Випробуйте свою рішучість з Юнарою, Незламною вірою, в оновленні 25.14!
У цьому оновленні ми суттєво оновили Кледа в сподіваннях відновити стійкішу стиль бою на противагу його поточним збіркам в Смертоносность. Ми також покращили кілька предметів, у яких швидкість атаки є слабким місцем: Вбивця Кракенів, Меч Зруйнованого Короля та Примарний Танцівник. Оскільки це також перше оновлення, яке включає в себе правки балансу після MSI, ми також прагнемо скоригувати кількох надмірно сильних чемпіонів, елементи яких ми раніше покращили задля того, щоб змінити розклад сил в проф-сцені. Також, ми прагнемо внести покращення до тих чемпіонів, які були на лавці запасних з аналогічних причин. Ба більше, ми додаємо невеличкий бонус до нагород за чемпіонів, щоб наблизити їх до ваших очікувань.
Серед інших новин — у даному оновленні нарешті вийде новий чемпіон. Раді вам представити — Юнара, Незламна Віра! Також до оновлення додається нова позаігрова активність, образи “Вісники”, перший етап правок балансу в Арені, а також останнє, але не менш важливе — битва за Кубок Бандл-сіті, тож приготуйтеся!
Юнара
Коли око сліпне, а серце вагається, кулак має бити ще сильніше
Юнара, Незламна віра, буде доступна 16 липня 2025 року о 22:00 за київським часом (19:00 UTC).
Битва за Кошин та двір Кошина
Битва за Кошин
З оновленням 25.14 та появою нового чемпіона, Юнари, ми також додаємо позаігрову активність, яка розповідає історію повернення Юнари до Рунтери. Битва за Кошин — це 2D сайд-скролер та beat ‘em up, де вам доведеться взяти на себе ролі Зін Жао та Юнари. Ви об’єднаєте зусилля задля захисту селища після того, як святилище Юнари повернулося зі світу духів, принісши з собою саму служницю та цілу юрбу розлючених азакан. Вам необхідно пробитися через три рівні, щоб повернути мир фестивалю.
Битва за Кошин буде продовженням коміксу “Паломництво” та “Віддана служниця святині”. Зін Жао повернувся до своєї батьківщини, щоб дізнатися чому в Демасії розквітають Духи цвітіння лише щоб побачити, що вся Іонія покрита їхнім цвітом. Такого “дивоцвіту” не було ще з часів вторгнення Ноксусу. Це настільки зблизило духовний та матеріальний світи, що речі, які належать одному світові, опиняються зовсім в іншому.
Битва за Кошин матиме основний режим, наповнений усіма сюжетними подіями та кат-сценами. Після завершення режиму, ви розблокуєте іконки Оповитий цвітом та Нехай береже тебе цвіт, аркадний режим та іншу позаігрову активність, яка може бути знайома тим, хто в минулому насолодився подіями Духів цвітіння — Подвір’я Кошин.
Для детальнішої інформації ознайомтеся з допоміжною статтею!
Подвір’я Кошина
Після проходження сюжетного режиму “Битви за Кошин” вам відкриється доступ до “Подвір’я Кошина”, духовного спадкоємця Духовних зв’язків! Зазирніть до подвір’я колись великого храму, де вас зустрінуть чотири статуї з кори та каменю, що нагадують міфи, про які вам добре відомо. Саме так — настав час потоваришувати з духами знову! Тож, можливо, якщо ви правильно розіграєте свої карти, можливо, Зед запросить вас до своєї кімнати та продемонструє свою колекцію фігурок (навіть не думайте називати їх ляльками).
Кожен ранг вимагає лише одну пелюстку для кожного духа, які можна отримати граючи в Лігу. Ви отримаєте пелюстки, виконуючи повторюваний ланцюжок місій, які можна віддати кожному духу для підвищення від рангу D до рівнів C > B > A > S > та S+. Не поспішайте з розблокуванням рангу, оскільки ви зможете отримати пелюстки з місій як тільки відкриється доступ до міні-гри. Однак, перед цим вам необхідно пройти сюжетний режим Битви за Кошин, щоб отримати доступ до подвір’я, де ви зможете використати пелюстки.
Щоб отримати усі винагороди, вам загалом необхідно треба буде зібрати 20 пелюсток. Ми також додали кілька бонусів, щоб прискорити цей процес. При покупці Бойового Пропуску ви отримаєте одразу 3 пелюстки. Ви також отримаєте бонус 30%, граючи за Зін Жао, Юнару, або з образом “Духів Цвітіння”, а також ви отримаєте бонус 100% за використання образу “Духи Цвітіння 2025”. Ці бонуси не накопичуються, тому майте на увазі, що ви зможете отримати максимум бонус 100%.
Для детальнішої інформації ознайомтеся з допоміжною статтею!
Відповідь на скарги
Відповідь на скаргу було оновлено, щоб додати частково прихований ID гравця, який отримав покарання.
MacOS зміни OpenGL до Metal Transition та DirectX
Починаючи з оновлення 25.12, ми почали переносити гравців на платформі MacOS до Metal. У оновленні 25.12 ми повернули гравців назад до OpenGL через проблему, яка впливала на ігровий процес. Це також призвело до того, що гравці на платформі MacOS отримували повідомлення про те, що їхні системи не будуть сумісними з Лігою в майбутньому.
У цьому ми переносимо Metal на Mac, а також виправили перевірку сумісності обладнання для виконання точної діагностики. Починаючи з оновлення 25.14, якщо ви отримуєте повідомлення про несумісність системи з Лігою, воно буде точним. Якщо у вас виникли питання чи труднощі, звертайтеся до нашої Служби підтримки.
Чемпіони

