Час насолодитися атмосферою гарячих джерел та прочитати те, що ми приготували для вас в оновленні 25.15! У цьому оновленні ми маємо звичні для вас зміни в балансі для Ущелини Викликачів, ARAM, а також цілу низку виправлень! Окрім цього, ми додали нову функцію під назвою “Попередній огляд здібностей чемпіона”, яка дозволяє переглянути здібності чемпіона до та після його вибору, щоб освіжити пам’ять. Спробуйте та поділіться своїми враженнями!
Наші зміни балансу містять в собі деякі виправлення щодо Іллаой, щоб зменшити невдоволення від гри з механікою “вмістилища”, а також для Рек’Сай, щоб повернути чисту шкоду її Е. Крім того, ми видаляємо регенерацію здоров’я Барона Нашора під час бою, щоб зробити ефект від ураження більш послідовним, ослаблюємо трьох персонажів підтримки-танків, а також продовжуємо роботу над найактивнішими користувачами Убивці Кракенів та Клинка Згубного Короля.
Шукаєте більше інформації про League of Legends? Завітайте на вікі-сторінку спільноти тут.
Коротко про головне
Арі з джерел духів цвітіння після робочого дня, престижний Афелій з джерел духів цвітіння, Сетт з джерел духів цвітіння, Тімо з джерел духів цвітіння, Арі з джерел духів цвітіння, Волібір з дережел духів цвітіння та Сона з дежеред духів цвітіння стануть доступні 30 липня 2025 о 22:00 за київським часом (19:00).
Попередній огляд здібностей під час вибору чемпіона

Починаючи з цього оновлення, ми додаємо попередній огляд здібностей чемпіона до всіх режимів підбору та ARAM. Ідея цієї функції полягає в тому, щоб запропонувати гравцям доступний спосіб освіжити знання про постійно оновлюваний список чемпіонів, не виходячи з клієнта гри. Незалежно від того, чи хочете ви дізнатися про нового чемпіона, ознайомитися з незнайомим набором здібностей або вивчити склад команди супротивника, наведіть курсор на портрет чемпіона на кілька секунд, щоб легко ознайомитися зі стилем гри цього чемпіона. Після вибору чемпіона ви ще матимете час, щоб ознайомитися зі здібностями чемпіона та підготуватися до гри. Досвідчені гравці, які хочуть менше відволікатися на екран вибору чемпіона, можуть вимкнути цю функцію в налаштуваннях.
Битва за Кошин / Подвір’я Кошина
Тепер ви можете увійти до Подвір’я незалежно від вашого часопроводження в позаігровій активності Битва за Кошин! Відповідна опція меню має бути доступна в самій активності.
Ми ознайомилися з відгуками гравців, які воліли б отримати доступ до Подвір’я, не проходячи всі рівні Битви за Кошин, тож ми вирішили змінити вимоги. Чимало з вас є пацифістами, і ми це розуміємо.
Відомі проблеми
- Моделі персонажів можуть інколи зникати. (Ми виправили кілька випадків цього, однак подекуди за певних обставин ця помилка все ще може зустрітися під час гри)
Система
Барон Нашор
Барон Нашор має пасивну регенерацію здоров’я, що дозволяє йому швидко зцілюватися після використання заклинання знищення, а також здібностей Consume та Feast, позбавляючи гравців можливості своєчасного вбивства. Тепер цьому настав кінець. В якості компенсації він отримує 100 базового здоров’я, що повинно зробити битву з Бароном аналогічною за тривалістю.
Базові характеристики
- Зцілення кожні 5 секунд: 75 ⇒ 0
- Базове здоров’я: 11400 ⇒ 11500
- Зцілення поза боєм: без змін
Чемпіони

Алістар
Базову броню зменшено.

- Броня: 47 ⇒ 40

Бел'Вет
Швидкість атаки пасивної здібності на рівнях 2-18 збільшено. Шкоду Q по чемпіонах зменшено.

- Швидкість атаки за заряд: 0.28 – 1% (рівні 1-17) ⇒ 0.28 – 1.1% (рівні 1-18)

- Шкода по чемпіонах: 10 / 15 / 20 / 25 / 30 (+ 100% всієї сили атаки) ⇒ 0 / 5 / 10 / 15 / 20 (+ 100% всієї сили атаки)
- Загальна шкода по монстрах: 55 / 70 / 85 / 100 / 115 (+ 100% всієї сили атаки) (без змін)

Браум
Броню та приріст броні зменшено.

