Всім привіт! На зв’язку Pabro, Meddler, Phreak, Riot Endstep, Dashijador і Riot CallMeKT із коротеньким списком найголовнішого з сьогоднішнього блогу розробників:

  • Ми розпочнемо наступний рік із єдності, надії та справедливості — адже темою 1 сезону 2026 стане Демасія.
  • Ущелина викликачів отримує стилізацію у демасійській тематиці — з петрицитом, золотими та блакитними акцентами кольорами й багатьма іншими захоплюючими деталями.
  • Щорічне кінематографічне відео у січні також буде присвячене чемпіонам із Демасії.
  • Образи бойової перепустки для першого акту для включатимуть деяких чемпіонів не з Демасії, але в демасійській стилістиці, а також престижний образ для Морґани.
  • Ми зосередилися на класичній, олдскульній Демасії, у період її золотого віку. 
  • Ми підготували купу ігрових змін для Ущелини викликачів (у рейтинговому та звичайному драфті).
  • Ігри в Ущелині викликачів починатимуться на 35 секунд швидше, ніж зараз.
  • Ми додаємо “Світло фей” — точки на мапі, які надають тотемам тимчасову додаткову спостережливість. 
  • Атахан, його криваві троянди та подвиги сили будуть видалені з гри. 
  • Ми додаємо нову механіку — «Кристалічне розростання», яка дечим схожа на універсальний ефект руйнування.
  • Руйнування буде пасивним ефектом, який спрацьовуватиме після трьох влучань по вежі. 
  • Пластини на вежах не тільки залишилися, але й були додані до внутрішніх та інгібіторних веж (без збільшення кількості золота на карті). 
  • Ми додаємо завдання для ролей: верхньої, середньої ліній та стрільців, вони працюватимуть аналогічно до лісових завдань, та завдань підтримки. Ви будете просуватися, беручи участь у боях, руйнуючи вежі на своїй лінії та допомагаючи досягати цілей команді у цілому.
  • Гравці на верхній лінії отримають підвищений максимальний рівень, більше досвіду з усіх джерел та доступ до телепортації (яку буде покращено, якщо ви обрали її на стадії вибору чемпіона). 
  • Гравці на середній лінії отримають безкоштовні черевики 3-го рівня та швидше повернення.
  • Гравці на нижній лінії одноразово отримають деяку кількість золота, збільшену кількість золота протягом гри та сьомий слот для предметів. 
  • Лісники відчують, що Знищення завдає більше шкоди, дає більше золота та досвіду від таборів лісових монстрів, а також бонусну швидкість пересування у лісі.
  • Гравці підтримки отримають знижки на тотеми, більше золота з часом та окремий слот для контрольного тотему.
  • З’явиться багато нових предметів, та повернуться деякі старі.
  • Повертається критична шкода в 200%.
  • У рейтингових іграх ми додаємо індикатор прогресу на екрані завантаження, який показуватиме, якщо MMR гравця вищий за його видимий ранг.
  • Ми наближаємо MMR гнучкої черги до MMR соло/дуо черги, щоб зробити ігри у гнучкої черги справедливішими.
  • Ми покращуємо автозаповнення, аби підбирати гравців точніше за їх ролями.
  • Якщо не вдасться підібрати гравців за роллю, система підбиратиме команди за кількістю гравців на автозаповненні.
  • Ми додаємо нову систему, під назвою “Егіда Валора”, яка винагороджуватиме гравця за оцінку майстерності S або вище в іграх, куди гравця було додано відповідно до автозаповнення. Ви отримуватимете або подвійні LP за перемогу, або зменшення втрат LP за поразку.
  • Ви також отримуватимете бонуси Егіди Валора, якщо гратимете на менш популярних ролях.
  • Більше не можна буде виходити з лобі, щоб уникнути автозаповнення, а на рангах від майстра і вище це зараховуватиметься як повноцінна поразка.
  • Час вибору чемпіона було скорочено, аби ви могли швидше поринути у вир баталій.
  • Duoing is back at Apex-tier games.
  • Стрімка гра (Swiftplay) успадковує більшість змін з Ущелини викликачів, за винятком рольових квестів.
  • Ми також вносимо різні зміни, щоб зробити Стрімку гру (Swiftplay) ще швидшою. 
  • Ви почнете Стрімку гру з 3 рівня з підвищеною кількістю золота, як і в ARAM.
  • Ми видаляємо личинок порожнечі і Герольда Ущелини зі Стрімкої гри, а також прискорюємо появу драконів і Елементальної ущелини.
  • Раптова смерть настане раніше. 
  • WASD керування з’явиться на загальних серверах вже завтра!
  • Дякуємо всім творцям спільноти League of Legends, які надали нам фан-арти Демасії для використання в якості фону для сьогоднішнього оновлення від розробників!