Ми вирушаємо в світ Аркейну, ласкаво просимо до оновлення 14.24!
В останньому оновленні 2024 року ми святкуємо завершення Аркейну з оновленням Віктора, наборів образів Аркейну, включаючи перший піднесений образ – Розколота Джинкс з Аркейн, та абсолютно новим видом косметики під назвою Добивання Нексуса. У цьому оновленні також на вас чекає ще кілька новинок: введення Святилища, коригування балансу ARAMу, спеціальний турнір Clash на Мосту Прогресу та нова ротація Міфічної крамниці. Детальніше про все це можна дізнатися нижче!
Щодо ігрових змін, ми підготували оновлення Віктора, продовжуємо працювати над нещодавніми змінами Варвіка та Релл, перший масштабний балансний перегляд Амбесси, а також звичне коригування найбільших дисбалансів у грі.


Основні моменти оновлення


Розколота Джинкс з “Аркейн”, Професор Гаймердінґер з “Аркейн”, Спаситель Віктор з “Аркейн”, Вандер Варвік з “Аркейн” та Екко із фінальної битви з “Аркейн” стануть доступними 11 грудня 2024 року о 22:00 за київським часом (20:00 UTC).


Удосконалення виявлення AFK

Починаючи з оновлення 14.24 ми вдосконалюємо нашу систему пошуку гравців в AFK, яка відстежуватиме чи активні вони протягом матчу. Тепер гравці вважатимуться AFK, якщо вони стоять на фонтані протягом тривалого проміжку часу у будь-який момент під час гри. Це означає, що дострокова капітуляція буде доступна гравцям, які опиняться в матчі з товаришем по команді, котрий простоює на фонтані.


Святилище та Міфічна крамниця

З оновленням 14.24 Святилище стало доступним, а разом з ним і наш перший Піднесений образ — Джинкс з “Аркейн”. Якщо ви пропустили, ми раніше опублікували статтю про Святилище, Піднесені образи та як їх отримати.
Цього разу міфічна крамниця отримує значне оновлення контенту, щоб врахувати всі зміни, які ми впроваджуємо. Серед них — нові можливості для придбання (Піднесених образів та ефектів добивання Нексуса), видалення зайвих елементів або тих, на які ви ніколи не витрачали міфічну есенцію. Також ми використовуємо це оновлення, щоб повернути речі, про які ви давно просили, як-от архівні образи, кольорові схеми з подій і емоції! Тож ті давно втрачені елементи, які ви хотіли зібрати, але які роками не з’являлися в клієнті, тепер знову стануть доступними.
Просто щоб уточнити: Святилище стане новим основним способом отримання міфічної есенції, яку можна витратити в міфічній крамниці на преміум-контент (нові та старі престижні образи, архівний контент тощо). Ви помітите, що з пропозицій міфічної крамниці зникли деякі варіанти, як обмін міфічної есенції на блакитну чи помаранчеву есенцію або уламки образів. Ці опції не часто використовувалися або не відповідали філософії спрямування міфічної есенції на ексклюзивний контент.


Оновлення Віктора

Приєднуйдеся до величної еволюції.
Еволюція Віктора цього оновлення потрапляє в Ущелину, та дозволяє краще узгодити його дизайн між Лігою та “Аркейн”. Це оновлення включає поліпшення візуальних ефектів, нові ключові зображення чемпіона та образів, а також кілька змін в ігровому процесі.


Добивання нексуса

Перш ніж ми підемо далі, ми також хотіли б поділитися новим типом контенту, який з’явиться в Міфічній крамниці – Добивання Нексуса. Добивання Нексуса – це новий спосіб завдати фінального удару по ваших опонентах (і союзниках) за допомогою спеціальних візуальних та звукових ефектів. Наприкінці матчу випадково обраний гравець команди-переможця, екіпірований добиванням, використає його, і це побачать всі учасники матчу. Хоча це перше добивання тематично пов’язане з Джинкс і Arcane, наступні не завжди будуть безпосередньо пов’язані з образом. Ви можете екіпірувати добивання Нексуса для використання з БУДЬ-ЯКИМ чемпіоном або образом. Перше добивання Нексуса можна буде придбати в Міфічній крамниці за 250 міфічної есенції за час проведення події.


