о 19:00 за київським часом (19:00 UTC).

Сезон 3 вже тут!

Початок третього рангового сезону

Третій ранговий сезон почнеться 27 серпня о 12:00 за місцевим часом. Подібно до переходу від першого рангового сезону до другого, не будуть скинуті LP гравців, а лише Переможні Завдання задля отримання Переможного образу (15 виграних рангових матчів).

Ранговий підбір ігор буде вимкнено під час перерви між рейтинговими сезонами, котра триватиме приблизно 12 годин. Нагороди за закінчення другого рангового сезону будуть розподілені через кілька днів після початку наступного.

Послуга перенесення облікових записів буде тимчасово вимкнена перед закінченням сезону та буде відновлена після розподілення нагород.

Атакан (тепер озброєний)

Ви, певно, помітили, що Атакан тепер має зброю — цілком собі звичайну зброю. З технічної точки зору, ми не додаємо жодних змін — це виключно візуальний елемент… Звичайно, ми бачимо як ви, фанати всесвіту гри, вже шукаєте підказки про те, що це може означати. А можливо, він просто вирішив, що йому так буде краще.

Візуальне оновлення Зін Жао

Візуальне оновлення Зін Жао з переробленими моделями, анімаціями, іконками вмінь, озвучкою, візуальними та звуковими ефектами, ключовими зображеннями та образами вже тут!

Подібно до попередніх візуальних оновлень чемпіонів, ціна образів Командос та Імперський Зін Жао зросте з 520 до 750 RP, щоб відобразити вищу якість. Якщо ви ще не маєте цих образів, ви зможете придбати їх за нижчою ціною до завтрашнього виходу візуального оновлення, тож радимо поквапитись!

Крім того, ми відкрили доступ до його образів до версії 25.18, тож якщо вам їх не вистачає, ви зможете придбати дані образи протягом наступних двох оновлень.

Очікуйте також нову музичну тему Зін Жао — вона буде випущена в п’ятницю, 29 серпня!

Оновлення Зін Жао та сторінки чемпіона у Всесвіті

З оновленням Зін Жао в 25.17 ми оновимо інформацію про нього на сторінці Всесвіту, щоб якнайкраще відобразити його поточний стан та місце в наших сезонних історіях на момент виходу оновлення. Це охоплюватиме поточний рік, його досвід протягом сезонів, комікси, а також мета-гру другого сезону.

 Для тих, хто хоче бути у хронологічному контексті три сезони 2025 року безпосередньо слідують за подіями “Аркейну”, незабаром після перевороту Свейна в Ноксусі, але до певних “недавніх” подій, як-от, наприклад, повстання Сайласа в Демасії.

У міру просування сезонів ми шукаємо способи скеровувати та відображати оновлену історію чемпіонів на їхніх сторінках Всесвіту, незалежно від того, чи розповідається вона в мета-іграх, коміксах,  кінематографічних роликах чи деінде.

Жахливі боти

З оновленням 25.17 наш новий (насправді, ж не зовсім) ігровий режим стане доступним! Жахливі Боти повертаються з оновленим зовнішнім виглядом та значними оновленнями під капотом!

Жахливі Боти — це режим PvE, в якому ви та ще четверо гравців будете протистояти Вейґару та його армії надпотужних, неймовірно зламаних ботів. Ваша мета — вижити проти ботів протягом 15 хвилин, а потім зустрітися з самою загрозою — Вейґаром, та захистити свій Нексус!

Якщо ви не грали з часу останнього виходу цього режиму, то знайте, що в ньому з’явилися новий бос, нові боти, нові прокляття та новий режим складності! Якщо ви хочете дізнатися більше, у нас є блог, де детально описано, чого слід очікувати від цього режиму!

Жахливі випробування

На додачу до Жахливих ботів також додаються Жахливі Випробування! Жахливі Випробування — це версії Жахливих Ботів, де ми додаємо або змінюємо основні компоненти гри, щоб створити конкретні виклики, через які ви повинні пройти, щоб здолати Вейґара.

Перші три оновлення в Жахливих Ботах активують різні Жахливі Випробування. В останньому оновленні усі три випробування будуть реактивовані, тож ви матимете останній шанс здобути перемогу. Якщо вам вдасться пройти через Випробування Вейґара, ви отримаєте титул “Точно не бот”, тож бажаємо вам удачі!

