Привіт поціновувачі ARAMу! Ми тут зібралися, щоб повідомити вам про найновіші доповнення в ARAM у наступному оновленні 25.13 — «Переправа Кошина» та «Міст М’ясника»!

Ми додаємо дві нові мапи для випадкового вибору в ARAM, щоб зробити кожну гру більш різноманітною та захопливою. З оновлення 25.13 по 25.16 ви будете завантажуватися на одну з трьох мап, кожна з яких має свій унікальний вигляд, з незначними відмінностями в ігроладі та ландшафті, щоб кожнен раунд  відчувався по новому.

У цьому блозі ми розповімо, як працює вибір мап, які відмінності між ними та чому ми вирішили розширити ARAM, пліч-о-пліч зі ще одною зміною: Картками чемпіонів.

Вибір мапи

Напевно, у вас зараз виникло питання: «Навіщо більше мап?» У нас є кілька причин, чому ми вважаємо, що нові мапи будуть чудовим доповненням до ARAMу.

Візуальна різноманітність: Формула успішності AРAMу перевірена і надійна, саме тому багато хто з вас обирає цей режим, як улюблений спосіб проведення часу в Лізі. Але коли вже 2 година ночі, від втоми очі злипаються, а ви програли 5 ігор поспіль, знову поринати у Виючу Прірву може бути трохи нудно. Тому ми хотіли додати різноманітності у такий спосіб якого всі хотіли, не змінюючи основу вподобаної всіма формули. Уявіть собі — це як той самий будинок, але з новим шаром фарби.

Досліджуючи Рунтерру: Рунтерра — це ВЕЛИЧЕЗНЕ місце, і це навіть не враховуючи всі альтернативні всесвіти які ми створили за ці роки. Ми експериментували з додаванням сезонних мап до Ущелини Викликачів, тож тепер хочемо перенести частину ціх забав в ARAM, відвідавши деякі відомі місця (мости) по всій Рунетері та наших альтернативних всесвітах, які в багатьох з вас викликають захоплення.

Ігровий процес: під час попередніх експериментів з ARAMом (руїни веж, Міст прогресу, тощо) ми дізналися, що багато хто з вас віддає перевагу простому і звичному ARAM, а не кардинальним змінам в ігровому процесі. Ми хотіли трохи розширити межі, щоб зрозуміти, чи сподобаються вам зміни, які ми впроваджуємо. Вони проявляться у вигляді невеликих відмінностей на мапах, які, крім різноманітності, також повинні дати різним чемпіонам більше шансів на перемогу залежно від ландшафту. Якщо ви вважали, що “Міст прогресу” мав занадто багато нововведень, то на цих мапах такого відчуття не з’явиться.

Завантаження

Почнемо з того, що поговоримо про зміни в процесі входу в матч, а саме про те, як ми оновлюємо перевибір чемпіона.

Одним з найпоширеніших зауважень гравців, які ми чули, є те, що кількість чемпіонів, з яких можна обирати в кожній грі, здається непослідовною, і це може бути розчаруванням, якщо ваші товариші по команді не використовують свої перевибори. З перевиборами ви могли обрати від 5 до 15 чемпіонів, але середній показник по всіх лобі був приблизно десять (п’ять на початку плюс п’ять перевиборів).

Щоб надати вам більше стабільного опціоналу, ми вирішили відмовитися від системи перевибору і замінити її новою системою “Карток чемпіонів”, де гравці зможуть обирати з 2 варіантів протягом перших 10 секунд після завантаження. Потім те що ви не обрали, переходить на лаву запасних, звідки ваші товариші по команді можуть обрати бажане. Якщо пощастить, іноді ви можете отримати ТРЕТЮ опцію!

Отже, ви обрали чемпіонів (і, сподіваємося,  руни і заклинання викликача також), коли ж ми обираємо мапу? Ну, це найцікавіша частина, ви цього не робите.