Чемпіони

Icon

Амбесса

Тривалість та міціність щита W зменшено. Шкоду E зменшено.
Icon

Зречення

Здібність W
  • Тривальсть щита: 2 ⇒ 1.5 секунди
  • Міцність щита: 85-350 (залежно від рівня) (+175% додаткової сили атаки) ⇒ 50-320 (залежно від рівня) (+150% додаткової сили атаки)
Icon

Розсікання

Здібність E
  • Шкода: 40/65/90/115/140 (+40/50/60/70/80% додаткової сили атаки) ⇒ 40/65/90/115/140 (+40/45/50/55/60% додаткової сили атаки)

Icon

Коркі

Шкоду E зменшено.
Icon

Кулемет Ґатлінґа

Здібність E
  • Шкода: 100/150/200/250/300 (+250% додаткової сили атаки) ⇒ 80/130/180/230/280 (+240% додаткової сили атаки)

Icon

Еліза

Базове здоров’я зменшено.
Базові характеристики
  • Здоров’я:: 650 ⇒ 620

Icon

Ґрейвз

Вторину шкоду Q зменшено.
Icon

Нова доля

Здібність Q
  • Первинна шкода: 45 / 65 / 85 / 105 / 125 (+ 80% додаткової сили атаки) ⇒ Без змін
  • Вторина шкода: 85/120/155/190/225 (+40/70/100/130/160% додаткової сили атаки) ⇒ 85/120/155/190/225 (+40/65/90/115/140% додаткової сили атаки )

Icon

Леблан

Шкоду Q зменшено.
Icon

Символ ненависті

Здібність Q
  • Шкода: 70/95/120/145/170 (+ 40% сили здібностей) ⇒ 65/90/115/140/165 (+40% сили здібностей)

Icon

Майстер Йі

Масштабування від критичної шкоди Q збільшено.
Icon

Перший удар

Здібність Q
  • Масштабування від критичної шкоди: 35%, 49% з Межею Нескінченності &rArr 56.25%, 86.25% з Межею Нескінченності
  • Шкода тепер показується як сума загальної шкоди самотній цілі поряд зі шкодою від окремих влучань

Icon

Доктор Мундо

Додаткову силу атаки E зменшено.
Icon

Тяжка травма

Здібність E
  • Додаткова сила атаки: 2/2.25/2.5/2.75/3% максимального здоров’я ⇒ 2/2.2/2.4/2.6/2.8% максимального здоров’я

Icon

Поппі

Базову броню зменшено, приріст броні збільшено. Шкоду Q скориговано.
Базові характеристики
  • Броня: 4.7 ⇒ 5
  • Приріст броні: Значення
Icon

Удар молотом

Здібність Q
  • Шкода: 40/60/80/100/120 (+90% додаткової сили атаки) (+9% від максимального здоров’я цілі) ⇒ 30/55/80/105/130 (+100% додаткової сили атаки) (+9% від максимального здоров’я цілі)

Icon

Релл

Базове здоров’я збільшено. Показники, викрадені ефектом пасильної здібності збільшені. Захист від W (щит) підвищено.
Базові характеристики
  • Здоров’я: 610 ⇒ 640
Icon

Розірви шаблони

Пасивна здібність
  • Викрадення спротиву: 2% ⇒ 3%
  • Мінімальне викрадення:1-2 ⇒ 1.5-3 (лінійне масштабування)
Icon

Феромантія: Жорстка посадка

Здібність W
  • Щит: 15/40/65/90/115 (+12% максимального здоров’я) ⇒ 25/50/75/100/125 (+13% максимального здоров’я)