Вейґарова Лють

Першим Жахливим Випробуванням стане “Вейґарова Лють”. У цьому випробуванні кожен Жахливий Бот отримує пасивну здатність Вейґара “Феноменальне Зло”. Це означає, що кожного разу, коли вони вражають вас заклинанням, вони отримують Адаптивну Силу.

Крім того, прокляття, заклинання, які зазвичай вмикаються і вимикаються під час гри, завжди будуть активними. Натомість, через 15 хвилин у вас буде 10 різних активних проклять! Час веселитися!

Однак, не все так несправедливо. Щоб зрівняти шанси, ми надаємо вам велику кількість Прискорення Здібностей предметів, а також додаємо новий Призматичний предмет до магазину — Корона Короля Демонів.

Зберіть найкращу команду, оберіть стратегію та спробуйте здолати Вейґарову Лють!

Покращення відстеження інформації про гру

Ліга існує вже деякий час, а разом з нею з’явилася та квітне екосистема додатків. Вони мають велику цінність для гравців, допомагаючи їм знаходити збірки та руни, показуючи їм інформацію про продуктивність, оцінючи команди союзників або супротивників, або надаючи ігрові функції, такі як таймери лісу, відстеження заклинань викликачів тощо.

З часом ми отримали від вас відгуки про те, що деякі з цих функцій здаються несправедливими, оскільки доступ до них мають лише деякі гравці, з чим ми погоджуємося. Спортивна чесність в Лізі є для нас надзвичайно важливою, тож ми воліємо зберегти її. Ми також чули, наскільки корисними деякі з цих функцій були для багатьох з вас. Щоб поєднати найкраще, ми оновимо нашу політику щодо сторонніх додатків і обмежимо доступ до певних функцій, одночасно додавши до гри інші функції, щоб всі гравці мали до них справедливий доступ..

Таймери лісу на мінімапі

Раніше в грі не було таймерів для цілей або глобальних оголошень. Єдиним способом дізнатися, що хтось забрав Дракона — це було побачити це на власні очі або натрапити на порожню яму. Згодом ми додали таймери в таблиці TAB, щоб заохотити координацію боїв навколо цих цілей, що призвело до деяких найцікавіших моментів в самій грі.

Повернімося у сьогодення. Таймери на мінімапі — одна з найпоширеніших функцій сторонніх розробників, тому ми вирішили серйозно розглянути можливість надання цієї інформації. Для того, щоб мінімапа за замовчуванням залишалася чіткою та зрозумілою для всіх гравців, ми підготували для вас кілька варіантів, а точніше два — базовий та розширений.

Базовий вигляд надає повні таймери для епічних таборів, але використовує поточні іконки пісочного годинника для інших таборів, які відображаються за 30 і 10 секунд до відродження. Однак, натиснувши TAB, ви побачите таймери для всіх таборів. Це задовольнить потреби тих, хто надає перевагу мінімалізму, але при цьому воліє отримувати більше інформації за натисканням кнопки.

Розширений вигляд просто відображає таймери для всіх таборів. Ви можете знайти цю опцію в розділі інтерфейсу меню налаштувань.

Щоб мінімапа залишалася читабельною, а найактивніші табори виділялися, таймери стають візуально помітнішими, в залежності від залишку часу до відродження.

Ми сподіваємося, що завдяки цій зміні ви будете більше часу приділяти перевірці ліній, плануванню маршрутів та цілей, аніж відстеженню відродження таборів. Це має дещо оптимізувати мапу та сприяти кращій координації навколо цілей, а також зробити роль лісника менш складною.

  • Додано таймери лісу до мінімапи.
  • Базовий режим відображає таймери епічних таборів. Всі інші табори відображаються при натисканні клавіші TAB.
  • Розширений режим відображає усі таймери таборів у будь-який час. Доступно в розділі інтерфейсу налаштувань.

