Ласкаво просимо до Сезону 3! У цьому оновленні ми додали багато цікаво, зокрема повернули звичайну мапу Ущелини Викликачів для 3 сезону, Жахливих Ботів. Додали оновленого Зін Жао, нову бойову перепустку, поліпшили відстеження інформації про гру, наприклад таймери для лісу, а також зробили низку покращень та виправлень помилок. Також, ми внесли зміни в баланс ARAM і обнулили рейтинг слави в Арені!
Це наше друге оновлення поспіль, спрямоване на додання нових інструментів для гри та їхнього подальшого засвоєння. Ми представляємо Вейн та Сетта в лісі, Ірелію зі збіркою через силу здібностей, Каїна для гри на лініях, а також покращуємо деякі слабші предмети задля переоцінки збірок на силу атаки для вбивць, а також збірки через силу здібностей. Ми також внесли кілька невеликих змін у баланс, в основному продовжуючи інші нещодавні зміни.
Шукаєте більше інформації про League of Legends? Завітайте на вікі-сторінку спільноти тут.
Коротко про головне
Зоріння занепалого Ґарена, Зоріння занепалого Триндамира, Аркана Джин, Аркана Лулу, Алістар з Прадавнього лісу та Зоріння занепалого Джарвана IV (Престижний) стануть доступні 27 серпня 2025 року о 19:00 за київським часом (19:00 UTC).
Сезон 3 вже тут!
Початок третього рангового сезону
Третій ранговий сезон почнеться 27 серпня о 12:00 за місцевим часом. Подібно до переходу від першого рангового сезону до другого, не будуть скинуті LP гравців, а лише Переможні Завдання задля отримання Переможного образу (15 виграних рангових матчів).
Ранговий підбір ігор буде вимкнено під час перерви між рейтинговими сезонами, котра триватиме приблизно 12 годин. Нагороди за закінчення другого рангового сезону будуть розподілені через кілька днів після початку наступного.
Послуга перенесення облікових записів буде тимчасово вимкнена перед закінченням сезону та буде відновлена після розподілення нагород.
Атакан (тепер озброєний)
Ви, певно, помітили, що Атакан тепер має зброю — цілком собі звичайну зброю. З технічної точки зору, ми не додаємо жодних змін — це виключно візуальний елемент… Звичайно, ми бачимо як ви, фанати всесвіту гри, вже шукаєте підказки про те, що це може означати. А можливо, він просто вирішив, що йому так буде краще.
Візуальне оновлення Зін Жао

Візуальне оновлення Зін Жао з переробленими моделями, анімаціями, іконками вмінь, озвучкою, візуальними та звуковими ефектами, ключовими зображеннями та образами вже тут!
Подібно до попередніх візуальних оновлень чемпіонів, ціна образів Командос та Імперський Зін Жао зросте з 520 до 750 RP, щоб відобразити вищу якість. Якщо ви ще не маєте цих образів, ви зможете придбати їх за нижчою ціною до завтрашнього виходу візуального оновлення, тож радимо поквапитись!
Крім того, ми відкрили доступ до його образів до версії 25.18, тож якщо вам їх не вистачає, ви зможете придбати дані образи протягом наступних двох оновлень.
Очікуйте також нову музичну тему Зін Жао — вона буде випущена в п’ятницю, 29 серпня!
Оновлення Зін Жао та сторінки чемпіона у Всесвіті
З оновленням Зін Жао в 25.17 ми оновимо інформацію про нього на сторінці Всесвіту, щоб якнайкраще відобразити його поточний стан та місце в наших сезонних історіях на момент виходу оновлення. Це охоплюватиме поточний рік, його досвід протягом сезонів, комікси, а також мета-гру другого сезону.
Для тих, хто хоче бути у хронологічному контексті три сезони 2025 року безпосередньо слідують за подіями “Аркейну”, незабаром після перевороту Свейна в Ноксусі, але до певних “недавніх” подій, як-от, наприклад, повстання Сайласа в Демасії.
У міру просування сезонів ми шукаємо способи скеровувати та відображати оновлену історію чемпіонів на їхніх сторінках Всесвіту, незалежно від того, чи розповідається вона в мета-іграх, коміксах, кінематографічних роликах чи деінде.
Жахливі боти

