Вітаємо в оновленні 14.21, або ж “оновленні Свейна”!
Ми оновили ігролад Свейна, щоб зробити його більш самостійним і веселим, особливо на одиночних лініях. Детальніше про нього читайте нижче!
Окрім цього ми оновили правила нагород за вбивство для Ущелини викликача та Виючої безодні, щоб зробити це інтуїтивно зрозумілим та зменшити середній показник виплат за них. Якщо ви хочете дізнатися всі подробиці, у оновлені є чималенькі розділи про них.
Що стосується ігрового балансу, то ми покращили ефекти при ураженні, змінивши Клинок згубленого короля і Смертельний темп, послабили Чаклунські черевики, щоб зробити їх більш схожими на інші черевики, а також внесли велику кількість змін до чемпіонів, спрямованих на посилення загального ігрового балансу.
У цьому оновленні ми також змінили баланс для ARAM та URF, а також оновили рамку екрана Worlds Вієґо (ми нарешті додали в гру, тож ви зможете її отримати, і вона буде доступна довше, ніж зазвичай, щоб компенсувати цю затримку). Нотатки TFT тут.
Основні моменти оновлення
Темна космічна Діана, Темний космічний Йорик, Темна космічна Кай’Са, Темна космічна Зої, Темний космічний Сайлас, з’являться в грі вже 23 жовтня о 18:00:00 UTC.
Нагороди за вбивство чемпіонів
У цьому оновленні ми переробили систему нагород за вбивство чемпіонів. Наша мета — зробити цю систему інтуїтивною. Є надії, що чемпіони отримують нагороду за свою голову, коли вони добре вправляються. Однак спосіб розрахунку не завжди відповідав очікуванням гравців, тому ми переглянули основні правила нарахування нагород.
Тепер нагороди покладаються виключно на золото (не хвилюйтесь гравці Пайка і Ґанґпланка, ми ігноруємо надходження золота від здібностей чемпіонів). Фокусування на золоті означає, що 0/0/0 Джинкс може отримати нагороду за свою голову якщо отримала достатньо золота від фармінгу. 0/0/15 Жанна також матиме нагороду за голову, бо і неї купа золота після сутичок з чемпіонами. Постійні ґанки до Джакса на верхню лінію в середньому коштуватимуть менше, оскільки золото за допомогу знецінює його швидше, ніж у випадку вбивства самотужки. Смерть Сіона, яка дасть противнику 100 золота не призведе до отримання додаткової нагороди в 100 золота за Фіору, яка просто намагається захистити свою вежу.
Ми налаштували ці нові нагороди для чемпіонів таким чином, щоб здебільшого зменшити загальну кількість золота і більше сприяти команді, яка програє. Оскільки індивідуальні вбивства та допомога не скасовуватимуть негативні винагороди так швидко, команди, що програють, віддаватимуть менше золота з боїв, а це означає, що їхні втрати від того, що вони ризикнуть, будуть меншими, а ефект снігової кулі в іграх стане повільнішим. Хоча ми тестували ці нові винагороди протягом декількох місяців, ми будемо читати відгуки гравців і швидко реагувати, якщо якісь частини нової системи винагород будуть неправильно налаштовані.
Огляд:
- Нагороди за голову тепер базуються на заробленому та втраченому золоті, а не на кількості вбитих героїв/серії вбивств та відносній кількості фармінгу.
- Золото, отримане зі спеціальних джерел (наприклад, від Поклоніння Дрейвена або Заряджених кубиків Твістед Фейта) ніколи не додаватиметься до винагороди.
- Винагороди за голову тепер нараховуються більш диференційовано. Наприклад, тепер можна отримати винагороду в розмірі +1 золота.
- Нагороди не відображатимуться на табло, доки не досягнуть щонайменше 150 золота та оновлюватимуться з подальшим кроком у 50 золота.
- Оголошення “Кінець серії вбивств” за голову з’являтиметься для кожного вбитого чемпіона, за голову якого призначена винагорода не менше 150 золота
Позитивні винагороди
- Позитивна винагорода — це додаткове золото, яке отримує вбивця чемпіона після його вбивства (без змін).
- Позитивні винагороди більше не залежать від серії вбивств.
- Позитивні винагороди більше не залежать від кількості вбитих вами міньйонів і монстрів відносно середньої кількості вбитих міньйонів і монстрів ворожої команди.
- Чемпіони тепер отримують 1 золото за кожні 4 золота, зароблені за вбивства та допомогу. Золото від винагороди за голову не збільшує позитивну нагороду за вбивство.
- Потенційна винагорода тепер зменшується на 1 за кожні 4 золота, віддані вбивцям і помічникам у вбивстві після смерті.
- Перебуваючи в позитивному стані, чемпіони тепер отримують 1 золота заохочення за кожні 20 золота, отриманих від міньйонів і монстрів.
- Коли чемпіон був вбитий, маючи винагороду за голову, з нього знімається вся нагорода.