Підсумок смерті та відстеження заклинань викликача

Цього року ми співпрацювали з розробниками сторонніх додатків, щоб видалити інформацію про час відновлення ультимативних вмінь супротивників, оскільки ми вважаємо, що відстеження ключових здібностей вимагає значних навичок. Це може бути різницею між впевненістю в успіху вашого гангу та використанням супротивником заклинання Стрибок в ситуації “один проти двох”. Ми вважаємо, що саме ця невизначеність робить гру цікавою. Ми збираємося застосувати подібний підхід і обмежити надання засобів для відстеження часу відновлення вмінь.

З огляду на це, ми збираємося внести деякі поліпшення в систему повідомлення про ультимативні здібності та заклинання, які були нещодавно використані для координації команди та планування.

Коли Діана використовує всі свої здібності, щоб вбити вас, ви побачите ці заклинання в підсумку смерті, тож ви зможете позначити їх, не відкриваючи таблицю результатів. Навіть заклинання, що не завдають шкоди, такі як Стрибок та Телепорт, які ми раніше не показували, тепер будуть відображатися. Повідомлення в чаті виглядатиме таким чином: “Діана використала Стрибок”. Якщо ви позначите його тричі, можливо, ваш лісник вирішить завітати до неї, перш ніж вона відступить.

Навіть більше — якщо ви граєте Йоріком та нахиляєте камеру донизу, щоб поглянути на нижню лінію, ви зможете позначити вміння з таблиці результатів в межах 15 секунд та отримати схоже повідомлення: “Джинкс використала Стрибок”.

Крім того, під час роботи над цим оновленнями ми прибрали підсумок смерті та додали ваш внесок у бій, включаючи завдану шкоду, застосований контроль та кількість заробленого золота.

  • Переміщено підсумок смерті в бічну частину екрана та додано функцію показу та приховування.
  • Усі ультимативні вміння та заклинання викликача, використані проти вас, тепер будуть відображатися в підсумку смерті, враховуючи й ті заклинання, які не завдають шкоди, як-от, наприклад, Стрибок.
  • При натисканні на заклинання в підсумку смерті в чаті тепер відображатиметься опис.
  • Якщо союзник бачить як ворог використав заклинання і ви відмічаєте його з таблиці результатів протягом 15 секунд, в чаті буде відображено той самий опис.
  • Додано інформацію про внесок у бій (завдана шкода, зароблене золото) до підсумку смерті.

Чемпіони

Ґвен

Ґвен

Базову броню зменшено а приріст швидкості атаки збільшено. Сповільнення R зменшено на початкових рівнях покращення.

Ґвен
Базові характеристики
Базові показники
  • Броня: 36 ⇒ 33
  • Приріст швидкості атаки: 2.25% ⇒ 2.5%
Needlework
Needlework
[R] Абсолютна здібність
  • Cповільнення при першому влучані: 60% ⇒ 30 / 45 / 60%
  • Подальше сповільнення: 25% ⇒ 15 / 20 / 25%
Ірелія

Ірелія

Масштабування W від сили здібностей збільшено. Перезарядку E зменшено на вищих рівнях покращення та збільшено масштабування сили здібностей.

Defiant Dance
Defiant Dance
[W] Друга здібність
  • Мінімальна шкода: 10 / 20 / 30 / 40 / 50 (+ 40% сили атаки) (+ 40% сили здібностей) ⇒ 10 / 20 / 30 / 40 / 50 (+ 40% сили атаки) (+ 50% сили здібностей)
  • Максимальна шкода: 30 / 60 / 90 / 120 / 150 (+ 120% сили атаки) (+ 120% сили здібностей) ⇒ 30 / 60 / 90 / 120 / 150 (+ 120% сили атаки) (+ 150% сили здібнотсей)
Flawless Duet
Flawless Duet
[E] Третя здібність
  • Перезарядка: 16 / 15 / 14 / 13 / 12 ⇒ 16 / 14.5 / 13 / 11.5 / 10 
  • Шкода: 70 / 110 / 150 / 190 / 230 (+ 80 сили здібностей) ⇒ 70 / 110 / 150 / 190 / 230 (+ 100% сили здібностей)
Кассадин

Кассадин

Шкоду Q та Е збільшено.