Азір
Базове здоров’я збільшено. Шкода W збільшено.

- Здоров’я: 550 ⇒ 575

- Шкода: (+ 40 / 45 / 50 / 55 / 60% сили здібностей) ⇒ (+ 45 / 50 / 55 / 60 / 65% сили здібностей)

Браум
Базову броню зменшено.

- Броня: 47 ⇒ 42

Браєр
Зняття контролю R змінено. Виправлено помилку Q.

- Контроль натовпу видалено: Контроль знімається коли снаряд абсолютної здібності влучає в ціль ⇒ Із Браєр знімається контроль, коли снаряд влучає і вона отримує імунітет до контролю на період анімації 1.25 секунди, яка відтворюється після влучання снаряда в ціль.
- Виправлено помилку коли Криваве божевілля іноді надавало перевагу міньйонам, якщо Браєр використовувала Q на ворожого чемпіона, що стояв поруч із союзним міньйоном.

Даріус
Зціленя Q зібльшено.

- Зцілення від здоров’я якого бракує: 15 / 30 / 45% (1 / 2 / 3+ цілей) ⇒ 17 / 34 / 51% (1 / 2 / 3+ цілей)

Фіора
Зцілення в секунду з R збільшено. Виправлено візуальну помилку.

- Зцілення за секунду: 40 / 60 / 70 / 80 / 100% залежно від показників ⇒ 100% завжди
- Очевидне зцілення: ефекти зцілення тепер зберігаються протягом усіх 5 секунд (без змін у ігроладі)

Фізз
Перезарядку W зменшено на високих рівнях покращення. Масштабування сили здібностей E збільшено.

- Перезарядка: 7 / 6.5 / 6 / 5.5 / 5 ⇒ 7 / 6 / 5 / 4 / 3 секунд

- Шкода: 80 / 130 / 180 / 230 / 280 (+ 90% сили здібностей) ⇒ 80 / 130 / 180 / 230 / 280 (+ 95% сили здібностей)

Клед
Змінено всі здібності.