З оновленням 25.17 наш новий (насправді, ж не зовсім) ігровий режим стане доступним! Жахливі Боти повертаються з оновленим зовнішнім виглядом та значними оновленнями під капотом!
Жахливі Боти — це режим PvE, в якому ви та ще четверо гравців будете протистояти Вейґару та його армії надпотужних, неймовірно зламаних ботів. Ваша мета — вижити проти ботів протягом 15 хвилин, а потім зустрітися з самою загрозою — Вейґаром, та захистити свій Нексус!
Якщо ви не грали з часу останнього виходу цього режиму, то знайте, що в ньому з’явилися новий бос, нові боти, нові прокляття та новий режим складності! Якщо ви хочете дізнатися більше, у нас є блог, де детально описано, чого слід очікувати від цього режиму!
Жахливі випробування
На додачу до Жахливих ботів також додаються Жахливі Випробування! Жахливі Випробування — це версії Жахливих Ботів, де ми додаємо або змінюємо основні компоненти гри, щоб створити конкретні виклики, через які ви повинні пройти, щоб здолати Вейґара.
Перші три оновлення в Жахливих Ботах активують різні Жахливі Випробування. В останньому оновленні усі три випробування будуть реактивовані, тож ви матимете останній шанс здобути перемогу. Якщо вам вдасться пройти через Випробування Вейґара, ви отримаєте титул “Точно не бот”, тож бажаємо вам удачі!
Вейґарова Лють
Першим Жахливим Випробуванням стане “Вейґарова Лють”. У цьому випробуванні кожен Жахливий Бот отримує пасивну здатність Вейґара “Феноменальне Зло”. Це означає, що кожного разу, коли вони вражають вас заклинанням, вони отримують Адаптивну Силу.
Крім того, прокляття, заклинання, які зазвичай вмикаються і вимикаються під час гри, завжди будуть активними. Натомість, через 15 хвилин у вас буде 10 різних активних проклять! Час веселитися!
Однак, не все так несправедливо. Щоб зрівняти шанси, ми надаємо вам велику кількість Прискорення Здібностей предметів, а також додаємо новий Призматичний предмет до магазину — Корона Короля Демонів.
Зберіть найкращу команду, оберіть стратегію та спробуйте здолати Вейґарову Лють!
Покращення відстеження інформації про гру
Ліга існує вже деякий час, а разом з нею з’явилася та квітне екосистема додатків. Вони мають велику цінність для гравців, допомагаючи їм знаходити збірки та руни, показуючи їм інформацію про продуктивність, оцінючи команди союзників або супротивників, або надаючи ігрові функції, такі як таймери лісу, відстеження заклинань викликачів тощо.
З часом ми отримали від вас відгуки про те, що деякі з цих функцій здаються несправедливими, оскільки доступ до них мають лише деякі гравці, з чим ми погоджуємося. Спортивна чесність в Лізі є для нас надзвичайно важливою, тож ми воліємо зберегти її. Ми також чули, наскільки корисними деякі з цих функцій були для багатьох з вас. Щоб поєднати найкраще, ми оновимо нашу політику щодо сторонніх додатків і обмежимо доступ до певних функцій, одночасно додавши до гри інші функції, щоб всі гравці мали до них справедливий доступ..
Таймери лісу на мінімапі
Раніше в грі не було таймерів для цілей або глобальних оголошень. Єдиним способом дізнатися, що хтось забрав Дракона — це було побачити це на власні очі або натрапити на порожню яму. Згодом ми додали таймери в таблиці TAB, щоб заохотити координацію боїв навколо цих цілей, що призвело до деяких найцікавіших моментів в самій грі.
Повернімося у сьогодення. Таймери на мінімапі — одна з найпоширеніших функцій сторонніх розробників, тому ми вирішили серйозно розглянути можливість надання цієї інформації. Для того, щоб мінімапа за замовчуванням залишалася чіткою та зрозумілою для всіх гравців, ми підготували для вас кілька варіантів, а точніше два — базовий та розширений.
Базовий вигляд надає повні таймери для епічних таборів, але використовує поточні іконки пісочного годинника для інших таборів, які відображаються за 30 і 10 секунд до відродження. Однак, натиснувши TAB, ви побачите таймери для всіх таборів. Це задовольнить потреби тих, хто надає перевагу мінімалізму, але при цьому воліє отримувати більше інформації за натисканням кнопки.
Розширений вигляд просто відображає таймери для всіх таборів. Ви можете знайти цю опцію в розділі інтерфейсу меню налаштувань.
Щоб мінімапа залишалася читабельною, а найактивніші табори виділялися, таймери стають візуально помітнішими, в залежності від залишку часу до відродження.
Ми сподіваємося, що завдяки цій зміні ви будете більше часу приділяти перевірці ліній, плануванню маршрутів та цілей, аніж відстеженню відродження таборів. Це має дещо оптимізувати мапу та сприяти кращій координації навколо цілей, а також зробити роль лісника менш складною.
- Додано таймери лісу до мінімапи.
- Базовий режим відображає таймери епічних таборів. Всі інші табори відображаються при натисканні клавіші TAB.
- Розширений режим відображає усі таймери таборів у будь-який час. Доступно в розділі інтерфейсу налаштувань.
Підсумок смерті та відстеження заклинань викликача
Цього року ми співпрацювали з розробниками сторонніх додатків, щоб видалити інформацію про час відновлення ультимативних вмінь супротивників, оскільки ми вважаємо, що відстеження ключових здібностей вимагає значних навичок. Це може бути різницею між впевненістю в успіху вашого гангу та використанням супротивником заклинання Стрибок в ситуації “один проти двох”. Ми вважаємо, що саме ця невизначеність робить гру цікавою. Ми збираємося застосувати подібний підхід і обмежити надання засобів для відстеження часу відновлення вмінь.
З огляду на це, ми збираємося внести деякі поліпшення в систему повідомлення про ультимативні здібності та заклинання, які були нещодавно використані для координації команди та планування.
Коли Діана використовує всі свої здібності, щоб вбити вас, ви побачите ці заклинання в підсумку смерті, тож ви зможете позначити їх, не відкриваючи таблицю результатів. Навіть заклинання, що не завдають шкоди, такі як Стрибок та Телепорт, які ми раніше не показували, тепер будуть відображатися. Повідомлення в чаті виглядатиме таким чином: “Діана використала Стрибок”. Якщо ви позначите його тричі, можливо, ваш лісник вирішить завітати до неї, перш ніж вона відступить.
Навіть більше — якщо ви граєте Йоріком та нахиляєте камеру донизу, щоб поглянути на нижню лінію, ви зможете позначити вміння з таблиці результатів в межах 15 секунд та отримати схоже повідомлення: “Джинкс використала Стрибок”.
Крім того, під час роботи над цим оновленнями ми прибрали підсумок смерті та додали ваш внесок у бій, включаючи завдану шкоду, застосований контроль та кількість заробленого золота.
- Переміщено підсумок смерті в бічну частину екрана та додано функцію показу та приховування.
- Усі ультимативні вміння та заклинання викликача, використані проти вас, тепер будуть відображатися в підсумку смерті, враховуючи й ті заклинання, які не завдають шкоди, як-от, наприклад, Стрибок.
- При натисканні на заклинання в підсумку смерті в чаті тепер відображатиметься опис.
- Якщо союзник бачить як ворог використав заклинання і ви відмічаєте його з таблиці результатів протягом 15 секунд, в чаті буде відображено той самий опис.
- Додано інформацію про внесок у бій (завдана шкода, зароблене золото) до підсумку смерті.
Чемпіони