Icon

Рівен

Міцність щита E зменшено.
Icon

Доблесть

Здібність E
  • Щит: 80/105/130/155/180 (+110% додаткової сили атаки) ⇒ 70/95/120/145/170 (+ 110% додаткової сили атаки)

Icon

Рамбл

Шкоду Q та міцність щита W збільшено.
Icon

Вогнеплюй

Здібність Q
  • Загальна шкода: 60/90/120/150/180 (+100% сили здібностей) (+6/7/8/9/10% максимального здоров’я цілі) ⇒ 60/90/120/150/180 (+110% сили здібностей) (+6/7/8/9/10% максимального здоров’я цілі)
Icon

Металобрухтовий щит

Здібність W
  • Щит: 25/55/85/115/145 (+25% сили здібностей) (+4% максимального здоров’я) ⇒ 25/55/85/115/145 (+ 30% сили здібностей) (+ 4% максимального здоров’я)

Icon

Свейн

Базова броня та приріст броні зменшені.
Базові характеристики
  • Броня: 26 ⇒ 25
  • Приріст броні: 5.2 ⇒ 4.7

Icon

Талон

Базовий магчний спротив зменшено. Модифікатор шкоди по монстрам пасивної здібності зменшено.
Базові характеристики
  • Магічний спротив: 39 ⇒ 36
Icon

Вістря клинків

Пасивна здібність
  • Модифікатор шкоди по монстрах: 120% &rAr 110%

Icon

Твіч

Швидкість атаки та тривалість збільшеної швидкості атаки Q збільшено.
Icon

Засідка

Здібність Q
  • Тривалість пришвидшення атаки: 5 ⇒ 6 секунд
  • Швидкість атаки: 40/45/50/55/60% ⇒ 45/50/55/60/65%
Icon

Віктор

Всі здібності змінено.

“Ми підготували справді значне оновлення (еволюцію) для Віктора в цьому оновленні, щоб краще узгодити його образ у грі з його зовнішністю у серіалі Arcane. Ми підготували чимало змін, тож давайте одразу перейдемо до наших головних цілей. Ми хочемо зробити еволюцію Віктора більш стабільною в кожній грі, в цьому нам допоможуть зміни пасивної здібноті. В цьому випадку частину його Гекс-фрагментів ми перенесемо з убивств чемпіонів на міньйонів з гарматою, що має допомогти досягти кінцевої мети – Величної еволюції. Далі ми трохи підсилюємо його Q та E, щоб покращити ранню гру Віктора і заохотити його активніше обмінюватися атаками на лінії. Його W зазнала чимало технічних доробок, та отримала покращення якості життя. І нарешті, найбільша зміна: його ультимативна здібність отримує вдосконалення після повної еволюції, дозволяючи його “Шторму Аркейну” збільшуватися в розмірах після кожного добивання, що ідеально передає потенціал світознищення, який він продемонстрував у Arcane.”

Icon

Велична еволюція

Пасивна здібність
  • Гекс-фрагменти з міньйонів-гармат: 5 ⇒ 10
  • Гекс-фрагменти за вбивства: 25 ⇒ 20
Icon

Відведення сили

Здібність Q
  • Щит: 25-105 (залежно від рівня) (+18% від сили здібностей) ⇒ 40-115 (залежно від рівня) (+18% від сили здібностей)
Icon

Гравітаційне поле

Здібність W
  • Сповільнення: 30/33/37/40/45 ⇒ 33/36/39/42/45
  • Час дії гравітаційного поля до приголомшення: 1.1 ⇒ 2.5 секунди
  • Виправлено: гравітаційне поле більше не буде накладати приголомшення доки не спливе потрібна кількість часу знаходження в зоні.
  • Застосування сповільнення: Не може бути сповільнений після приголомшення W ⇒ Сповільнення тепер застосовується доти, доки ви перебуваєте в полі гравітації.
  • Тривалість ефекту сповільнення: 1 ⇒ 0.25 секунд
  • Покращення якості життя: Покращено надійність і узгодженість на додаток до кількох корисних виправлень.
Icon