- Як виняток, чемпіон з нагородою понад 700 золота перенесе залишок нагороди у наступне життя.
- До першого 100 золота не застосовується. Наприклад, 400 золота за вбивства і допомогу не дадуть вам винагороду, але наступні 400 золота збільшать вашу винагороду на +100 золота.
- Коли винагорода активна, винагороди за об’єкти тепер знецінюють позитивні винагороди для команди, що програла. Цей модифікатор починається зі зменшення на 10% і може досягати близько 80% у найбільш екстремальних сценаріях.
Негативні винагроди
- Негативна винагорода – це базове зниження золота за вбивство чемпіона. На відміну від позитивної винагороди, ця вартість також враховується в золоті, отриманому за допомогу у вбивстві (без змін).
- Негативні винагороди більше не ґрунтуються на серії вбивств..
- Негативні винагороди більше не оновлюються після одного вбивства.
- Негативні винагороди більше не «відміняють» одну смерть за допомогу.
- У негативному стані вартість базового золота зменшується на 1 за кожні 4 золота, віддані вбивцям і помічникам у вбивстві після смерті.
- У негативному стані вартість базового золота збільшується на 1 за кожні 4 золота, отримані за вбивства та допомогу. Золото за отримання нагороди за голову застосовується до від’ємних винагород.
- У від’ємному стані вартість базового золота збільшується на 1 за кожні 10 золота, отриманих від міньйонів і монстрів.
- Перші 50 від’ємних одиниць золота не застосовуються. Наприклад, смерть в 300 золота встановить ваше базове золото за смерть на -25, а не -75.
Нагорода за об’єкти
Окрім винагород за голову чемпіонів, у цьому оновленні ми також змінили винагороди за об’єкти. У той час, як зміни в нагородах для чемпіонів були значними за обсягом, це оновлення — це здебільшого прибирання, спрямоване на те, щоб нагороди за об’єкти вмикалися та вимикалися у відповідний час. Личинки порожнечі тепер враховуються, вартість винагороди була зменшена, якщо команда, що програла, вже успішно здійснює повернення до гри, а відносна цінність таких речей, як дракони, вежі, досвід і золото, було змінено, щоб наблизити їх до реальної цінності.
Ми очікуємо, що нагороди за об’єкти з’являтимуться дещо частіше, ніж зараз, і застосовуватимуться у відповідних ситуаціях, але в середньому даватимуть трохи менше золота.
- Личинки порожнечі тепер враховуються.
- Різниця в досвіді враховується приблизно на 40% менше.
- Різниця в золоті враховується приблизно на 25% менше.
- Вежі та дракони дещо частіше роблять свій внесок.
- Нагорода за об’єкти буде деактивуватись швидше, коли команда, яка програє, повертається до гри.
- Нагорода за об’єкти матиме менший таймер: 60 секунд ⇒ 30 секунд.
- Нагорода за об’єкти зменшується на 20-40% в ситуаціях, коли команда, яка програє, уже повернулась до гри.
- Базова нагорода за Барона Нашора: 500 золота ⇒ 300 золота
Чемпіони
Авреліон Сол
“Наразі Асол занадто сильний, і його не завадило б спустити на землю. Як герой з маштабуванням, який досягає висот у пізній грі, він хоче натиснути на свою ранню гру, де він повинен бути вразливим, щоб гравці були правильно слабкими та платили відповідну ціну за масштабування від зоряного пилу. Тим часом послаблення Сингулярності має на меті непропорційно вплинути на ігри з низьким MMR, де Авреліон наразі демонструє найкращі результати.”
Базові характеристики
- Базове здоров’я: 620 ⇒ 600
Сингулярність
- Магічна шкода: 50/75/100/125/150 (+80% сили здібностей) ⇒ 50/75/100/125/150 (+60% сили здібностей)
Азір
“Азір загалом є слабшим, ніж він має бути. Це не означає, що він повинен мати 50% перемог на всіх рівнях гри, оскільки він досить складний і має не так багато основних них гравців, але він все ще слабкий, навіть якщо порівнювати з висококваліфікованими гравцями. Ми пропонуємо кілька простих підсилень, які допоможуть зменшити кількість його невдач.”
Базові характеристики
- Регенерація здоров’я: 5 ⇒ 7
- Сила атаки: 52 ⇒ 56
Бренд
“Бренд добре справляється з усіма своїми ролями, особливо – підтримки, де він спокійно пропускає предметами з маною, попри пасивне відновлення. Це свідчить про те, що він не дуже піклується про ману і занадто вільно використовує свої здібності, тому ми націлені на його свободу, а також зменшуємо частину його шкоди, оскільки він завдає багато шкоди у всіх своїх ролях.”