- Шкода від автоатаки по чемпіонах (спішившись): 80% ⇒ 85/90/95/100%, на рівнях 1/6/11/16
- Здоров’я Скарл: 400-1550 (лінійне масштабування) ⇒ 400-1400 (масштабування показників) (Примітка: Це оновлення просто означає, що здоров’я Скаарл підпорядковуватиметься тим самим правилам, що й в інших чемпіонів)
- Хоробрість, отримана від убитих міньйонів: 4 ⇒ 5
- Діапазон отримання бонусу до швидкості пересування (спішившись): 1000 ⇒ 1200
- Зменшення швидкості руху (спішившись): -60 ⇒ -40
- Бонус швидкості пересування в сторону ворожих чемпіонів (спішившись) : 100-185 (залежно від рівня) ⇒ 70-155 (залежно від рівня)
- Відновлення здоров’я Скарл при поверненні: 45-75% ⇒ 40-70%
- Хоробрість від участі у вбивстві: 20 ⇒ 0
- Здоров’я Скарл тепер відновлюється на початку анімації повернення Кледа в сідло коли він набирає 100 одиниць хоробрості, а не в кінці.
- Коли Клед спішується він додатково отримує броню та спротив магії в розмірі 1% від додаткового здоров’я. Цей бонус посилюється на 20% за кожного ворожого чемпіона поблизу (не більше 2% додаткового здоров’я).
- Коли Клед спішується, час стрибка тепер завжди становить 0.75 секунди.

- Масштабування від додаткової сили атаки при ураженні: 65% ⇒ 60% (Примітка: Загальна шкода від ураження та притягування зменшена зі 195% до 180% від додаткової сили атаки)
- Сповільнення: 40 / 45 / 50 / 55 / 60% ⇒ 30 / 35 / 40 / 45 / 50%
- Тривалість сповільнення: 1.5 ⇒ 2.5 секунд
- Шкода від притягування тепер розраховується під час притягування, а не коли попав капкан.
- Здібність може попасти по цілях, які знаходяться в притик до Кледа.
- Більше не накладає ефект страшних ран при притягувані
- Тривалість притягування тепер завжди становить 1.75 секунд

- Час заряджання боєприпасів: 20-7.5 секунд (залежно від рівня) ⇒ 18 / 16 /14 / 12 / 10 секунд (залежно від рівня здібності)
- Шкода дріб: 35-95 (+ 80% додаткової сили атаки) ⇒ 35-95 (+ 65% додаткової сили атаки)
- Здібність тепер може уразити чемпіонів, які знаходяться в притик до Кледа
- Шкода, яку завдає здібність тепер вважається за шкоду по одній цілі, а не шкодою по площі.

- Шкода: 20 / 30 / 40 / 50 / 60 (+ 4.5 / 5 / 5.5 / 6 / 6.5% (+ 1% за кожні 20 додаткової сили атаки) від максимального рівня здоров’я цілі) ⇒ 20 / 30 / 40 / 50 / 60 (+ 4.5 / 5 / 5.5 / 6 / 6.5% (+ 1%за кожні 50 додаткової сили атаки) (+ 1% за 250 додаткового здоров’я)від максимального рівня здоров’я цілі)
- Перезарядка: 11 / 9.5 / 8 / 6.5 / 5 ⇒ 13 / 12 / 11 / 10 / 9 секунд
- Атаки ворогів зменшують перезарядку здібності на 1.5 секунд при атаці чемпіонів та 0,5 сеунди при атаці цілей, які не являються чемпіонами.
- Чемпіон більше не використовує W при атаці тотемів. Тепер він атакує їх так само як і рослини він не використовує W і швидкість атаки не змінюється.

- Шкода: 35 / 60 / 85 / 110 / 135 (+ 65% додаткової сили атаки) ⇒ 35 / 60 / 85 / 110 / 135 (+ 65% додаткової сили атаки)
- Тепер має HUD-трекер, який показує, час упродовж якого можна повторно використати E.
- Коли E2 готово до використання показує його дальність.