- Броня: 42 ⇒ 35
- Приріст броні: 5.2 ⇒ 5

Коркі
Шкоду Q скориговано. Шкоду R збільшено.

- Шкода: 70 / 120 / 170 / 220 / 270 (+ 120% додаткової сили атаки) (+ 100% сили здібностей) ⇒ 70 / 115 / 160 / 205 / 250 (+ 130% додаткової сили атаки) (+ 100% сили здібностей)>

- Шкода: 90 / 170 / 250 (+ 80% додаткової сили атаки) ⇒ 90 / 170 / 250 (+ 85% додаткової сили атаки)

Іллаой
Шкоду пасивної здібності збільшено. E змінено.

- Шкода: 9 – 162 (залежно від рівня) (+ 100% сили атаки) (+ 40% сили здібностей) ⇒ 9 – 162 (залежно від рівня) (+ 105% сили атаки) (+ 40% сили здібностей)
- Шкода на підказках тепер буде оновлюватися залежно від рівня прокачування Q.

- Підказка тепер показує повну шкоду від здібності, яка оновлюється разом із прокачуванням Q

- Таймер атаки тентаклі: 5 / 4 / 3 секунд (рівень 1 / 7 / 13) ⇒ 4 / 3.5 / 3 секунд (рівень 1 / 7 / 13)
- Тривалість вмістилища: 10 ⇒ 3
- Тентаклі, що походять від вмістилища, тепер атакують його приблизно на 1 секунду раніше.

Ірелія
Базову броню зменшено.

- Зцілення: 6 ⇒ 3.5

Клед
Показники броні та магічного спротиву пасивної здібності, коли Клед не на Скарл збільшено.

- Показники броні та магічного спротиву(спішившись): 1 – 2% додаткового здоров’я (залежно від кількості ворожих чемпіонів поблизу) ⇒ 4 (+ 1% додаткового здоров’я) – 10 (+ 2.5% додаткового здоров’я) (залежно від кількості ворожих чемпіонів поблизу)

Майстер Ї
Шкоду Q зменшено для зіброк з низькою кількістю сили атаки

- Шкода: 30 / 60 / 90 / 120 / 150 (+ 50% всієї сили атаки) ⇒ 20 / 40 / 60 / 80 / 100 (+ 70% всієї сили атаки)
- Шкода по монстрах: 95 / 150 / 205 / 260 / 315 (+ 50% всієї сили атаки) ⇒ 80 / 125 / 170 / 215 / 260 (+ 70% всієї сили атаки)

Ніла
Базову силу атаки збільшено, а приріст швидкості атаки зменшено.

- Сила атаки: 58 ⇒ 60
- Приріст сили атаки: 3% ⇒ 2.25%

Пантеон
Шкоду Q по монстрах зменшено.

- Шкода по монстрах: 105% ⇒ 90%

Квінн
Шкоду Q зменшено.

- Шкода: 20 / 40 / 60 / 80 / 100 (+ 80 / 90 / 100 / 110 / 120% всієї сили атаки) ⇒ 65 / 100 / 135 / 170 / 205 (+ 80 / 90 / 100 / 110 / 120% додаткової сили атаки)

Рек'Сай
Базову броню та приріст броні зменшено.Інтервал між підкиданнями W зменшено на високих рівнях покращення. Чисту шкоду E скориговано. R змінено.

- Броня: 36 ⇒ 35
- Приріст броні: 4.95 ⇒ 4.5

- Інтервал між підкидуваннями: 10 ⇒ 10 / 9 / 8 / 7 / 6

- Посиленна шкода: 100% всієї сили атаки(+ 8 / 9.5 / 11 / 12.5 / 14% максимального здоров’я цілі) ⇒ 100 / 135 / 170 / 205 / 240 (+ 80% додаткової сили атаки)
- Не посилена шкода: 100% всієї сили атаки ⇒ 80 / 108 / 136 / 164 / 192 (+ 64% додаткової сили атаки) (80% від посиленої шкоди)
- Перезарядка: 10 ⇒ 6

- Шкода: 150 / 300 / 450 (+ 100% додаткової сили атаки) (+ 25 / 30 / 35% відсутнього здоров’я) ⇒ 150 / 250 / 350 (+100% додаткової сили атаки) (+ 15 / 20 / 25% максимального здоров’я цілі)
- Перезарядка: 100 / 90 / 80 ⇒ 120 / 100 / 80
- Перезарядка здібності після переривання через смерть цілі: 10 ⇒ 5
- Тепер скидає перезарядку W при використанні.