Мапа, на якій ви гратимете, буде визначена випадково і все стане відомо одразу як висвітиться екран завантаження. Вони не змінюватимуться залежно від оновлення чи чогось іншого. Оскільки мапи мають лише незначні відмінності в ігровому процесі, вам не доведеться перейматися вибором правильного чемпіона для кожної мапи, адже насправді не існує «правильного» чемпіона. Просто оберіть того, на кому бажаєте зіграти і насолоджуйтеся будь-якою мапою на якій ви опинитеся!

Переправа Кошина

Ми всі любимо Іонію і раді віддати їй шану в цьому оновленні! На переправі Кошина, місці, де краса спокою зустрічається з гамором духів, ви приєднаєтеся до боротьби між Святилищем Кінку та Сутінковим храмом.

Що нового:

  • На вашій базі ви знайдете портали цвітіння, які замінять гекстекові ворота, а також нові портали в центрі мапи. Ці портали працюють аналогічно до гекстекових воріт, але мають менші хітбокси, тож будьте точні у своїх кліках. Наближення до них також надасть невелике прискорення пересування. Ми створили ці центральні портали, щоб надати більше можливостей для вступу в бій та відступу.
  • Центральна лінія була розширена за допомогою прозорих стін, що створило трохи додаткового простору для чемпіонів, які використовують стіни, та бійців ближнього бою. Говорячи про стіни, Кіяна тепер може підбирати всі водні елементи на мапі!
  • Коли ви помираєте на “Переправі Кошина”, замість сірого екрану смерті ви побачите духовну версію мосту, що дає можливість зазирнути в потойбіччя, поки ви чекаєте на відродження.
  • І так, є нові поро. Не забудьте нагодувати їх усіх. Кожного. Без винятку.

Міст М’ясника

Ми також повертаємо улюблену всіма локацію ARAM — “Міст М’ясника”! Ми внесли кілька оновлень, щоб зберегти її унікальність і водночас адаптувати ігровий процес до сучасних стандартів Ліги.

Що нового:

  • Гекстекові ворота (не піратські) замінили на гарматні катапульти (піратські). Вони дозволять гравцям швидко діставатися на поле бою, а чітка механіка приземлення допоможе швидше і агресивніше вступити в бій. І перш ніж ви запитаєте, так — ці гармати підкидають ворогів, тож ви можете відразу ж продовжити атаку ультимативною здібністю Ясуо. Це справжній союз піратів і самураїв.
  • Також у центрі мосту з’явилася нова невелика ніша, в якій знаходиться квітка сили, що пришвидшує час відновлення здібностей та надає тимчасовий щит. Ми розмістили цю квітку, щоб стимулювати командні бої, коли вона активна, і не дати грі стати занадто нудною. Вона налаштована так, щоб надавати невеликі ситуативні переваги, не змінюючи темп або результат боїв.
  • Власники крамниць ARAM також оновили свій асортимент, повернувши архівний предмет: Спектральну шаблю. Що буде доступним на всіх трьох мапах і стане цікавим варіантом для вбивць та чемпіонів, орієнтованих на мобільність.

Виюча прірва

Ми впевнені, що ви зараз запитуєте себе: «А що змінилося у Виючій прірві?» Коротка відповідь — нічого! Виюча прірва — це перевірена і оригінальна мапа, яку сьогодні люблять багато гравців, і, як то кажуть, якщо щось не зламано, не треба це лагодити.

Будуємо мости з вами

Ми вже згадували про це раніше, але ми консервативніше підійшли до змін ARAM цього разу, ніж у випадку з іншими оновленнями, які ми робили в минулому. Завдяки вашим відгукам стосовно “Мосту Прогресу” ми дізналися як мапи можуть впливати на бої в ARAM, підтримуючи різноманітніші комбінації.

Тож, як завжди, продовжуйте надсилати свої відгуки! Ми будемо постійно їх відстежувати, бо хочемо бути впевнені, що не вносимо зміни, які б були до вподоби нам, але не подобалися вам.


Ось і все про зміни, які чекають на ARAM в оновленні 25.13! Ми раді представити вам «Міст М’ясника» та «Переправу Кошина» в ARAM і будемо раді почути ваші відгуки!

Дякуємо, що граєте! Побачимось у «Виючій прірві»… або на «Мості М’ясника»! А може, й на «Переправі Кошина»!