- Мінімальна шкода: 4 / 5 / 6% (+ 4% за кожні 100 додаткової сили атаки) від максимального рівня здоров’я цілі ⇒ 4 / 6 / 8% (+ 3% за кожні 100 додаткової сили атаки) від максимального рівня здоров’я цілі
- Максимальна шкода: 12 / 15 / 18% (+ 12% за кожні 100 додаткових сили атаки)від максимального рівня здоров’я цілі ⇒ 12 / 18 / 24% (+ 9% за кожні 100 додаткової сили атаки) від максимального рівня здоров’я цілі
- Тип шкоди: Фізична ⇒ магічна
- Сигнал використання ультимативної здібності тепер відображається коректно.
- Перевірка заряду R на цілях, які увійшли в радіус дії здібності, але не були видимі для Кледа, тепер повинна бути більш послідовною.
- W
Ренати при відродженні
Кледа більше не обнулює його індикатор здоров’я до кінця гри.
- W
Ренати при відродженні
Кледа більше не використовує некоректний колір здоров’я Скарл.
Клед більше не знищує снаряди союзників при спішуванні, включно з Тріумфом.
- Тепер регенерація здоров’я правильно розраховується при осідланні, а не зміщується на 0.25 секунд.
- R більше не може робити невидимим слід Еліксира сталі, якщо ефект активний.
- R
Лулу більше не може лікувати
Кледа кілька разів поспіль, коли він верхи.
- Додано додаткову перевірку для R, щоб переконатися, що цілі в радіусі дії здібності фіксуються.
- Шкода від W при спішуванні тепер коректно наноситься під час насмішок або ефекту знемовлення.
- E більше не може завдавати ворогам подвійної шкоди, якщо вони повертаються назад у зону дії E (наприклад, якщо це міньйони, яких відкинуло назад під час відскоку E).
Клед більше не втрачає частку сили атаки при спішуванні.
- Виправлено помилку, коли панель “Куражу” мала жовтий колір, якщо
Клед мав 50-59 “Куражу”. Панель “Куражу” тепер завжди буде жовтою, якщо її рівень перевищує 50%
- Виправлено помилку при якій здоров’я
Кледа неправильно відображалося після осідлання до подальшого спішування.
- Виправлено помилку при якій
Клед, наближаючись до кінця ефекту своєї ультимативної здібності, встрачав нестримність, навіть якщо він все ще рухався у бік цілі.
- Виправлено помилку, при якій модель
Кледа за певних умов знижувала FPS гравця, якщо дивитися на неї після спішування.
- Виправлено помилку при якій здоров’я
Кледа могло бути знижене ефектами шкоди, накладеними одночасно зі шкодою, яка змусила
Кледа спішитися.

Лі Сін
Базову силу атаки зменшено.

- Сила атаки: 69 ⇒ 66

Рівен
Масштабування сили атаки пасивної здібності зменшено на пізній стадії гри.

- Масштабування сили атаки: 30-60% (залежно від рівня) ⇒ 30-50% (залежно від рівня)

Сетт
Приріст броні зменшено

- Приріст броні: 5.2 ⇒ 4.7

Твістед Фейт
Шкоду Q зменшено.

- Шкода: 70 / 115 / 160 / 205 / 250 (+ 50% додаткової сили атаки) (+ 85% сили здібностей) ⇒ 60 / 105 / 150 / 195 / 240 (+ 50% додаткової сили атаки) (+ 85% сили здібностей)

Ясуо
Приріст сили атаки зменшено.

- Приріст сили атаки: 3 ⇒ 2.5

Юмі
Зцілення R за хвилю зменшено.

- Зцілення за удар: 30 / 40 / 50 (+ 15% сили здібностей) ⇒ 30 / 40 / 50 (+ 10% сили здібностей)

Зіґґс
Шкоду Q та E збільшено на пізній стадії гри. Шкоду R змінено.

- Шкода: 85 / 135 / 185 / 235 / 285 (+ 65% сили здібностей) ⇒ 80 / 130 / 180 / 230 / 280 (+ 60 / 65 / 70 / 75 / 80% сили здібностей)

- Шкода однієї міни: 30 / 70 / 110 / 150 / 190 (+ 30% сили здібностей) ⇒ 30 / 70 / 110 / 150 / 190 (+ 25 / 30 / 35 / 40 / 45% сили здібностей)

- Максимальна шкода в центрі: 300 / 450 / 600 (+ 110% сили здібностей) ⇒ 300 / 500 / 70 0 (+ 100% сили здібностей) (Примітка: мінімальна шкода все ще становить 2/3 від максимальної)

Зої
Шкода Q та W зменшено.