Базові характеристики
- Регенерація мани: 10.65 ⇒ 9
Підпал
- Шкода від детонації: 9-13% (залежно від рівня) максимального здоров’я (+2% за 100 сили здібностей) ⇒ 8-12% (залежно від рівня) максимального здоров’я (+2% за 100 сили здібностей)
Вигорання
- Витрати мани: 50 ⇒ 70
Камілла
“Наразі Камілла один з найефективніших героїв верхньої лінії у грі та чекає послаблень. Ми зменшуємо її шкоду та здоров’я, щоб дати шанс на перемогу більшій кількості чемпіонів, але при цьому ми хотіли б зберегти її унікальні властивості проти танків та найефективніші здібності.”
Базові характеристики
- Базове здоров’я: 670 ⇒ 650
Тактична зачистка
- Мінімальна шкода: 70/100/130/160/190 (+60% додаткової сили атаки) ⇒ 50/75/100/125/150 (+60% додаткової сили атаки)
- Шкода зовнішнього бонусного конуса не змінюється.
- У підказці уточнено, що максимальна шкода від максимального здоров’я має обмеження в 300 шкоди проти монстрів.
Занурення в стіну
- Шкода: 60/90/120/150/180 (+90% додаткової сили атаки) ⇒ 60/90/120/150/180 (+75% додаткової сили атаки)
Гекстековий ультиматум
- Додаткова шкода: 5/10/15 (+4/6/8% від поточного здоров’я) ⇒ 4/6/8% від поточного здоров’я
Коркі
“Ми були дещо обережні щодо того, наскільки сміливішим ми можемо зробити Коркі в останньому оновленні, але тепер, коли ми краще розуміємо, що дає додавання значної шкоди до W, ми прагнемо зробити зміни ще раз. Загалом, ми сподіваємося покращити його шкоду, особливо на початку гри та в міру того, як він зароблятиме золото, враховуючи частини набору та ігровий час, які більше підходять для нижньої лінії.”
Гекстекові боєприпаси
- Додаткова чиста шкода: 15% ⇒ 20%
Валькірія
- Максимальна шкода: 150/225/300/375/450 (+150% додаткової сили атаки) (+150% сили здібностей) ⇒ 200/275/350/425/500 (+200% додаткової сили атаки) (+150% сили здібностей)
Ракетний заслін
- Шкода: 80/160/240 (+70% додаткової сили атаки) ⇒ 90/170/250 (+80% додаткової сили атаки)
Еліза
“Еліза швидко піднялася до вищого рівня лісників, частково завдяки тому, що магічна шкода стала набагато ефективнішою. Ми загалом задоволені її здатністю вбивати, але вона занадто живуча зважаючи на її летальність.”
Базові характеристики
- Приріст броні: 5.2 ⇒ 4.5
Фіддлстікс
“Фіддлстікс занадто сильний, тому ми хочемо витягнути з нього трохи сили. Ми хочемо зберегти його найбільш знакові здібності, тому ми націлилися на Q, оскільки він не буде так сильно втрачати шкоду.”
Жах
- Шкода: 6/7/8/9/10% (+2% за 100 сили здібностей) від поточного здоров’я цілі ⇒ 5/6/7/8/9% (+2% за 100 сили здібностей) від поточного здоров’я цілі
- Підсиленння шкоди: 12/14/16/18/20% (+4% за 100 сили здібностей) від поточного здоров’я цілі ⇒ 10/12/14/16/18% (+4% за 100 сили здібностей) від поточного здоров’я цілі
Ґаліо
“Ґаліо важко вбити на лінії і його стає ще важче вбити, коли він придбає Порожнисте сяйво. Ми зменшили його базову ману (майже найвищу в грі), щоб збільшити його ранню вразливість, зробивши його здібності дорожчими. Це також має на меті зробити Жезл віків реалістичнішим варіантом для нього, але ми визнаємо, що це не крутий поворот у цьому напрямку.”
Базові характеристики
- Базова мана: 500 ⇒ 410
Ґанґпланк
“З часом Ґанґпланк поступово зазнав удару від кількох систем, і йому не завадило б повернути сили. Втрата додаткової мани від печива, перероблювання системи критичної шкоди та втрата Викрадача сутності в його збірці мали досить великий вплив на його фазу гри на лінії. Ми хочемо трохи збільшити регенерацію мани, щоб компенсувати втрату печива, а також зменшити перезарядку бочок, щоб зробити Ґанґпланка до 13-го рівня агресивнішим.”
Базові характеристики
- Регенерація мани: 7.5 ⇒ 8
Порохова бочка
- Час перезарядки: 18/17/16/15/14 ⇒ 17/16/15/14/13
Ґвен
“Останнім часом Ґвен виявилася надзвичайно сильною, і це слід суттєво послабити. Її крива сили загалом крутіша, ніж нам хотілося б, тому ми не хочемо послаблювати її ранню фазу гри на лінії, але хочемо переконатися, що вона матиме домінацію пізніше. Ми також хотіли б підштовхнути її збірки трохи більше до бійців(Творець ущелин, Космічний двигун) і менше до вибухового мага (Тіньове полум’я, Рабадонів капелюх смерті), ось чому ми націлені на коефіцієнти сили здібностей.”