Null Sphere
Null Sphere
[Q] Перша здібність
  • Шкода: 65 / 95 / 125 / 155 / 185 (+ 60% сили здібностей) ⇒ 65 / 95 / 125 / 155 / 185 (+ 70% сили здібностей)
Force Pulse
Force Pulse
[E] Третя здібність
  • Шкода: 70 / 100 / 130 / 160 / 190 (+ 65% сили здібностей) ⇒ 70 / 100 / 130 / 160 / 190 (+ 70% сили здібностей)
Каїн

Каїн

Витрати Q та W було зменшено.

Reaping Slash
Reaping Slash
[Q] Перша здібність
  • Витрати мани: 50 ⇒ 40
Blade's Reach
Blade's Reach
[W] Друга здібність
  • Витрати мани: 60 / 65 / 70 / 75 /80 ⇒ 40 / 45 / 50 / 55 / 60
Коґ'Мав

Коґ'Мав

Шкоду Q та W збільшено. Шкоду R збільшено на вищих рівнях покращення.

Caustic Spittle
Caustic Spittle
[Q] Перша здібність
  • Шкода: 80 / 125 / 170 / 215 / 260 (+ 80% сили здібностей) ⇒ 80 / 125 / 170 / 215 / 260 (+ 90% сили здібностей)
Bio-Arcane Barrage
Bio-Arcane Barrage
[W] Друга здібність
  • Шкода ефекту від ураження: 3 / 3.75 / 4.5 / 5.25 / 6% (+ 1% за 100 сили здібностей) максимального здоров’я цілі ⇒ 3 / 3.75 / 4.5 / 5.25 / 6% (+ 1.5% за 100 сили здібностей) максимального здоров’я цілі
Living Artillery
Living Artillery
[R] Абсолютна здібність
  • Мінімальна шкода: 100 / 140 / 180 (+75% додатквої сили атаки) (+ 35% сили здібностей) ⇒ 100 / 140 / 180 (+75% додаткової сили атаки) (+ 35 / 40 / 45% сили здібностей)
  • Максимальна шкода все ще подвоєна.
Майстер Ї

Майстер Ї

Базове здоров’я та шкоду Q зменшено.

Майстер Ї
Базові характеристики
Базові показники
  • Здоров’я: 669 ⇒ 655
Alpha Strike
Alpha Strike
[Q] Перша здібність
  • Модифікатор ефекту шкоди від ураження:  75% ⇒ 65%
Міс Фортуна

Міс Фортуна

Базову силу атаки збільшено.

Міс Фортуна
Базові характеристики
Базові показники
  • Сила атаки: 53 ⇒ 55
Морґана

Морґана

Витрати мани W було зменшено на вищих рівнях покращення, а шкоду було збільшено на нижчих рівнях покращення.

Tormented Shadow
Tormented Shadow
[W] Друга здібність
  • Витрати мани: 70 / 85 / 100 / 115 / 130 ⇒ 70 / 80 / 90 / 100 / 110
  • Мінімальна шкода за секунду: 14 / 28 / 42 / 56 / 70 ⇒ 18 / 31 / 44 / 57 / 70
Ніла

Ніла

Збільшено шкоду Q по монстрах.

Formless Blade
Formless Blade
[Q] Перша здібність
  • Шкода по монстрах: 10% всієї сили атаки ⇒ 100% всієї сили атаки
Рамбл

Рамбл

Шкоду пасивної здібності зменшено. Шкоду Q на вищих рівнях покращення зменшено.

Junkyard Titan
Junkyard Titan
[P] Пасивна здібність
  • Шкода від перегріву: 5-40 (+ 25% сили здібностей) + 5% максимального здоров’я цілі ⇒ 5-40 (+ 25% сили здібностей)(+ 4% максимального здоров’я цілі)
Flamespitter
Flamespitter
[Q] Перша здібність
  • Шкода протягом 3 секунд: 60 / 90 / 120 / 150 / 180 (+ 100% сили здібностей) + 6 / 6.5 / 7 / 7.5 / 8% максимального здоров’я цілі ⇒  60 / 85 / 110 / 135 / 160 (+ 100% сили здібностей) + 6 / 6.5 / 7 / 7.5 / 8% максимального здоров’я цілі
Сенна

Сенна

Приріст сили атаки збільшено. Зцілення Q збільшено.