Ґвен
Базову броню зменшено а приріст швидкості атаки збільшено. Сповільнення R зменшено на початкових рівнях покращення.

- Броня: 36 ⇒ 33
- Приріст швидкості атаки: 2.25% ⇒ 2.5%

- Cповільнення при першому влучані: 60% ⇒ 30 / 45 / 60%
- Подальше сповільнення: 25% ⇒ 15 / 20 / 25%

Ірелія
Масштабування W від сили здібностей збільшено. Перезарядку E зменшено на вищих рівнях покращення та збільшено масштабування сили здібностей.

- Мінімальна шкода: 10 / 20 / 30 / 40 / 50 (+ 40% сили атаки) (+ 40% сили здібностей) ⇒ 10 / 20 / 30 / 40 / 50 (+ 40% сили атаки) (+ 50% сили здібностей)
- Максимальна шкода: 30 / 60 / 90 / 120 / 150 (+ 120% сили атаки) (+ 120% сили здібностей) ⇒ 30 / 60 / 90 / 120 / 150 (+ 120% сили атаки) (+ 150% сили здібнотсей)

- Перезарядка: 16 / 15 / 14 / 13 / 12 ⇒ 16 / 14.5 / 13 / 11.5 / 10
- Шкода: 70 / 110 / 150 / 190 / 230 (+ 80 сили здібностей) ⇒ 70 / 110 / 150 / 190 / 230 (+ 100% сили здібностей)

Кассадин
Шкоду Q та Е збільшено.

- Шкода: 65 / 95 / 125 / 155 / 185 (+ 60% сили здібностей) ⇒ 65 / 95 / 125 / 155 / 185 (+ 70% сили здібностей)

- Шкода: 70 / 100 / 130 / 160 / 190 (+ 65% сили здібностей) ⇒ 70 / 100 / 130 / 160 / 190 (+ 70% сили здібностей)

Каїн
Витрати Q та W було зменшено.

- Витрати мани: 50 ⇒ 40

- Витрати мани: 60 / 65 / 70 / 75 /80 ⇒ 40 / 45 / 50 / 55 / 60

Коґ'Мав
Шкоду Q та W збільшено. Шкоду R збільшено на вищих рівнях покращення.

- Шкода: 80 / 125 / 170 / 215 / 260 (+ 80% сили здібностей) ⇒ 80 / 125 / 170 / 215 / 260 (+ 90% сили здібностей)

- Шкода ефекту від ураження: 3 / 3.75 / 4.5 / 5.25 / 6% (+ 1% за 100 сили здібностей) максимального здоров’я цілі ⇒ 3 / 3.75 / 4.5 / 5.25 / 6% (+ 1.5% за 100 сили здібностей) максимального здоров’я цілі

- Мінімальна шкода: 100 / 140 / 180 (+75% додатквої сили атаки) (+ 35% сили здібностей) ⇒ 100 / 140 / 180 (+75% додаткової сили атаки) (+ 35 / 40 / 45% сили здібностей)
- Максимальна шкода все ще подвоєна.

Майстер Ї
Базове здоров’я та шкоду Q зменшено.

- Здоров’я: 669 ⇒ 655

- Модифікатор ефекту шкоди від ураження: 75% ⇒ 65%