Тисяча порізів
- Шкода: 1% (+0.72% за 100 сили здібностей) від максимального здоров’я цілі ⇒ 1% (+0.6% за 100 сили здібностей) від максимального здоров’я цілі
Гвей
“За останній рік гравці стали набагато краще грати Гвеєм, тож нарешті настав час підштовхнути його вниз. Ми хотіли б зменшити його ранню шкоду на лінії змінивши базову шкоду QQ, його масштабування в середині та наприкінці гри, і, нарешті, ми хочемо збільшити перезарядку здібностей з контролем, що зробить прийняття рішення про те, яку з них ви використовуєте важливішим.”
Руйнівне полум’я
- Шкода: 60/90/120/150/180 (+75% сили здібностей) (+3/4/5/6/7% від максимального здоров’я цілі) ⇒ 50/80/110/140/170 (+70% сили здібностей) (+3/4/5/6/7% від максимального здоров’я цілі)
Тема:Тортури
- Перезарядка: 12/11.5/11/10.5/10 ⇒ 13/12.5/12/11.5/11
Ірелія
“Наразі Ірелія у скрутному становищі як на верхній лінії, так і на середній, крім того, вона занадто залежна від свого першого предмета. Ми хотіли б покращити її базовий набір, особливо на початку гри. Акцентуючи на ефективному використанні здібностей, ми хочемо, щоб покращення зробили використання її найважливішої здібності ефективнішим і приємним у використанні.”
Сплеск леза
- Час відновлення: 11/10/9/8/7 ⇒ 10/9/8/7/6
- Витрати мани: 20 ⇒ 15
- Шкода: 5/25/45/65/80 (+60% сили атаки) ⇒ 5/25/45/65/80 (+70% сили атаки)
- Додаткова шкода по міньйонах: 50-259 (залежно від рівня) ⇒ 50-237 (залежно від рівня)
Межа авангарду
- Зменшення перезарядки Q: Видалено
Кай’Са
“Кай’Са стала одним з найбільших переможців від нещодавньої зміни предметів, і тепер вона занадто сильна. Ми трохи збільшили коефіцієнт сили здібностей пасивного вміння і шкоди від плазми за заряд, щоб зробити її менш прив’язаною до героїв підтримки зі здібностями з ефектами контролю і менше зачепити збірки з предметами критичної шкоди.”
Друга шкіра
- Шкода ініціації: 5-23 (залежно від рівня) (+15% сили здібностей) ⇒ 4-24 (залежно від рівня) (+12% сили здібностей)
- Шкода за заряд: 1-12 (залежно від рівня) (+2.5% сили здібностей) ⇒ 1-6 (залежно від рівня) (+3% сили вмінь)
- Максимальна шкода: 9-71 (залежно від рівня) (+25% сили здібностей) ⇒ 8-48 (залежно від рівня) (+24%)
Картус
“Картус став сильнішим, коли ефект снігової кулі на початку гри та магічний спротив були послаблені, і тепер, коли він домінує в лісі, настав час для його послаблення. Ми націлилися на його R в кінці гри, щоб зробити досвід гри проти суперників справедливішим.”
Реквієм
- Магічна шкода: 200/350/500 (+75% сили здібностей) ⇒ 200/350/500 (+70% сили здібностей)
Кассадин
“Кассадін був великим переможцем від нашого нещодавнього зменшення ефекту снігової кулі на ранній стадії гри та й зараз він надто сильний, тому будуть застосовані послаблення. Ми вважаємо, що його рання гра є прийнятною, але його коефіцієнти повинні продовжувати знижуватися, враховуючи нову силу здібностей, тому ми націлилися на його коефіцієнти Q і E, зберігаючи шкоду ближнього бою.”
Нульова сфера
- Магічна шкода: 65/95/125/155/185 (+70% сили здібностей) ⇒ 65/95/125/155/185 (+60% сили здібностей)
Імпульс сили
- Магічна шкода: 60/90/120/150/180 (+70% сили здібностей) ⇒ 60/90/120/150/180 (+65% сили здібностей)
Кейл
“Кейл не завадила б допомога як передвісника правосуддя в кінці гри. Ми не намагаємося зробити з неї героя, що домінує на лінії, але поточна вартість здібності W робить майже недоцільним для використання. Це значне зменшення витрат мани має допомогти їй заробляти золото та досвід у нормальному темпі, щоб надійніше досягати свого потенціалу керрі.”
Небесне благословення
- Витрати мани: 90/100/110/120/130 ⇒ 70/75/80/85/90
Мальфіт
“Мальфіт — доволі простий чемпіон, однак він трохи не дотягує до того рівня, на якому ми хотіли б його бачити. Через це ми хочемо покращити його, збільшивши базовий рівень здоров’я, оскільки він нижчий, ніж у багатьох його побратимів-танків.”