Сенна
Базові характеристики
Базові показники
  • Приріст сили атаки: 2% ⇒ 2.6%
Piercing Darkness
Piercing Darkness
[Q] Перша здібність
  • Зцілення:  40 / 55 / 70 / 85 / 100 (+ 40% додаткової сили атаки) (+ 50% додаткової сили атаки) ⇒ 40 / 60 / 80 / 100 / 120 (+ 40% додаткової сили атаки) (+ 50% сили здібностей)
Сетт

Сетт

Шкоду E по монстрах збільшено.

Facebreaker
Facebreaker
[E] Третя здібність
  • Додаткова шкода по монстрах: 100 ⇒ 125-250 (залежно від рівня)
Сінджед

Сінджед

Шкоду Q за одне використання зменшено.

Poison Trail
Poison Trail
[Q] Перша здібність
  • Тривалість: 2.2c ⇒ 2c
  • Максимальна шкода за одне використання: 9 ⇒ 8
Тімо

Тімо

Гриби (а також яйця та інші предмети) тепер краще видно.

Noxious Trap
Noxious Trap
[R] Абсолютна здібність
  • Непрозорість пастки: 30% ⇒ 50%
Вейн

Вейн

Шкода Q монстрам збільшено .

Tumble
Tumble
[Q] Перша здібність
  • Шкода монстрам: 6 / 7 / 8 / 9 / 10% максимального здоров’я, обмежено до 200 ⇒ 140 / 155 / 170 / 185 / 200 шкода незалежно від стану здоров’я
Юнара

Юнара

Виправлено кілька помилок, які могли призводити до того, що Юнара завдавала більшої або меншої шкоди ефектами при ураженні.

Cultivation of Spirit
Cultivation of Spirit
[Q] Перша здібність
  • Виправлено помилку, при якій відскок іноді міг генерувати кілька накопичень за один відскок для деяких предметів. За задумом, Юнара повинна накопичувати одне накопичення за відскок.
  • Виправлено проблему, через яку іноді предмети не завдавали шкоди при використанні Q в ситуаціях при спрацьовуванні значної кількості відскоків. (Поро з калькуляторами на місці)
  • Виправлено проблему, через яку такі предмети, як, Runnan’s Hurricane завдавали повної шкоди при відскоку від другорядної цілі до основної, що приводило до збільшення значення ефекту при ураженні кілька разів за одну автоатаку.
  • Виправлено проблему, через яку болти Runnan’s Hurricane неправильно зменшували ефект при ураженні. Тепер болти коректно накладатимуть шкоду ефекту від ураження.

Предмети

{{CO_AxiomArc:icon}}
{{CO_AxiomArc:name}}
Axiom Arc
  • Вартість: 3000 ⇒ 2750
  • {{CO_HorizonFocus:icon}}
    {{CO_HorizonFocus:name}}
    Horizon Focus
  • Сила здібностей: 115 ⇒ 125
  • Вартість: 2800 ⇒ 2750
  • Рецепт: Fiendish Codex + Fiendish Codex + Blasting Wand + 250 Gold ⇒ Fiendish Codex + Fiendish Codex + Blasting Wand + 200 Gold
  • {{CO_ProfaneHydra:icon}}
    {{CO_ProfaneHydra:name}}
    Profane Hydra
  • Сила атаки: 60 ⇒ 55
  • Вартість: 3200 ⇒ 2850
  • Рецепт: Tiamat + The Brutalizer + 663 Gold ⇒ Tiamat + The Brutalizer + 313 Gold
  • Оновлення Арени в 3 сезоні

    У 3 сезоні ми оновлюємо систему нагород Арени! Ви автоматично розблокуєте ауґментації, які раніше були в системі нагород, і зможете отримати нові нагороди! Всього є 12 рівнів нових ауґментацій:

    Нова система слави

    • Охоронець
    • Посилена сила 
    • Вступ до матчу
    • Найхоробріший з хоробрих 
    • Бонусний перекид
    • Цербер
    • Наповнення духом
    • Вступ до поєдинку
    • Квест: Божевільний капелюшник 
    • Розрахований ризик
    • Скринька Пандори
    • Вступ до поєдинку

    Вибір чемпіона

    Фаза блокування була об’єднана з фазою вибору. Під час вибору чемпіонів обидва гравці будуть одночасно блокувати та вибирати, що скоротить час перебування в лобі. Ви зможете побачити вибір супротивника після завершення вибору обох гравців. Загальний час для кожної фази було змінено з 35 до 40 секунд.