- Шкода: 7 – 50 (залежно від рівня) (+ 50 / 80 / 110 / 140 / 170) (+ 60% сили здібності) ⇒ 2 – 50 (Залежно від рівня) (+ 50 / 80 / 110 / 140 / 170) (+ 60% сили здібностей)

- Шкода: 75 / 105 / 135 / 165 / 195 (+ 40% сили здібностей) ⇒ 60 / 90 / 120 / 150 / 180 (+ 45% сили здібностей)
Предмети





Руни
Guardian
[*] <strong>Мана</strong>: 45-120 (+ 12.5% сили здібностей + 8% додаткового здоров’я) ⇒ <strong>45-150 (+ 15% сили здібностей) (+ 5% додаткового здоров’я)</strong>
[*] <strong>Мінімальний поріг шкоди для спрацьовування</strong>: 90-250 ⇒ <strong>50-165</strong> [/*]
+++
Unsealed Spellbook (Знищення)
[*] <strong>Шкода знищення на основі обміну</strong>: 600/900/1200 ⇒ <strong>600/600/900</strong>
[/*]
Нагороди за голову
У цьому оновленні ми вносимо невеликі зміни до системи винагород, спрямоване на усунення деяких її недоліків. По-перше, вплив кількості убитих міньйонів усе більше залежатиме від кількості вбивств, щоб система розподілу була справедливою. По-друге, період зменшення нагород буде збільшений до 25 %, щоб зробити її ефект менш різким під час активації та деактивації.
- Нагорода залежно від вбитих міньйонів: 1 за 17.5 золотих ⇒ 1 за 20 золотих
- Період зменшення отримання нагороди за голову: збільшено на 25%
Арена
Коли ми сказали, що Арена повернеться на наступні 12 місяців, ми зобов’язалися вносити зміни в баланс кожне друге оновлення, тож ви можете очікувати змін в Арені в кожному парному оновленні. Це перше з них, і ми зосередимося на крайнощах надмірної та недостатньої ефективності чемпіонів. Ми також маємо нове посилення для нашого нового чемпіона. Вже не можемо дочекатися, щоб поділитися цим з вами!
Нова ауґментація “Тільки для Юнари”: Квест: Три священні скарби
З поверненням Арени та виходом Юнари, що відбулися так близько один до одного, ми вирішили зробити щось особливе. Ми побачили, що спільноті дуже подобається ідея доповнень, присвячених конкретним чемпіонам, і нам здалося, що випуск нового чемпіона буде доречним для такого оновлення. Будь ласка, дайте нам знати, що ви думаєте і чи хотіли б ви бачити щось подібне в майбутньому.
- Вимоги: Володіти Infinity Edge, Perplexity та Hextech Gunblade
- Нагорода: Атаки Юнари замінено на лазери, які завдають як фізичної, так і магічної шкоди та двічі застосовують ефект “При попаданні”.
Чемпіони (Арена)

- Тривалість W (видалення зміни для Арени) : 3 ⇒ 4
- Масштабування сили атаки E (видалення зміни для Арени): 33/34/35/36/37% ⇒ 36/39/42/45/48%

- Зменшення перезарядки пасивної здібності при попаданні здібностями: 4 ⇒ 7 секунд
- Масштабування шкоди пасивної здібності від додаткової сили атаки: 4% ⇒ 6%
- Масштабування зцілення Q від сили атаки: 50% ⇒ 60%
- Базова шкода при першому попаданні Q : 35/40/45/50/55 ⇒ 40/50/60/70/80
- Зменшення перезарядки W : 18/17/16/15/14 ⇒ 16/15/14/13/12
- Масштабування стрибка E від сили атаки : 40% додаткової сили атаки ⇒ 55% додаткової сили атаки
- Масштабування E Flurry від сили атаки: 80% додаткової сили атаки ⇒ 100% додаткової сили атаки