Базові характеристики
- Базове здоров’я: 644 ⇒ 665
Насус
“Насус став достатньо сильним від змін цін предметів у оновленні 14.19, тому зараз саме час зробити послаблення. Його витривалість на початку гри дуже висока зважаючи на те, як добре він масштабується. Ми націлені на його витривалість і шкоду на початку гри, щоб дати його опонентам більше можливостей для контргри, перед тим, як Насус набере багато зарядів.”
Пожирач душ
- Крадіжка життя: 12/18/24% (залежно від рівня) ⇒ 9/15/21% (залежно від рівня)
Спустошуючий удар
- Додаткова фізична шкода: 40/60/80/100/120 (+ заряди Спустошуючого удару) ⇒ 35/55/75/95/115 (+ заряди Спустошуючого удару)
Ніла
“У цьому оновленні, як і минулого разу, ми вносимо деякі позитивні зміни в якість життя Ніли. Зміни тайм-ауту Q і блокування R повинні зробити її гру плавнішою з дуже незначним впливом на потужність, тоді як миттєва шкода від E-Q – це функція, про яку часто запитують, і вважаємо, що вона важливіша зміна. Ми будемо пильно стежити за будь-якими майбутніми змінами балансу.”
Безформний клинок
- Комбінований снаряд Ніли від EQ тепер завдає шкоди миттєво в зоні ураження, а не тоді, коли снаряд влучає у ворога.
- Автоатака Ніли більше не повинна скасовуватися, коли закінчується її підсилення від Q.
Апофеоз
- Перша автоатака Ніли, що виходить з її ультимативного вміння, більше не повинна бути відкладеною.
Кіяна
“Зараз Кіяна показує себе не дуже добре. Враховуючи, що вона майже завжди першим купляє Довгий меч, їй не вистачає витривалості, щоб успішно відіграти на лінії, а потім реалізувати свої переваги. Ми збільшуємо її ранню регенерацію здоров’я, щоб дати перевагу на початку гри. Ми також хочемо переконатися, що вона продовжуватиме завдавати шкоди в пізній грі, тому підвищили коефіцієнт сили атаки здібності W.”
Базові характеристики
- Регенерація здоров’я: 6 ⇒ 8
Форма землі
- Шкода: 8/16/24/32/40 (+10% додаткової сили атаки) (+45% сили здібностей) ⇒ 8/16/24/32/40 (+20% додаткової сили атаки) (+45% сили здібностей)
Сенна
“Наразі Сенна є королевою поміж інших героїв підтримки, однак її потрібно послабити, щоб дати всім іншим трохи місця. Ми націлилися на її броню, щоб надати фізичній вибуховій шкоді ту нішу, на яку вона заслуговує для швидкого усунення далекобійних героїв.”
Базові характеристики
- Броня: 28 ⇒ 25
- Приріст броні: 4.7 ⇒ 4
Сивір
“Сивір завжди була млявою та в загальному слабкою, що ми сподіваємося виправити, надавши їй більше контролю на початку та в середині гри. Для тих, хто не хоче займатися математикою, ці зміни в Q означають підсилення на 1-12 рівнях і невелике послаблення після них.”
Базові характеристики
- Сила атаки: 58 ⇒ 60
Бумерангове лезо
- Шкода: 15/30/45/60/75 (+80/85/90/95/100% загальної сили атаки) (+60% сили здібностей) ⇒ 60/85/110/135/160 (+100% додаткової сили атаки) (+60% сили здібностей)
Свейн
“Настав час демонів! Свейн отримав значне оновлення, спрямоване на те, щоб зробити його гру послідовнішою і дати йому більше можливостей розкрити свої сильні сторони, водночас прикриваючи слабкі. Тепер він має більше свободи дій, головним чином завдяки суттєвому посиленню “Не рухайся” і загальному зміщенню сили від ультимативної здібності до базових.
“Рука смерті” завдаватиме приблизно на 10% більше шкоди на відстані та потребуватиме менше мани, що зробить використання здібностей на відстані ще ефективнішим. Це посилення компенсується невеликим зменшенням шкоди в ближньому бою, що зменшить залежність Свейна від найкращих і найгірших матчапів.
“Погляд імперії” змінюється таким чином, що тепер не потребує підвищення рівня для досягнення максимальної ефективності настільки, як раніше. Це стосується тривалості сповільнення та розкриття. Такі зміни роблять “Погляд імперії” чудовим кандидатом на другу максимальну прокачку разом із посиленим “Не рухайся”.
Найбільша зміна стосується саме “Не рухайся”. Механіка прискорення була перероблена, що усунуло випадкові фактори, які впливали на час польоту здібності. Тепер повернення відбувається більш передбачувано і значно швидше, що надає Свейну більше можливостей для контролю натовпу. Відтепер шкода завдається тільки на зворотному шляху здібності, а не в обидва напрямки, як було раніше, але кількість шкоди зросте.