Гекстековий лазер

Здібність E
  • Витрати мани: 70/80/90/100/110 ⇒ 60/70/80/90/100
Icon

Шторм Аркейну

Ультимативна здібність
  • Велична еволюція: Ультимативну здібність тепер можна розвинути після покращення всіх інших здібностей і збору ще 100 гекс-фрагментів.
  • Знищення: Еволюція “Шторму Аркейну” тепер збільшує розмір шторму на 40% і додає +3 секунди тривалості, якщо він завдає шкоди ворогу, який помирає. Максимум 6 збільшень розміру і максимум +6 секунд загальної тривалості.

Icon

Варвік

Підсилено Q, збільшено час дії пришвидшення атаки W.
Базові характеристики
  • Базова сила атаки: 65 ⇒ 63
Icon

Щелепи звіра

Здібність Q
  • Радіус використання: 350 ⇒ 365
Icon

Криваве полювання

Здібність W
  • Тривалість пришвидшення атаки: 0.75 ⇒ 2 секунди
  • Швидкість атаки тепер надається за першу атаку або заклинання, які знижують здоров’я цілі нижче порогу спрацювання ефекту.
  • Швидкість атаки у Варвіка тепер надається за першу атаку по новій цілі, здоров’я якої нижче порогу спрацювання.

Icon

Юмі

Витрати мани Q зменшено, шкоду збільшено.
Icon

Мандрівний заряд

Здібність Q
  • Витрати мани: 50/60/70/80/90/100 ⇒ 50/55/60/65/70/75 мани
  • Мінімальна шкода: 60/90/120/150/180/210 (+20% сили здібностей) ⇒ 60/95/130/165/200/235 (+20% сили здібностей)
  • Максимальна шкода: 80/135/190/245/300/355 (+30% сили здібностей) ⇒ 80/140/200/260/320/380 (+30% сили здібностей)

Черга предметів

З моменту запуску черги предметів в оновленні 14.19, ми помітили поліпшення в покупках нових гравців, але також отримали відгуки, що покупка компонентів може порушувати звичну м’язову пам’ять, чого ми однозначно хочемо уникнути. Поки ми продовжуємо оцінювати цю функцію, ми додали опцію для вимикання черги, якщо вона для вам заважає.

  • Додано можливість для вимикання автоматичної покупки компонентів, коли ви намагаєтесь придбати предмет, на який у вас недостатньо золота.
  • Покращено зрозумілість індикатора золота, який показує, наскільки близько ви до того, щоб купити предмет у черзі.
  • Видалено жовте кільце, що перекривало золото, витрачене на компоненти, які є компонентами предмета в черзі.

ARAM

Привіт, ARAM-ери! Сподіваємося, вам сподобались зміни в останньому оновленні! Для цього оновлення ми зосереджуємось на двох напрямках:
Коригування відновлення здоров’я: Ми помітили деяке розчарування через надмірне відновлення здоров’я від чемпіонів та предметів. Тому ми знижуємо загальне відновлення здоров’я, щоб матчі відчувались більш збалансованими і менш приголомшливими.
Оновлення нагороди за голову: Враховуючи ваші відгуки, ми внесли зміни до нагороди за голову в ARAM. Тепер чемпіони отримуватимуть одну нагороду за голову за кожні два золотих, зароблених за вбивства та допомоги у вбивстві. Це оновлення має зробити нагороди за голову більш відповідними до швидкого темпу ARAM, і ми будемо продовжувати налаштовувати їх за потреби.
І ще одна важлива зміна: Розпродаж! Капелюшковий сік тепер коштує 100 золота! Ви можете придбати до 25 капелюхів.