- Базове зцілення Q (видалення зміни для Арени): 20 ⇒ 25
- Тривалість R : 1.75 ⇒ 2c

- Перезарядка Q (видалення зміни для Арени): 9/8.5/8/7.5/7 ⇒ 8/7.5/7/6.5/6
- Масштабування сили атаки Q від другого попадання (видалення зміни для Арени): 20/35/50/65/80% ⇒ 20/40/60/80/100%
- Базова шкода W за спрацювання (видалення зміни для Арени): 15/22.5/30/37.5/45 ⇒ 20/30/40/50/60
- Масштабування сили атаки W за спрацювання (видалення зміни для Арени) : 15% ⇒ 20%

- Модифікатор шкоди пасивної здібності в “Арені”: 70% ⇒ 100%
- Базова щкода W: 12 ⇒ 17
- Міцність щита Е від здоров’я: 13.5% ⇒ 15%

- Заряди пасивної здібності, які даються за раунд: 40 ⇒ 30

- Базове здоров’я збільшено: 610 ⇒ 660
- Приріст сили атаки починається з: 1.5 ⇒ 2.5
- R більше не активується на початку бою.
- Тривалість R (видалення зміни для Арени) : 25 ⇒ 60
- Швидкість пересування R по за боєм (видалення зміни для Арени): 5-45 ⇒ 10-80
- Шкода R при ураженні: 6-10 ⇒ 8-14
- Здоров’я R: 100-200 ⇒ 250-550

- Перезарядка Q (видалення зміни для Арени): 10/9.5/9/8.5/8 ⇒ 11/10.5/10/9.5/9
- Сповільнення E (часткове видалення зміни для Арени) : 40/45/50/55/60% ⇒ 35/40/45/50/55
- Перезарядка R (часткове видалення зміни для Арени): 45/40/35 ⇒ 55/45/35