Збільшення очікуваної ефективності кожного застосування вибуху “Демонічно вознесіння”, змусило нас зменшити час перезарядки та пасивне зцілення для компенсації. “Демонічне вознесіння” тепер має менш пріоритетне місце в загальному арсеналі здібностей Свейна, дозволяючи йому більше покладатися на силу своїх базових здібностей. Основне послаблення стосується часу перезарядки. Хоча тепер воно напряму залежить від прискорення здібностей, загальна перерва між активаціями значно збільшилася, а зцілення і шкода стали меншими. Проте для тих, хто вміє грати за Свейна і домінує в іграх, не буде проблемою використати кілька демонічних спалахів за час дії ультимативної здібності! Хоч він і не має отримувати декілька спалахів під час кожної трансформації, проте, коли Свейн дійсно почне домінувати, це додасть йому цікавої гостринки. Ми сподіваємося, що ці зміни зроблять Свейна більш цілісним і захоплюючим чемпіоном: бойовим магом середньої лінії, який може виснажувати ворогів, підживлювати себе і при цьому стратегічно підтримувати команду по всій карті.”
Базові характеристики
- Регенерація здоров’я: 7 (+0.65) ⇒ 3 (+0.5)
- Мана: 468 ⇒ 400
- Регенерація мани: 8 ⇒ 10
Хижа зграя
- Зцілення: 3/4/5/6% Максимальних ОЗ (рівень 1/6/11/16) ⇒ 3-6% Максимальних ОЗ (лінійно)
Рука смерті
- Витрати мани: 45/50/55/60/65 ⇒ 40/45/50/55/60
- Шкода від однієї блискавки: 65/85/105/125/145 (+40% сили здібностей) ⇒ 60/85/110/135/160 (+45% сили здібностей)
- Шкода додаткової блискавки: 15/25/35/45/55 (+10% сили здібностей) ⇒ 25% від початкового влучання
- Максимальна шкода: 125/185/245/305/365 (+80% сили здібностей) ⇒ 120/170/220/270/320 (+90% сили здібностей)
Погляд імперії
- Шкода: 80/115/150/185/220 (+55% сили здібностей) ⇒ 70/105/140/175/210 (+60% сили здібностей)
- Тривалість сповільнення: 2.5 ⇒ 1.5
- Сповільнення: 25/35/45/55/65% ⇒ 50/55/60/65/70%
- Тривалість розкриття: 4/5/6/7/8 ⇒ 6
Не рухайся
- Перезарядка: 10 ⇒ 14/13/12/11/10
- Мана: 50 ⇒ 60/65/70/75/80
- Швидкість випущеного заряду: 935-2735 ⇒ 1125-1800
- Час польоту заряду вперед: 0.533 – 0.667 ⇒ 0.6
- Швидкість повернення заряду: 600-2200 ⇒ 2000-2800
- Час зворотнього польоту заряду до повернення: 0.533 – 0.667 ⇒ 0.4
- Ширина заряду при поверненні: 170 ⇒ 180
- Максимальна шкода: 70/115/160/205/250 (+50% сили здібностей) ⇒ 80/120/160/200/240 (+60% сили здібностей)
- Наскрізна шкода: Видалено
- Шкода при детонації: 35/45/55/65/75 (+25% сили здібностей) ⇒ 80/120/160/200/240 (+60% сили здібностей)
- Більше не відображає частинки знерухомлення на цілях, вбитих детонацією.
Демонічне вознесіння
- Демонічний спалах може бути активований повторно кожні 8 секунд, не залежить від прискорення здібностей, до 100 разів (удачі). Перша активація доступна через 2 секунди.
- Перезарядка:: 100/80/60 після завершення трансформації ⇒ 120, від початку трансформації
- Шкода від Демонічного спалаху: 150/225/300 (+60% сили здібностей) ⇒ 150/250/350 (+50% сили здібностей)
- Згасаюче сповільнення від Демонічного спалаху: 60% ⇒ 75%
- Шкода на секунду: 20/40/60 (+10% сили здібностей) ⇒ 15/25/35 (+5% сили здібностей)
- Зцілення на секунду: 15/27.5/40 (+18% сили здібностей) ⇒ 15/30/45 (+5% сили здібностей) (+1.25% додаткового здоров’я)
- Зменшення перезарядки E: Видалено
Талон
“У Талона недостатньо шкоди для того, щоб виконувати роль вбивці на середній лінії, тому ми збільшуємо його шкоду, щоб дати йому більше можливостей для вбивств.”
Роздирання
- Шкода при поверненні: 50/80/110/140/170 (+80% додаткової сили атаки) ⇒ 60/90/120/150/180 (+90% додаткової сили атаки)
Тарік
“Тарік вже деякий час є одним зі статистично найсильніших чемпіонів підтримки, хоча, на перший погляд, не здавалося б, що він виграє гру для своєї команди. У цьому спліті він почав показувати ще кращі результати, тож настав час для послаблення. Ми сподіваємося знизити його не помітні джерела сили, щоб гравці не відчували значних змін, але відсоток перемог скоротився до відповідного рівня.”