Підсилення чемпіонів

  • Сенна: Отримувана шкода: 105% ⇒ 100%

Послаблення чемпіонів

  • Амбесса: Отримувана шкода: 100% ⇒ 105%
  • Коркі: Прискорення здібностей: 0 ⇒ -20
  • Триндамир: Зцілення: 135% ⇒ 120%
  • Удір: Зцілення: 100% ⇒ 90%; Сила щита: 100% ⇒ 90%
  • Вейґар: Зарядів за вбивство чемпіона: 5 ⇒ 3
  • Вуконґ: Перезарядка W: 18/17/16/15/14 ⇒ 20/19/18/17/16 секунд; Перезарядка R: 130/110/90 ⇒ 140/120/100 секунд

Коригування предметів

  • Нескінченний відчай: Коефіцієнт зцілення: 250% ⇒ 175%

Турнір Clash – Кубок ARAMу

Наш наступний турнір Clash, Кубок ARAMу, розпочнеться на цих вихідних! Приєднуйтесь до нас на Мості Прогресу, щоб поборотися в останньому Clash в 2024 році!
Початок реєстрації: 9 грудня о 11:00 (місцевий час).

Дати турніру: 14 та 15 грудня (~16:00-19:00 за місцевим часом, залежно від регіону).

Якщо у вас є питання або ви шукаєте більше інформації про Clash, обов’язково ознайомтесь із нашим розділом з найчастішими запитаннями для Clash тут!


Оновлення Міфічної Крамниці

У статті розробників про міфічні образи, міфічну крамницю та добивання нексуса ми згадували про зміни, які чекають на крамницю. Ми хочемо, щоб міфічна крамниця була місцем, де ви знайдете захопливий і ексклюзивний контент. Деякі з наших поточних пропозицій, такі як Престижні образи, відповідають цьому напрямку, але інші, як Синя есенція, Оранжева есенція та уламки образів, не зовсім підходять. Тому ми вирішили прибрати есенції та уламки образів з пропозицій міфічної крамниці. В майбутньому ви можете очікувати на нові пропозиції, такі як ефекти добивання нексуса, та їх ротацію в магазині. Крім того, ми розглядаємо можливість повернення ексклюзивних аксесуарів, починаючи з Кольорових образів з подій.
В найближчі місяці ми будемо слідкувати за тим, який контент користується найбільшим попитом, і слухати ваші відгуки щодо того, що ви хочете побачити в ротації міфічної крамниці. Пізніше в 2025 році ми також покращимо деякі функції для зручності користування, такі як краща категоризація контенту та чіткіші таймери ротації в клієнті, тож слідкуйте за оновленнями!

Прибувають в крамницю

  • Кабуууууууууум! Добивання нексуса
  • Престижний боєць душі Пайк
  • Престижний Heartsteel Йоне
  • Престижна Ковен Акалі
  • Престижний True Damage Ясуо
  • Попелястий Завойовник Пантеон
  • Гекстековий Амуму
  • Тотем “Таємничий Аркейн”
  • Тотем “Обранці Зими”
  • Кольорова схема обраниця зими Діана (Wreathguard) + Іконка
  • Кольорова схема обранець зими Шако (Wreathguard) + Іконка
  • Кольорова схема обранець зими Свейн (Wreathguard) + Іконка
  • Кольорова схема обранець зими Варвік (Wreathguard) + Іконка
  • Кольорова схема обранець зими Зілеан (Wreathguard) + Іконка
  • Кольорова схема обраниця зими Зої (Wreathguard) + Іконка
  • Іконка “Аркейн” 2021
  • Іконка Кейтлін з “Аркейн”
  • Іконка Екко з “Аркейн”
  • Іконка Гаймердінґер з “Аркейн”
  • Іконка Джейс з “Аркейн”
  • Іконка Джинкс з “Аркейн”
  • Іконка Вай з “Аркейн”
  • Іконка Віктор з “Аркейн”
  • Обранці зими 2023 іконка міфічної есенції
  • Місячна гулянка 2024 іконка міфічної есенції
  • Опівдені 2024 іконка міфічної есенції
  • MSI Емпірійці 2024 іконка міфічної есенції
  • Загін “Аніма” 2024 іконка міфічної есенції
  • Worlds 2024 іконка міфічної есенції

