Коротка історія
Серед піщаних дюн Шуріми лунає виття. Це заклик піщаних гончих, ненажерливих хижаків, які утворюють зграї та змагаються за право полювати в пустелі. Серед них є одна особлива зграя, яка стоїть над усіма, адже її веде не лише тваринний інстинкт, а й давня сила даркінів.
Відеодемонстрація здібностей
Опис здібностей
Нас багато
Час від часу, Наафірі викликає гончу зі своєї зграї, яка атакуватиме разом із Наафірі, завдаючи фізичної шкоди, котра збільшується після того, як Наафірі використовує здібності.
Влучання здібностями по чемпіонах та їхнє вбивство зменшує час відновлення цієї здібності.
Кинджал даркінів
Наафірі кидає кинджал по прямій лінії, завдаючи фізичної шкоди та накладаючи ефект кровотечі.
Цю здібність можна використати вдруге. Якщо ворог вже кровоточить, замість звичайної шкоди, здібність завдасть залишок шкоди від кровотечі плюс додаткову фізичну шкоду, плюс відсоткову шкоду від втраченого здоров’я. Якщо ціль – чемпіон, Наафірі відновить собі трохи здоров’я.
Зграя стрибне на першу уражену ціль, беручи у пріоритет чемпіонів, та атакуватиме її протягом декількох секунд.
Гончі на полюванні
Після невеликої затримки, Наафірі робить ривок до цілі, сповільнюючи її чи першого чемпіона, через якого вона пройшла.
Дальність дії залежить від рівня ультимативної здібності.
Зграя стає невразливою, та робить ривок разом із Наафірі, завдаючи додаткової шкоди за кожну гончу.
Випатрати
Наафірі робить ривок уперед, завдаючи шкоди по області. Гончі зі зграї виконують ривок разом з Наафірі та повністю зцілюються.
Поклик зграї
Наафірі готується до полювання, посилюючи зграю та викликаючи додаткових гончих на короткий час.
Наафірі отримує додаткову швидкість руху та розкриває ворожих чемпіонів в тумані війни поблизу. Також Наафірі отримує щит після влучання першої атаки по ворожому чемпіону.
Усі ефекти здібності поновлюються після першого вбивства чемпіона.