Базові характеристики
- Характеристика
- Характеристика
- Характеристика
Бастіон
- Броня Таріка від бонусної броні: 9/10/11/12/13% ⇒ 6/7/8/9/10%
Тімо
“Улюблений (або ж не зовсім) маленький диявол заслуговує на трохи більше сили. Здається, що зі шкодою в нього немає ніяких проблем, тому ми збільшуємо швидкість руху під час активації W та даємо хом’яку трохи здоров’я для реалізації найнебезпечніших витівок. Тікай, пухнасте сранько, тікай!”
Базові характеристики
- Базове здоров’я: 598 ⇒ 615
Рухайся швидше
- Бонусна швидкість пересування: 10/14/18/22/26% ⇒ 12/16/20/24/28%
- Бонусна швидкість пересування під час активації: 20/28/36/44/52% ⇒ 24/32/40/48/56%
Вієґо
“Вієґо показує занадто хороші результати, тому логічним виглядає і його послаблення. Він особливо сильний на низькому MMR з урахуванням майстерності, тож ми зменшуємо його броню, якої у нього зараз більш ніж достатньо, на пізній стадії гри.”
Базові характеристики
- Приріст броні: 5.2 ⇒ 4.6
Волібір
“Волібір вже деякий час є сильним чемпіоном, і ми нарешті вирішили його послабити. Його комбінація через «Жезл віків» та «Наворі» є справді цікавою та унікальною, але його час перезарядки не адаптований до наявності додаткових інструментів зниження часу перезарядки. Ми націлюємося на його E, оскільки часте щитування та шкода від максимального здоров’я, роблять його досить важким супротивником.”
Небесний розрив
- Перезарядка: 12 ⇒ 14
Зайя
“Зараз Зайя занадто слабка, тому ми покращуємо її здатність завдавати постійної шкоди.”
Смертоносне оперення
- Бонусна шкода від влучання: 20% ⇒ 25%
Йоне
“Йоне наразі занадто сильний, і його ігроладу не вистачає контргри. Він отримує одночасне ослаблення через Клинок згубленого короля і невелике посилення через Смертельний темп. Враховуючи це, ми вважаємо, що невелике зменшення його гарантованої шкоди допоможе встановити рівень сили чемпіона на відповідну позначку, та зробить його залежнішим від тривалого ближнього бою.”
Розсічення духу
- Загальна шкода: 10/20/30/40/50 (+11/12/13/14/15% максимального здоров’я) ⇒ 10/20/30/40/50 (+10/11/12/13/14% максимального здоров’я)
Йорик
“Йорик особливо часто домінує в іграх на низькому MMR. Було б добре, якби він не був так залежний від помилок своїх супротивників, які не усвідомлюють, що можуть знищити його ґулів будь-якою базовою атакою. Тому ми зменшуємо шкоду від його Туманних мандрівників, аби знизити його залежність від ненадійного джерела шкоди.”
Пастир душ
- Фізична шкода туманних мандрівників: 2-88 (залежно від рівня) (+25% сили атаки Йорика) ⇒ 4-90 (залежно від рівня) (+20% сили атаки Йорика)
Предмети
Чаклунові черевики
“Чаклунові черевики залишилися без змін в оновленні 14.19 і наразі є занадто сильними, тому ми зменшуємо їхнє магічне пробиття, щоб вони зайняли доречніше місце в грі.”
- Магічне пробиття: 15 ⇒ 12
Клинок Згубленого Короля
“Ми задоволені відносним налаштуванням більшості предметів на силу атаки, але Клинок згубленого короля наразі домінує у сфері “шкоди за влучання”, займаючи почесне місце в збірках, де його не повинно бути взагалі, і загалом змушуючи танків відчувати труднощі занадто рано. Хоча ми вважаємо, що предмет чітко виконує роль предмета проти танків, він робить це занадто ефективно, тому ми зменшуємо його “шкоду за влучання”.”
- Туманний край: 10% (для чемпіонів ближнього бою) /6% (для чемпіонів дальнього бою) від поточного здоров’я цілі ⇒ 8% (для чемпіонів ближнього бою) / 5% (для чемпіонів дальнього бою) від поточного здоров’я цілі
Руни
Рекомендації рун
Твістед Фейт
- Страта струмом + Натхнення ⇒ Комета + Натхнення
Азір
- Спритна перебіжка ⇒ Завойовник
Ренґар
- Сторінка руни “Завойовник” оновлена
- Удар на випередження + Домінація ⇒ Спритна Перебіжка + Домінація
- Страта струмом + Натхнення ⇒ Страта струмом + Точність
Смертельний темп
“Ми вважаємо, що Смертельний темп заслабкий на чемпіонах ближнього бою, тому ми посилюємо його швидкість атаки в ближньому бою.”