    Ауґментації

    Tank Engine

    • Рідкість змінена з срібної на золоту. 

    Overflow

    • Рідкість змінена з срібної на золоту.

    Bravery

    • Додаткове ковалдо показників: без змін
    • Додаткові початкові перевибори: 2 ⇒ 1
    • Нове: 2 додаткових перевибори в раундах з ковалдом показників
    • Нове: 100 додаткових золота у раундах з легендарними предметами.

    Корисні зміни та виправлення помилок Арени

    Корисні зміни

    • Капелюшки тепер не здобуваються після подолання команди, а також не зникають після смерті. Ми додали більше ауґументацій, що взаємодіють із капелюшками, тож ми оновлюємо це випереджаючи нові взаємодії, що надходять з цим оновленням.
    • Ауґментації Трансмутація та Мутація тепер відображають їхню трансформовану ауґментацію, як показано в описі.
    • Ранній вихід після вибування, але під час боїв тепер знову в оновленні. 
    • Виправлена помилка, що час від часу не зараховувала Прогрес Слави в Арені чемпіонам, що обертаються — на кшталт Вієґо Вієґо чи Нідалі Нідалі.
    • Виправлена помилка, що давала союзникам Q  Кледа Кледа .

    Зміни Балансу ARAM

    Вітаю Богів, Богинь та Божеств ARAM! Цього оновлення ми намагатимемось підсилити клас бійців, даруючи любов їхнім улюбленим предметам з магазину та жбурляючи кістки в менш популярні предмети для асасинів. Ми очікуємо більшу частину оновлення спрямовану на це, проте ми маємо кілька цілеспрямованих змін виняткам, такі як Зіґґс, який користується підсиленнями попередніх змін в Ущелині Викликачів та Маокай, який був надто обширний в покупках різних предметів. Ми тримаємо надію, що ви насолоджуєтесь порядком мап та новою картковою системою. Щасти, хай ваші кості завше випадатимуть на вашого улюбленого чемпіона, побачимось в ARAM!

    Система

    Мапа Білджвотеру

    • Радіус підкидування білджвотерської гармати: 275  ⇒ 325 
    • Швидкість польоту від білджвотерської гармати: 2300  ⇒ 2800

    Міст Кошина

    • Ми зменшили радіус спрацьовування порталу, щоб зменшити кількість випадкових проходжень через нього.
    • Ми допрацювали сітку навколо кожного нексуса та порталів (TKTK)

    Чемпіони

    Кай'Са
    Кай'Са
    Зміни в ARAM
    • Масштабування додаткової сили атаки Q: 55% ⇒ 65%
    Маокай
    Маокай
    Зміни в ARAM
    • Зменшення перезарядки пасивної здібності: 4 секунд ⇒ 3 секунд
    • Перезарядка Q: 7 / 6.5 / 6 / 5.5 / 5 ⇒ 8 / 7.5 / 7 / 6.5 / 6
    Шивана
    Шивана
    Зміни в ARAM
    • Регенерація люті за заряд пасивної здібності: 0.1 ⇒ 0.2
    • Додаткові броня та спротив магії за стак пасивної здібнотсі: 1 ⇒ 1.5
    Зіґґс
    Зіґґс
    Зміни в ARAM
    • Масштабування сили здібностей Q : 60 / 65 / 70 / 75 / 80% ⇒ 60 / 62.5 / 65 / 67.5 / 70%
    • Масштабування сили здібностей E: 25 / 30 / 35 / 40 / 45% ⇒ 25 / 27.5 / 30 / 32.5 / 35%
    • Тривалість E: 10 секунд ⇒ 7 секунд 

