Сьогодні команда League of Legends випустила нове відео Dev Update, у якому Пол «Pabro» Белецца, Бретт «Frost» Фрімен, Метт «Phroxzon» Леунг-Гаррісон та Дрю «justacapybara» Левін поділилися інформацією щодо нового вмісту, який з’явиться у 2-му акті 2-го сезону, мова йшла про: мапу в стилі Духовного цвітіння для режиму ARAM, нову чемпіонку на ім’я Юнара та про тематичну міні-ігру .

Детальніше про новинки другого акту, можна дізнатися нижче:

  • У 2 Акті з’явиться різноманітний контент, від ігрових режимів і нової чемпіонки до міні-ігор,  що пов’яні із “Диким цвітом”, що продовжує розвиток історії “Духовного цвітіння”.
  • З’явиться абсолютно нова мапа в стилі Духовного цвітіння, її назва Переправа Кошина. Також зустрічайте повернення Мосту М’ясника, мапи, у якої безліч фанатів, хоча вона вже давно не з’являлася в грі.
    • Під час завантаження гри в ARAM, випадковим чином обиратиметься одна з трьох мап, це може бути Переправа Кошина, Міст М’ясника чи стандартна Виюча прірва.
    • Кожну мапу було дещо змінено, відносно до стандартної, аби зробити ігровий процес свіжим та захопливим.
  • Ми тестуємо нову функцію — “Картки чемпіонів“, які стануть альтернативою перевибору. На екрані вибору чемпіонів гравці отримуватимуть дві картки, з яких можна обрати одну. Невикористана картка потрапить на лаву запасних, і її зможуть використати інші гравці.
  • Метою команди, яка працює над оновленням ARAM, є створення більшої різноманітності у кожній грі, не змінюючи сутності режиму, який так люблять гравці.
  • Юнара, класична чемпіонка-ADC, стиль гри якої базується на автоатаках, з’явиться у грі вже найближчими тижнями.
  • Також буде доступна міні-гра у стилі beat-em-up з прокруткою у 2.5D, де головними героями стануть Юнара та Зін Жао. Ця мінігра буде повністю автономною й не вимагатиме від вас грати в League of Legends.
    • З’явить і духовний наступник “Духовних зв’язків”, який дозволить гравцям потоваришувати з духами. Прогрес у цій міні-грі залежатиме від ваших досягнень в матчах League of Legends.
  • Команда планує і надалі експериментувати з форматами міні-ігор, вивчаючи різні ритми, жанри й стилі, аби запропонувати гравцям широкий спектр вражень.
  • Система виявлення навмисної шкідливої поведінки спочатку була впроваджена обережно, аби не карати гравців із нижчою майстерністю.
    • Однак із поточною точністю в 99.95% будуть впроваджені жорсткіші покарання, і гравці з високим рівнем гри будуть оцінюватися за суворішими стандартами, ніж новачки.
    • Також впроваджуються покращення до системи, щоб вона краще розпізнавала деструктивні дії, як-от стіни Анівії або стовпи Трандла.
    • Постійні порушники в рейтингових іграх тепер будуть потрапляти до агресивних рейтингових черг, замість примусових матчів у Нормальній або Стрімкій грі.
    • Розглядається нова функція, яка автоматично завершуватиме гру у випадках надзвичайно руйнівної поведінки.
    • Також триває оновлення системи Честі — її планується краще узгодити з очікуваннями гравців.
  • MSI розпочнеться 27 червня і вперше включатиме Pick’ems (прогнозування результатів). Усі образи, які використовуватиме команда-переможець у фіналі MSI, будуть у продажу вже наступного тижня після завершення MSI.

І нарешті, у відповідь на відгуки спільноти, пізніше цього року планується випуск класчного образу для Віктора.