Настав час для чергового оновлення, і цього разу ми пропонуємо вам зміни Ущелини викликачів, ARAM, Aрени та Рою! Як можна помітити, у нас…. рояться… зміни. Безліч нових ауґментації та предметів, а також деякі зміни у мапі “Ставок з Кої” для Арени. У ARAMі ми зробили кілька змін з балансу чемпіонів. У новому блискучому режимі “Рій” ми зробили купу підсилень, які допоможуть підняти деяких чемпіонів до “божественного” рівня, якого ми не бачимо у жодного чемпіона…це взагалі ніяк тебе не стосується, Рівен!
Баланс у цьому оновленні змінюється за кількома основними категоріями: По-перше, ми змінили декілька героїв середньої лінії, які, на нашу думку, повинні мати сильні фази гри на лінії, але наразі їх не мають. Загалом ми намагаємося зберегти їхній загальний рівень сили, але дещо перебудувати його. По-друге, ми змістили рівні потужності предметів сили вмінь та сили атаки, послабивши Вбивцю кракенів, Заточку статикка й Останній шепіт, а також підсиливши Всплеск Шторму, Космічний двигун, Ракетний пояс, Посох Порожнечі та Маску Безодні. По-третє, ми послаблюємо на 10-20% покращення для більшості черевиків другого рівня, щоб вони більше не були оптимальним предметом для недорогого підсилення на більшості ліній.
Основні моменти оновлення
Оновлення рангових обмежень
Ми тестуємо зміни до рангових обмежень лише на сервері KR. Починаючи з 14.15, гравці з обмеженням рейтингових ігор повинні закінчити три гри замість п’яти, щоб відновити доступ до черги в рейтингові грі.
Чемпіони
Акалі
Час відновлення W зменшено на вищих рівнях. Збільшено шкоду та зменшено перезарядку на нижчих рівнях R.
“Акалі повинна бути сильнішою на початку, намагаючись домінувати над суперником на лінії, замість того, щоб масштабуватися. А якщо вона вже масштабується, ми б хотіли, щоб вона менше залежала від свого ультимативного вміння для досягнення успіху в бою. Якщо зробити її перше ультимативне вміння більш смертоносним, це зробить її кращим гравцем лінії, тоді як зменшення базової шкоди від ультимативного вміння в кінці гри дещо компенсує зменшення часу відновлення Сутінкової пелени.”
Сутінкова пелена
E – Вміння
- Час відновлення: 20 ⇒ 20/19/18/17/16.
Ідеальне вбивство
Ультимативне вміння
- Початкова шкода: 80/220/360 (+30% сили вмінь) (+50% бонусної сили атаки) ⇒ 110/220/330 (+30% сили вмінь) (+50% бонусної сили атаки).
- Мінімальна шкода повторного використання: 60/130/200 (+30% сили вмінь) ⇒ 70/140/210 (+30% сили вмінь).
- Максимальна шкода повторного використання: 180/390/600 (+90% сили вмінь) ⇒ 210/420/630 (+90% сили вмінь).
- Час відновлення: 100/80/60 ⇒ 120/90/60.
Аврора
Зменшено швидкість руху від пасивного вміння та змінено формулу бонусної швидкості в формі духа. Час повторного використання Q зменшено. Час відновлення W збільшено та змінено час переривання невидимості. Швидкість ривка E зменшено. Зменшено шкоду R.
“Ми робимо традиційне оновлення для нового чемпіона Ліги, додавши трохи якості життя, щоб зробити гру нового члена “Загону Аніма” ще приємнішою. Поряд із цими змінами якості життя, ми також помітили, що вона дещо сильна, особливо на високих рівнях, тому ми зменшили деякі з її переваг.”
Зречення духу
Пасивне вміння
- Базова швидкість руху: 5 (+0.25% за рівень) ⇒ 5 (+0.2% за рівень).
- Бонусна швидкість руху за духа: 5% ⇒ 2% (+.015% сили вмінь).
Подвійне закляття
Q – Вміння
- Час відновлення повторного використання: 0.5 секунд ⇒ 0.1 секунд.
- Q2 більше не промахується по основній цілі.
Крізь вуаль
W – Вміння
- Час відновлення: 18/17/16/15/14 ⇒ 22/21/20/19/18.
- Порушення невидимості під час автоатаки тепер відбуватиметься під час запуску снаряду автоатаки, а не перед атакою.
Дивакування
E – Вміння
- Швидкість ривка: 800 одиниць ⇒ 150+2x швидкості руху.
Між світами
Ультимативне вміння
- Шкода: 250/375/500 (+65% сили вмінь) ⇒ 200/325/450 (+60% сили вмінь).
Авреліон Сол
Збільшено витрати мани Q. Зменшено радіус W на вищих рівнях. Збільшено витрати мани E.
“Зміни, внесені в Авреліона Сола в останньому оновленні, зробили його сильнішим, ніж ми хотіли, тому ми вирішили усунути цей приріст сили за допомогою деяких прямих послаблень, які гарантують, що він не буде занадто швидко рости, покладаючись на стакінг під примусом, щоб досягти максимальної висоти зоряного дракона.”
Дихання світлом
Q – Вміння
- Мани за секунду: 30/35/40/45/50 ⇒ 35/40/45/50/55.
Політ між зорями
W – Вміння
- Радіус: 1500/1600/1700/1800/1900 ⇒ 1500.
