НОКСІАНСЬКА ЕКСПАНЦІЯ ОХОПИТЬ РУНТЕРРУ В ПЕРШОМУ СЕЗОНІ LEAGUE OF LEGENDS

TL;DR: Нові подробиці щодо першого сезону абсолютно нової сезонної моделі League of Legends, поява якої запланована на січень 2025 року

Нова сезонна модель

  • У 2025 році в League of Legends буде впроваджена нова сезонна структура, що передбачає три сезони протягом року, кожен з яких триватиме близько восьми оновлень (16 тижнів). Кожен сезон буде зосереджений на унікальній темі, присвяченій конкретним чемпіонам у різних регіонах Рунтерри, та буде пов’язаний з загальним сюжетом, який охоплює весь рік.
  • За цією новою структурою формуватиметься більшість нового контенту в 2025 році, наприклад, оновлення ігрового процесу, режими, міні-ігри та чемпіони, узгоджуючи все це з темою кожного сезону. Крім того, щосезону будуть представлені додаткові особливі тематичні образи, на додаток до випуску широкого спектру образів, не пов’язаних з сезоном.
  • Перший сезон розпочнеться в Ноксусі, і гравці можуть з нетерпінням чекати на нове кінематографічне відео про Ноксус і ноксианських чемпіонів, його ви побачите вже в січні.

Оновлення Віктора

  • У першому сезоні Arcane Кейтлін отримала візуальне оновлення, щоб краще узгодити її зовнішність в League of Legends з тим, як вона була показана в Arcane. Тепер, після виходу другого сезону Arcane, візуально-ігрове оновлення (ВІО) отримає Віктор, це оновлення з’явиться на тестовому сервері вже завтра, 26 листопада. Оновлення міститиме нове ключове зображення та оновлену історію Віктора, що більше наблизить його до того Віктора, якого фанати бачили в Arcane, але в основному збереже його основний ігролад, окрім невеликих функціональних та тематичних змін у його ультимативній здібності, радіус якої тепер буде збільшуватися з кожним вбивством до кінця дії здібності.
  • Всі образи Віктора будуть оновлені. З цими змінами Прототип Віктор зросте в ціні з 520 до 750 RP. Гравці матимуть можливість придбати цей образ за дешевше до того, як буде випущено ВІО Віктора.

Атахан, Вісник загибелі

  • У першому сезоні з’явиться Атахан, Вісник загибелі, новий епічний лісовий монстр, що несе смерть і руйнування. Атахан з’являтиметься один раз за гру на 20-й хвилині у верхній або нижній частині мапи, залежно від того, де саме було завдано найбільше шкоди та вбито чемпіонів до 14-ї хвилини. Де саме з’явиться Атахан, ви зможете зрозуміти після появи його арени, яка назавжди змінить мапу двома новими стінами.
  • Темний вплив Атахана також призведе до періодичного зростання кривавих троянд на тих ділянках мапи, де були вбиті чемпіони. Кожна команда отримує невелику кількість досвіду і постійне посилення адаптивної сили за кожну зібрану криваву троянду.
  • Атахан має дві форми: Спустошливу і Ненаситну. У напружених іграх з’являється Спустошливий Атахан, який дарує команді, що його перемогла, криваві пелюстки і створює поле кривавих троянд, які можна зібрати. Вбивство Спустошливого Атахана також посилює ефект від посилень епічних монстрів. Ненаситний Атахан з’являється в спокійніших іграх і дає команді, яка його знищить, одноразове підсилення «Відродження», що відроджує гравців після смерті схожим до пасивної здібності Акшана чином.
  • В результаті додання Атахана до Ущелини викликачів, час появи Герольда ущелини і Барона Нашора буде перенесено на 16 та 25 хвилини відповідно.