- Швидкість атаки в ближньому бою за кожен заряд: 5% ⇒ 6%
ARAM
Привіт, ARAM-ери! У цьому оновленні нас очікують легкі зміни.
Послаблення: Ми надмірно посилили Нілу в крайньому оновленні, особливо враховуючи її зміни в характеристиках в Ущелині, тож ми трохи знижуємо її рівень сили.
Посилення: Два чемпіони, які не показують хороших результатів у командних боях, отримають деяку підтримку (не лише моральну). Хоча ми розуміємо, що Вармоґ Сорака все ще сильна в пізній грі, ми хочемо дати їй трохи більше витривалості на початку гри, щоб покращити її загальний баланс.
Зміни предметів: Вбивця кракенів не так часто можна побачити в грі, на відміну від інших предметів для стрільців, головним чином, на це впливає модифікатор дальності. Щоб надати стрільцям ще один життєздатний вибір в ARAM, ми вносимо корективи в цей предмет. Дякуємо, що граєте, і чекаємо вас на Мості Прогресу!
Підсилення
- Сорака: Отримувана шкода: 100% ⇒ 97%
- Іверн: Завдавана шкода: 90% ⇒ 95%
Послаблення
- Ніла: Завдавана шкода: 100% ⇒ 97%
- Зерат: Завдавана шкода: 95% ⇒ 93%
Предмети
- Вбивця кракенів: Модифікатор дальності: 80% ⇒ 90%
Книга ультимативних вмінь
Ми стежимо за балансом у “Книзі ультимативних вмінь” і вносимо деякі зміни до чемпіонів, які демонструють надмірну або недостатню ефективність. Також ми внесли додаткові корективи до бонусних характеристик при обміні альтернативними здібностями викликачів та продовжуємо виправляти помилки.
Коригування балансу
- Райз: R Додаткове прискорення здібностей: 35 ⇒ 45
- Зерат: R Множник коефіцієнта: .8 ⇒ .9
- Кіндред: R Додаткове прискорення здібностей: 35 ⇒ 45
- Вел’Коз: R Додаткове прискорення здібностей: 35 ⇒ 45
- Рената Ґласк: R Додаткове прискорення здібностей: 35 ⇒ 45
Підсилення
- Акалі: +10% Завдавана шкода, -5% Отримувана шкода
- Смолдер: +5% Завдавана шкода, -5% Отримувана шкода
Послаблення
- Браєр: -10% Завдавана шкода, +5% Отримувана шкода, -5% Зцілення
- Майстер Йі: +5% Отримувана шкода ⇒ -10% Завдавана шкода, +5% Отримувана шкода
- Волібір: -5% Завдавана шкода, +5% Отримувана шкода, -5% Зцілення
Виправлення помилок та корисні зміни
- Виправлено проблему, через яку Q (Місячний постріл) Афелія стріляло назад після використання Q (Засліплююче затемнення).
- Виправлено проблему, коли при використанні E Елізи, якщо курсор був поза зоною дії кокона, вона спершу рухалася в зону дії, а потім випускала кокон.
- Виправлено проблему, через яку деякі цільові здібності не могли обирати міньйонів.
- Виправлено проблему, коли придбання компонентів для предмета, відмінного від запланованого, призводило до неправильного придбання.
- Виправлено деякі проблеми з форматуванням підказки для Заточки Статикка.
- Виправлено проблему, через яку лічильник “завдаваної шкоди чемпіону” в Ожинового жилета/Шипованої броні показував значення, зменшуючи шкоду.
- Виправлено проблему, коли кілька гравців із Дугою аксіом одночасно атакували й вбивали ту саму ціль, лише гравець, який отримав вбивство, отримував зменшення перезарядки R.
- Виправлено проблему, через яку руна Рішучий наступ відстежувала застарілі характеристики.
- Виправлено проблему, через яку озвучка E Йорика не відтворювалася.
- Виправлено проблему, через яку озвучка Трандла відтворювалася в не локалізованій версії.
- Виправлено помилку, коли автоатака з червоним підсиленням вважалася Шодзінівим списом здібністю.
- Виправлено проблему, через яку W Наафірі викликала сповільнення на 99% при використанні з Сковувача.
- Виправлено проблему, через яку Райз не міг активувати ефект Гіпер постріл на Фокусі горизонту.
- Виправлено проблему, через яку репліки Кай’Си іноді не відтворювалися або відставали.
- Виправлено проблему, через яку щит Місячного каменю оновлення не зникав, коли його застосовували разом з E К’Санте.
Образи та кольорові схеми
Рамка екрана завантаження для Вієґо Worlds 2024 також стане доступною з цим оновленням! Її випуск було відкладено в оновленні 14.19 через проблему, яка завадила її своєчасній готовності. Вона буде доступна в магазині жетонів з оновленням 14.22 і зникне 18 листопада. Також вона буде доступна за RP з 14.22 до 14.24 через затримку.