    Предмети

    {{CO_DeathsDance:icon}}
    {{CO_DeathsDance:name}}
    Death’s Dance
  • Бонус зцілення від сили атаки: 75% ⇒ 100%
  • {{CO_Eclipse:icon}}
    {{CO_Eclipse:name}}
    Eclipse
  • Масштабування міцності щита від додаткової сили атаки: 40%/20% ⇒ 50%/25%
  • {{CO_EdgeofNight:icon}}
    {{CO_EdgeofNight:name}}
    Edge of Night
  • Перезарядка: 40 ⇒ 30
  • {{CO_LiandrysTorment:icon}}
    {{CO_LiandrysTorment:name}}
    Liandry’s Torment
  • Відсоткова шкода від здоров’я: 2% ⇒ 1.75%
  • {{CO_RavenousHydrat:icon}}
    {{CO_RavenousHydra:name}}
    Ravenous Hydra
  • Масштабування сили атаик(активно): 80% ⇒ 100%
  • Примарна шабля
    Примарна шабля
    Spectral Cutlass
  • Ми виправили функцію дострокового закінчення, яка дозволяла деяким чемпіонам телепортувати ворогів назад до початкової позиції.
  • {{CO_SteraksGage:icon}}
    {{CO_SteraksGage:name}}
    Steraks Gage
  • Додаткова сила атаки від базової сили атаки: 45% ⇒ 50%
  • Міцність щита від додаткового здоров’я: 60% ⇒ 70%
  • {{CO_Stridebreaker:icon}}
    {{CO_Stridebreaker:name}}
    Stridebreaker
  • Масштабування сили атаки (активно): 80% ⇒ 100%
  • Швидкість пересування за удар: 35% ⇒ 45%
  • {{CO_YoumuusGhostblade:icon}}
    {{CO_YoumuusGhostblade:name}}
    Youmuu’s Ghostblade
  • Швидкість пересування поза боєм: 20/10 ⇒ 30/15 
  • Швидкість пересування (активно): 20/15% ⇒ 40/35%
  • Порядок Мап ARAM

    Шанси Порядку Мап

    Тепер, після завершення сезону Духів Цвітіння, ми повертаємо значущість кожної мапи у випадковому порядку для всіх образів АРАМ.

    • Шанси Вибору Мапи 50/25/25 в користь моста Кошина ⇒ Такі ж шанси отримують всі обрані мапи (33.333333%) (ви зрозуміли).

    Образи

    Повернення предметів у святилищі

    Ми розглядаємо можливість повернення минулих міфічних варіантів, починаючи з Адмірала бойової кролиці Міс Фортуни, та їх адаптації під поточний формат святилища  (максимум 40 спроб), з емодзі міфічного варіанту як здобич A-рівня.

    Іконка міфічного варіанту буде додана до рекомендованого розділу міфічної крамниці за 5 міфічної есенції на період дії банера, що  увійдуть до пулу щоденної ротації. Проте, на зразок  до престижних образів, які повертаються до міфічної крамниці, рамка та іконка рамки не будуть повернені цього разу, оскільки ми хочемо, щоб гравці, які отримали їх під час першого релізу, мали щось унікальне, що їх буде вирізняти.

    Жахливі Боти: розблоковані образи

    З моменту оголошення про повернення Жахливих Ботів, ми помітили, що деякі гравці ретельно переглянули відеозаписи та зауважили, що деякі з них мають образи, вилучені зі сховища. Ми отримали запити їх повернення, тож ми збираємося розблокувати їх, щоб відсвяткувати повернення режиму! Ці образи будуть доступні для покупки, починаючи з оновлення 25.17,та будуть доступні аж поки Жахливі Боти не покинуть гру в кінці оновлення 25.20.

    • Вбивця Зомбі Джинкс – 1350 RP
    • Потойбічний Вуконґ – 1350 RP 
    • Жнець Сорака – 1350 RP
    • Зомбі Бренд – 1820 RP
    • Маленький диявол Трістана – 1350 RP 

    Ми також працюємо над додаванням спеціальних забарвлень для Жахливих Ботів, оскільки ті варіанти, які ви бачили на ботах, не є доступними. Це будуть спеціальні забарвлення для особливих подій у розділі міфічної крамниці за 25 міфічної есенції. Очікуйте їх побачити у наступному оновленні (ймовірно, 25.18). Вони також будуть додані до ротації після того, як Жахливі Боти покинуть Лігу.