- Сповільнення W : 50% ⇒ 40%
- Тривалість контролю W: 1.5 ⇒ 1.25
- Додаткова шкода R : 40/60/80 ⇒ 30/50/70
Ауґментації
+++
EscAPADe
[*] Посилення сили атаки : 10 ⇒ 15% [/*]
—
+++
Doomsayer
[*] Адаптивна сила за проклятий заряд : 1.5 ⇒ 1.25 [/*]
—
+++
Lightning Strikes
[*] Додаткова швидкість атаки 25% ⇒ 20%
[*] Поріг атак в секунду при ураженні: 5 ⇒ 4 [/*]
—
Предмети (Арена)
+++
Serylda’s Grudge
[*] Відсоток пробиття броні: 30% ⇒ 40% [/*]
—
Різне
+++
Уламки сили здібностей
[*] Сила здібностей срібного уламку: 18-36 ⇒ 15-30
[*] Силу здібностей срібного уламку могутності (сила атаки/ сила здібностей) зменшено: 15-30 ⇒ 12-24
[*]Сила здібностей золотого уламку: 60 ⇒ 50
Виправлення помилок Арени
- Виправлено помилку, через яку легендарні наковальні іноді ламалися, пропонуючи вам один і той самий предмет щоразу.
- Lucky Dice тепер буде правильно надавати повторні кидки при автоматичному використанні.
- Мутації ауґментації більше не будуть мутувати в ауґментації, які вам запропоновані на даний момент.
- Ви більше не можете використовувати свій ваучер «Хоробрість» під час церемонії повернення у фазі покупки, що призводить до перезапису ваших пропозицій щодо ауґментації.
Битва за кубок Бандл Cіті
Кубок Бандлсіті відбудеться в цьому оновленні! Зберіть команду із 5 та приготуйтесь до бійки!
- Реєстрація розпочинається: 14 липня об 11:00 (за місцевим часом)
- Дати турніру: 19 та 20 липня (~16:00–19:00 за місцевим часом, залежно від регіону)
Якщо у вас є питання або ви просто шукаєте повний розклад Бою 2025, обов’язково ознайомтеся з нашою сторінкою підтримки: поширені запитання щодо Битви.
Оновлення англійської озвучки
Як і обіцяли, ми додамо озвучення для декількох легендарних+ образів, які були випущені протягом останніх кількох місяців. Ось список образів, для яких буде додано озвучення, а також оновлення, в якому вони будуть випущені:
- 25.14: Велична легенда Кай’Са та Увіковічненна легенда Кай’Са
- 25.15: Дух цвітіння Ірелія, Дух цвітіння Еш та Зайя із бойової академії
Ще раз дякуємо за терпіння і ми вже не дочекаємось ваших відгуків!
Виправлення помилок та зміни якості життя
- Виправлено проблему, через яку гравці з низькими графічними налаштуваннями зустрічали “Сонце” при вході у світ духів (тобто сірий екран) на новій мапі АRАМ “Переправа Кошина”.
- Виправлено помилку, через яку пасивна здібність W
Кеннена спрацьовувала на пастки (так само як на споруди, тотеми та рослини).
- Виправлено помилку, через яку звуковий ефект при влучанні W
Гайрмердінґера не відтворювався правильно.
- Виправлено помилку, через яку заряди спільних багатств залишалися видимим на чемпіонах після їхньої смерті, якщо World Atlas/ Runic Compass мали всі 3 активні заряди.
- Виправлено помилку, через яку
Нідалі не отримувала бонуси мисливця від влучання Q або W, коли вона була невразливою.
- Виправлено помилку, через яку авто-атаки
Ґрейвза не завдавали шкоди Йориковим туманоходам на максимальній відстані.
- Виправлено помилку, через яку R
Ренґара виявлявляла ворожих чемпіонів, попри те, що дія вміння закінчилася.
- Виправлено помилку, через яку здатність
Ліссандри E (під час оволодіння) Вієґо не спрацьовувала до кінця.
- Виправлено помилку, через яку W
Даріуса завдавала критичних ударів частіше, ніж передбачалося.
- Виправлено помилку, через яку вартість у мані для Q
Ґангпланка не відображалася правильно, якщо опція була увімкнена.
- Виправлено помилку, через яку атаки Voidmites не відображалися належним чином ефектами, такими як Thornmail, Bramble Vest або W
Раммуса.
- Виправлено помилку, через яку голос
Мел відтворювався неправильно.
- Виправлено помилку, яка дозволяла
Самірі використовувати R під час E, щоб обійти блокування W.
- Виправлено помилку, через яку анімація появи краба відтворювалася неправильно, що тимчасово унеможливлювало націлювання на нього.
- Виправлено помилку, через яку голос
Евелінн не відтворювався належним чином.
- Виправлено помилку, через яку предмети джунглів не видалялися з інвентарю гравця після досягнення 0 зарядів.
- Виправлено помилку, через яку Вел’коз не отримував повернення мани за Q, якщо його пасивна здатність завдавала смертельного удару.
- Виправлено помилку, через яку турелі могли отримувати/застосовувати червоні та сині підсилення, а знищення турелей могло передавати їх. Дурненька турель, підсилення призначені для чемпіонів.
- Виправлено помилку, через яку індикатор збільшеної дальності ривка вміння W Зін Жао відображався навіть у тому випадку, якщо вміння було заблоковано магічним щитом.
- Виправлено помилку, через яку Сніжок блокувався для Аврори, якщо вона використовувала свою R після закінчення терміну дії мітки.
- Виправлено помилку, через яку Браєр тимчасово не могла застосовувати заклинання під впливом «Загартованої долі» (R) «Стану» до того, як кинджал «Неминуча смерть» (R) влучав у ціль.
- Виправлено помилку, через яку клон Ніко міг одночасно танцювати і рухатися.
- Виправлено проблему, через яку хітбокс Нексуса на Мості М’ясника був набагато більшим, ніж очікувалося.
- Оновлено портали на Переправі Кошина, щоб вони більше не активувалися на чемпіонах, які перебувають у процесі ривка або стрибка.