Покидають міфічну крамницю

  • Престижна Безсмертний шлях Сона
  • Престижний Темна зірка Мальфіт
  • Престижний зоряний захисник Екко
  • Престижна La Illusion Рената Ґласк
  • Попелястий лицар Пайк
  • Кольорова схема попелястий лицар Пайк (Emberwoken)
  • Гекстекова Енні
  • Неприборканий кристал Наутилус
  • Кольорова схема неприборканий кристал Наутилус (Fractured)
  • Емоція “Втрачені та забуті”

Виправлення помилок та деякі корисні зміни

Корисні зміни

  • Тепер ґулі Йорика рахуються як окремі випадки завдання шкоди.
  • Час блокування Завойовника для однієї здібності зменшено до 4 секунд.

Виправлення помилок

  • Виправлено помилку, через яку сигнал “Вороги в нашому лісі” викликався, коли клон Вуконґа помирав в своєму лісі.
  • Виправлено помилку, через яку компаньойони не надавали заряди Шьоджіновому Спису та не отримували підсилення від нього.
  • Виправлено помилку, через яку візуальні ефекти снарядів турелі Гаймендінґера оновлювались кожну четверть секунди, коли він мав 2 будь-яких тотеми.
  • Виправлено помилку, через яку деякі здібності розкривали місцезнаходження їхнього користувача (іноді по всій карті), якщо курсор користувача збігався з позицією ворога.
  • Виправлено помилку, через яку щит від заклинань Сівір не блокував ефект розкриття від здібності Свейна (W), навіть якщо частину шкоди заклинання було правильно заблоковано.
  • Виправлено помилку, що призводила до відключення синхронізації візуальних ефектів R Віктора з Псі-загону для союзників.
  • Виправлено помилку, через яку Ренґар іноді не міг отримувати заряди Завойовника.
  • Виправлено помилку, через яку ультимативна здібність Амбесси перенаправлявся і не збігався з індикатором візуального ефекту.
  • Виправлено помилку, через яку таймаут Завойовника не давав змоги поновити підсилення.
  • Виправлено помилку, через яку відключалася візуалізація “Удару кулаками”.
  • Виправлено помилку, через яку пасивна здібність Амбесси не блокувалася ультимативною здібінстю Азіра.
  • Виправлено помилку, яка призводила до повторного відтворення звукових ефектів знищення турелі Гаймердінгера, якщо турель була знищена під час деактивації.
  • Виправлено помилку, через яку Е Синдри не завдавала шкоди певним епічним монстрам.
  • Виправлено помилку, через яку пасивна здібність Амбесси іноді застосовувалася автоматично після використання її R.
  • Виправлено помилку, через яку таймери відродження у лісових таборах не виводилися після першої появи монстрів, якщо ви не бачили місце місце відродження.
  • Виправлено помилку, через яку звукові ефекти W Варвіка не спрацьовували на цілі з низьким рівнем здоров’я, позначеної міткою кривавого полювання.
  • Виправлено помилку, через яку звукові ефекти W Ясуо було чутно в тумані війни.
  • Виправлено помилку, через яку Герольд Ущелини за певних обставин таранив одну вежу двічі.
  • Виправлено помилку, через яку Віктор отримував 25 гекстекових фрагментів після вбивства клона.
  • Виправлено помилку, через яку витратні та активні предмети іноді ставали непридатними для використання, за умови якщо їх було переміщено в інший слот під час використання певних здібностей.

Нові образи, кольорові схеми та добиття


$Розколота Джинкс з “Аркейн”
$Професор Геймердінґер з “Аркейн”
$Спаситель Віктор з “Аркейн”
$Вандер Варвік з “Аркейн”
$Екко із фінальної битви з “Аркейн”

|+|

$Професор Геймердінґер з “Аркейн”
$Вандер Варвік з “Аркейн”
$Екко з фінальної битви з “Аркейн”


|+|

$Кабуууууууууум!

Новий косметичний вміст