    Наступні образи, які отримають забарвлення:

    • Вбивця Зомбі Джинкс
    • Потойбічний Вуконґ
    • Жнець Сорака
    • Зомбі Бренд

    Виправлення помилок та корисні зміни

    Корисні зміни

    Користувацькі ігри

    Користувацькі ігри отримують оновлення! Ми провели велику трансформацію серверної, що забезпечує роботу Користувацьких ігор, і одночасно з цим внесли деякі оновлення, що покращують корисні зміни.

    • Кнопка « Грати знову» нарешті відновила свою роботу!
    • Голосовий чат тепер працюватиме в режимі власної гри коли глядачі відключені.
    • Тепер ви можете змінювати режими гри без необхідності заново створювати лобі, включаючи перехід до автоматичного матчу, з користувацького режиму.
    • Тепер ви можете приховати своє лобі від загального списку користувацьких ігор.
    • Вибір чемпіонів працює так само, як і в інших режимах гри з підбором гравців, включаючи ARAM для карти «Виюча безодня».*
    • Примітка: випадкова зміна карт ще не працює для користувацького режиму ARAM, тому карта Виючої Безодні поки що залишатиметься незмінною.
    • У користувацьких іграх тепер є можливість усунути затримку для глядачів у лобі.*
    • Примітка: Увімкнення цього параметра вимкне можливість людям зі списку друзів переглядати вашу гру .

    Нові звукові ефекти під час вибору/зміни ролі

    У оновленні 25.15 ми почали вирішувати проблему, пов’язану з обміном ролями/вибором, що викликало певну плутанину і призводило до того, що деякі гравці випадково погоджувалися на обмін, якого вони не хотіли. Ми вже оновили візуальні ефекти, а тепер оновлюємо і звукові ефекти. Тепер вони повинні відрізнятися один від одного візуально так і звуковими ефектами.

    Оновлення візуальних ефектів веж

    Оскільки ми вертаємось до базової мапи Ущелини Викликачів нами було оновлено візуальні ефекти веж, щоб вони відповідали теперішній якості.

    Прогресія честі

    Ми внесли деякі зміни, щоб заохотити прогрес, тож тепер досягти вищих рівнів честі має бути трохи легше, якщо ви граєте переважно з друзями або в режимах, що не є Ущеленою Викликачів.

    Виправлення помилок

    • Виправлено помилку, через яку хтось міг спричинити збій клієнта, надсилаючи повідомлення з певними спеціальними символами.
    • Виправлено помилку, через яку Браєр Браєр не відразу атакувала правильну ціль після використання W.
    • Виправлено помилку, через яку здібність E Ґанпланка Ґанпланка могла скидати його поточні атаки та атаки інших ворогів.
    • Виправлено помилку, через яку під час перегляду вживу або відтворення записів початкові таймери табору не відображалися на міні-мапі незалежно від налаштувань.
    • Виправлено помилку, через яку в Підсумку смерті пасивна здібність Аатрокса Аатрокса відображалася як фізична шкода замість магічної.
    • Виправлено помилку, через яку у посиленої здібності R Винахідника Джейса Джейса з Аркейну не відтворювався звуковий ефект.
    • Виправлено помилку, через яку деякі руни вважали Кейл Кейл чемпіоном з дальніми атаками до того як вона вивчила свою ультра-здатність.
    • Виправлено помилку, через яку Q Сетта Сетта не активовула {{CO_SpearofShojin}}.
    • Виправлено помилку, через яку E Бел'Вет Бел'Вет візуально скорочувала час відновлення її Q тільки під час використання {{CO_NavoriQuickblades}}.
    • Виправлено помилку, через яку підказка R Аврори Аврори відображала неправильну тривалість на високих рівнях.
    • Виправлено проблему, через яку інші гравці іноді бачили значок лагодження на будь-кому хто грав за Джейса Джейса.
    • Виправлено проблему, через яку здібність E Зін Жао Зін Жао могло не спрацювати, якщо його застосовували до цілі, що знаходилася за межами максимальної дальності, під час дії вміння R.
    • Виправлено проблему, через яку, якщо Вієґо Вієґо заволодів чемпіоном, він міг отримати 2 критичних удари від {{CO_Sundered Sky}}.
    • Виправлено помилку, через яку можна було придбати {{CO_Shattered Armguard}} безпосередньо в магазині.

    Новий косметичний вміст