Релл
Міцність щита W зменшено.

- Міцність щита: 25 / 50 / 75 / 100 / 125 (+ 13% максимального здоров’я) ⇒ 20 / 40 / 60 / 80 / 100 (+ 13% максимального здоров’я)
Зміна балансу в ARAM
Ефект екрану смерті
Ми чули багато відгуків про екран смерті в АРАМ, тож цього оновлення ми включимо певні зміни. Ми зменшили інтенсивність знебарвлення та шумових ефектів, щоб вони не були такими сильними при зміні візуальної складової на екрані після смерті.
Система
- Видалено підвищення швидкості руху поблизу порталів на мапі духів цвітіння.
- Тривалість щита та ефективності білджвотерських ягід збільшено на 50%.
Чемпіони

- Завдавана шкода:: -5% ⇒ 0%
- Отримувана шкода: 10% ⇒ 5%
- Масштабування сили здібностей пасивної здібності: 55% ⇒ 65%
- Масштабування сили здібностей Q: 60% ⇒ 70%
- Масштабування сили здібностей R1: 30% ⇒ 40%
- Масштабування сили здібностей R2: 30% ⇒ 40%

- Додаткове зцілення: 5% ⇒ 15%
- Зменшення шкоди E: 35% ⇒ 55%

- Масштабування Q від всієї сили атаки: 125 / 145 / 165 / 185 / 205% ⇒ 125 / 140 / 155 / 170 / 185%

- Перезарядка E : 20 / 19 / 18 / 17 / 16 ⇒ 16 / 15 / 14 / 13 / 12

- Шкода E: 70 / 100 / 130 / 160 / 190 (+ 65% сили здібностей) ⇒ 80 / 115 / 150 / 185 / 220 (+ 75% сили здібностей)

- Масштабування зцілення Q від сили здібностей, якщо здібність застосувати по монстрах: 90% ⇒ 110%
- Масштабування зцілення Q від сили здібностей, якщо здібність застосувати по чемпіонах : 54% ⇒ 66%
- Масштабування сили здібностей W: 30-150% ⇒ 67-200%

- R тепер працює коректно на карті духів цвітіння.
- Старт із R, як тільки ви відродились на фонтані.

- Завдавана шкода:: -3% ⇒ -8%

- Конвертування витримки W: 25% ⇒ 20%

- Масштабування додаткової сили атаки Q: 100% ⇒ 115%
- Масштабування додаткової сили атаки W: 40%/90% (ініціація/втеча) ⇒ 50%/100% (ініціація/втеча)
- E перезарядка рельєфу місцевості: 160 / 135 / 110 / 85 / 60 ⇒ 10 / 9 / 8 / 7 / 6
- Перезарядка R: 100 / 80 / 60 ⇒ 80 / 70 / 60

- Прискорення здібностей: -10 ⇒ -15
- Тривалість R : 5 хвилин ⇒ 3 хвилини

- Шкода по міньйонам по площі: 100% ⇒ 80%
Предмети

- Вартість: 3000 ⇒ 2800
- Більше не можна використовувати для телепортації ворогів назад до вашого початкового місця розташування.
ARURF
ARURF повертається! Розмістившись на мапі Духів Цвітіння, з усіма змінами та новою картковою системою ARAM!
Баланс чемпіонів виконаний відповідно минулого випуску режиму URF і ми пильно стежитимемо за їх впливом на гру.

- Завдавана шкода:105% ⇒ 110%

- Завдавана шкода:105% ⇒ 110%

- Завдавана шкода:100% ⇒ 110%

- Завдавана шкода:100% ⇒ 110%
- Щит:100% ⇒ 110%

- Отримувана шкода:105% ⇒ 110%
- Щит:100% ⇒ 90%
Святилище та міфічна крамниця
Новий міфічний варіант образу у Святилищі

Новий міфічний варіант, Арі з джерел духів цвітіння після робочого дня стане доступна у святилищі протягом певного періоду.
Для отримання додаткової інформації про святилище зверніться до нашої підтримки.
Новий престижний образ в міфічній крамниці