Додаткові зміни в ігроладі

  • Окрім вторгнення Ноксіан в Ущелину викликачів, у новому сезоні будуть представлені нові ігрові механіки, предмети та руни, які додадуть стратегічної глибини.
  • Тематичне ноксіанське оновлення черевиків стане частиною нової механіки під назвою «Подвиги сили». Доступ до цих покращених черевиків отримає перша команда, яка здобуде дві з наступних трьох цілей: перша кров, перша вежа та перші три епічні лісові монстри. Команда, яка це зробить, отримає дещо покращені показники своїх черевиків другого рівня та розблокує потужне нове ноксіанське покращення.
  • Будуть внесені невеликі зміни до предметів, призначених для танків, а також додано новий предмет «Прокляття кровопивці», який знижує магічний опір цілі від повторних ударів здібностей.
  • Будуть додані нові другорядні руни, щоб збалансувати деякі з опцій, пов’язаних із контролем мапи, у гілці домінування: Глибокий тотем, Шосте чуття та Жахливі пам’ятки. Також привітайте Чарівну Аксуому, абсолютно нове доповнення гілки Чаклунства, яке робить здібності потужнішими.
  • Тепер вежі Нексусу будуть відроджуватися через певний час після знищення, що дає командам, які перебувають на межі поразки, більше шансів відігратися.
  • Заклинання «Телепорт» більше не буде миттєво переносити, замість цього чемпіон буде візуально переміщуватися по карті. Пробуджений телепорт прискорить переміщення чемпіона під час телепортації.

Стрімка гра

  • Стрімка гра – стане новим режимом в Ущелині викликачів, і в деяких регіонах замінить режим Швидкої гри. Стрімка гра це протистояння з меншими ставками, ніж зазвичай, але при цьому містить більше стратегічних елементів, ніж ARAM. Стрімка гра збереже основні елементи League of Legends, такі як фарм, ефект сніжної кулі та командна боротьба за об’єкти, але з поправками, які збережуть змагальний досвід для всіх гравців, включаючи збільшення золота та досвіду з кожної хвилиною гри.

Бойова перепустка та нагороди

  • В рамках сезонного оновлення League of Legends отримає зміни в системі нагород, щоб краще узгодити її з сезонним досвідом. У кожному сезоні буде власна Бойова перепустка з безкоштовними та платними елементами, за ціною аналогічно Перепустці події, яка зараз доступна в грі. Нагороди за перепустку гравці будуть отримувати автоматично, що усуває потребу в жетонах подій та магазині подій.
  • Кожен сезон пропонуватиме дві бойові перепустки, тематично пов’язані з контентом цього сезону, зменшуючи різноманітність не пов’язаних між собою нагород і зосереджуючи увагу на релевантному вмісті. Щорічна кількість перепусток залишиться на рівні шести, а тривалість кожної з них становитиме вісім тижнів, а не чотири, як раніше. Крім того, більшість нагород, які раніше були розкидані по різних системах, тепер будуть об’єднані в рамках безкоштовної шкали бойової перепустки. Прогрес у таких системах, як «Честь» та «Майстерність чемпіонів», також безпосередньо впливатиме на проходження перепустки. Загалом гравці матимуть можливість заробити 12 образів на рік за допомогою безкоштовної перепустки, половина з них буде тематичною для сезону.
  • Система гекстекової здобичі стане простішою. Сфери залишаться доступними, але подібні предмети, як-от скрині шедеврів, будуть поступово вилучені, щоб зменшити надмірність і забезпечити більш чітку структуру нагород.

Рейтингові скидання

  • Рейтингова система, що включає як видимий ранг, так і MMR, повернеться до єдиного великого перезавантаження на початку кожного року в січні, без додаткових перезавантажень протягом року. Вимоги січневого перезавантаження, середня кількість ігор, необхідних для підйому, і пов’язані з ним елементи, будуть аналогічними до тих, що використовувалися в 2022 році і раніше.
  • Гравці матимуть можливість заробити три переможні образи протягом року, по одному за тематичний сезон. Щоб розблокувати образ кожного сезону, гравці повинні виграти 15 рейтингових ігор протягом цього сезону.

Багатокористувацький практичний інструмент

  • У відповідь на прохання гравців, найближчим часом на тестовому сервері буде протестовано багатокористувацьку функціональність в інструменті для тренувань, що дозволить гравцям тренуватися один з одним у закритих умовах. Ця функція розглядається як доповнення до запуску першого сезону в січні, проте це може змінитися через технічні аспекти.