З 25.15 престижний Афелій з джерел духів цвітіння з’явиться в міфічній крамниці за 150 міфічної есенції! Він буде в магазині до 25.17, тож поспішайте придбати його, поки є можливість!
Це також означає, що престижна Кіяна з бойової академії зникне з продажу, тож у вас залишилося ще кілька годин, щоб придбати її, якщо ви ще цього не зробили!
Більше інформації про міфічну крамницю та міфічну есенцію ви знайдете в нашій статті на цю тему.
Виправлення помилок і корисні зміни
Корисні зміни
- Час очікування для голосування за те, щоб здатись та перестворити гру було скорочено з 60 до 25 секунд.
- Ми оновили візуальні елементи функції «Обмін ролями», щоб її було легше відрізнити від функції «Обмін вибором» і зменшити ймовірність їх плутанини.
Загальні виправлення помилок
- Виправлено помилку, через яку шкода від гранат
Гаймердінґера не змушувала його турелі змінювати ціль на самому краю їхнього радіусу дії.
- Виправлено помилку, через яку Axiom Arc повертав подвійну суму за R
Юнари.
- Виправлено помилку, через яку використання кнопки «Скасувати» призводило до того, що
Клед отримував неправильні заклинання під час їзди верхи.
- Виправлено проблему, через яку
Амбесса не могла отримати накопичення Conquerer від своєї R.
- Виправлено проблему, через яку деякий лагоджений текст міг з’являтися в режимі вибору чемпіона, якщо у вас було обмеження чату.
- Виправлено проблему, через яку
Юнара не могла оновити свій заряд Hail of Blades, коли її Q або RE скасовували автоатаку.
- Виправлено помилку, через яку Shadowflame не активував пасивну здатність
Юнари на критичне ураження.
- Виправлено проблему, через яку візуальні ефекти Guardian Angel залишалися після продажу предмета.
- Виправлено помилку, через яку
Вейн, використовуючи стрибок під час використання E, опинялася в неправильному напрямку.
- Виправлено проблему, через яку Legend: Haste на
Фіддлстіксі не зменшував тривалість, перш ніж ціль могла бути знову охоплена страхом.
- Виправлено помилку, через яку E
Зої могла залишати перманентну пастку на мінімапі.
- Виправлено помилку, через яку у
Смолдера виникала затримка автоматичної атаки після використання Q.
- Виправлено помилку, через яку у розгорнутій підказці до вміння W
Юнари в китайській версії гри відображалося неправильне число.
- Виправлено помилку, через яку при ударі по рослині в джунглях з активним ефектом spellblade зникали візуальні ефекти та іконка підсилення.
- Виправлено кілька проблем, які виникали, коли
Мел використовувала свою W, щоб відбити R
Урґота і одночасно застосувати свою R.
- Виправлено помилку, через яку, якщо
Тарік виживав після використання R
Мордекайзера, перебуваючи поруч із будь-яким чемпіоном у радіусі дії W, цей союзник залишався прив’язаним навіть після виходу за межі радіусу дії.
- Виправлено проблему, через яку Q1 і Q2
Йоне завдавали критичного удару всім цілям, якщо перший удар був критичним. Тепер це повинно правильно прораховуватися для кожного удару.
- Виправлено помилку, через яку шкода від R
Віктора та E
Смолдера не блокувалася заклинаннями-щитами, але все одно була поглинута.
- Виправлено помилку, через яку R
Сіона могла бути зупинена R
Сетт без будь-якого зіткнення.
- Виправлено проблему, через яку
Олаф у своїй R не міг бути відкинутий вибуховим конусом, який він сам атакував.
- Виправлено проблему, через яку W
Мел не відображала E
Зої після її автоатаки або пасивної здатності.
- Виправлено помилку, через яку ефект зцілення W
Серафіни союзникам поблизу, зменшувався.
- Виправлено проблему, через яку атаки солдатів
Азіра на ціль з Thornmail/Bramblevest не застосовували відбиття або ефект страшних ран.
Виправлення помилок образів
- Виправлено проблему, через яку візуальні ефекти
Ліллії з’являлися поверх стін.
- Виправлено проблему, через яку плащ
Леблан не зникав після смерті для деяких образів.
- Виправлено проблему, через яку аудіо
Серафіни відтворювалося двічі для неї самої та не було чутно союзникам.
- Виправлено помилку, через яку музика DJ
Сони перекривалася музикою Ущелини Викликачів.
- Виправлено проблему, через яку в музиці DJ
Сони бракувало певних ритмів і частот.
- Виправлено проблему, через яку деякі анімації швидкого бігу Debonair
Зеда не відтворювалися при підвищеній швидкості руху в homeguard!