Синґулярність
E – Вміння
- Витрати мани: 80 ⇒ 90.
Кассіопея
Базова мана збільшена, а приріст мани зменшений. Зменшено витрати мани Q на вищих рангах і зменшено шкоду. Зменшено витрати мани W. Зменшено витрати мани Е та зменшено шкоду.
“У Кассіопеї дуже погана фаза гри на лінії, коли вона може дозволити собі взаємодіяти лише з міньйонами, довго чекаючи, поки вона набере сили та матиме запас мани, щоб нарешті битися. Попри ці слабкі сторони, вона все ще тримається. У цьому оновленні ми даємо їй більше простору для взаємодії з супротивниками на лінії, але при цьому зменшуємо можливу шкоду в пізній грі, оскільки її шлях туди набагато простіший.”
Базові характеристики
- Мана: 350 ⇒ 400.
- Приріст мани: 60 ⇒ 40.
Отруйний вибух
Q – Вміння
- Витрати мани: 50/60/70/80/90 ⇒ 50/55/60/65/70.
- Шкода: 75/110/145/180/215 (+90% сили вмінь) ⇒ 75/110/145/180/215 (+70% сили вмінь).
Міазми
W – Вміння
- Витарати мани: 70/80/90/100/110 ⇒ 70/75/80/85/90.
Ікла-близнюки
E – Вміння
- Витарати мани: 50/48/46/44/42 ⇒ 40.
- Бонусна шкода отруєним ворогам:20/40/60/80/100 (+60% сили вмінь) ⇒ 20/40/60/80/100 (+55% сили вмінь).
Езреаль
Зменшено шкоду Q.
“Ми відмовляємось від нашого нещодавнього збільшення коефіцієнта сили атаки на Q Езреаля, але зберігаємо інші підсилення з цього оновлення, оскільки зараз він занадто сильний вибір як у професійній грі, так і в одиночній черзі, і отримає непряму вигоду від деяких інших нововведень у цьому оновленні.”
Містичний постріл
Q – Вміння
- Фізична шкода: 20/45/70/95/120 (+140% сили атаки) (+15% сили вмінь) ⇒ 20/45/70/95/120 (+130% сили атаки) (+15% сили вмінь).
Ірелія
Базове здоров’я збільшилося, а приріст здоров’я зменшився.
“У ранній грі Ірелії є дві невеликі проблеми: По-перше, вона надто мало контролює перемогу та поразку в матчах, а по-друге, її загальне відновлення здоров’я настільки високе, що часто буває занадто важко взаємодіяти з нею як з суперником. Цим оновленням ми намагаємося зробити фазу гри на лінії Ірелії більш динамічною: Їй можна буде надійніше чинити шкоду на відстані, але вона матиме більше сили, щоб вигравати бої.”
Базові характеристики
- Регенерація здоров’я: 8.5 ⇒ 6.
- Здоров’я: 590 ⇒ 630.
Леона
Зменшено шкоду від пасивного вміння. Зменшено шкоду W.
“Леона добре показує себе в одиночній черзі та має найвищий рівень вибору на про сцені, тому ми послабили її. Ми хотіли б зберегти її витривалість, але ми зменшили загрозу вбивства через те, наскільки сильними є руна Раптовий удар і предмет Кривава пісня.”
Сонячне світло
Пасивне вміння
- Магічна шкода: 32-168 ⇒ 32-151.
Затемнення
W – Вміння
- Магічна шкода: 55/90/125/160/195 (+40% сили вмінь) ⇒ 55/85/115/145/175 (+40% сили вмінь).
Шивана
Збільшено шкоду E.
“Гравці Шивани приготували собі неймовірно смачну збірку з Шьодзіновим списом та Муками Ліандрі. Ми поважаємо геніальність, але зараз вона просто виграє занадто багато ігор. Їй потрібен лише легкий дотик, оскільки вона є одним з найлегших чемпіонів у грі, і тому збалансована Шивана повинна мати відсоток перемог вище 50% для більшості гравців. Ми функціонально знизили частину базової шкоди Шивани, перетворивши загальний коефіцієнт сили атаки на бонусний і підсиливши його, що повинно послабити її поточні сильні збірки, але підвищити силу атаки Шивани, яка на цей момент є досить слабкою.”
Вогняний подих
E – Вміння
- Базова шкода: 60/100/140/180/220 (+40% загальної сили атаки) (+90% сили вмінь) ⇒ 85/125/165/205/245 (+50% бонусної сили атаки) (+80% сили вмінь).
- Підсилення від R: 60/100/140/180/220 (+75-135 залежно від рівня) (+ 70% загальної сили атаки) (+ 120% сили вмінь) ⇒ 85/125/165/205/245 (+ 75-135 залежно від рівня) (+ 100% загальної сили атаки) (+ 100% сили вмінь).
- Шкода за секунду під час підсилення від R: 30-60 залежно від рівня (+ 5% загальної сили атаки) (+ 10% сили вмінь) ⇒ 30-60 залежно від рівня (+ 15% бонусної сили атаки) (+ 10% сили вмінь).
- Виправлення помилки: шкода з часом більше не вказує, що вона завдає на 12% більше шкоди, ніж насправді.
Скарнер
Збільшено базовий приріст здоров’я. Вартість мани Q зменшилася. E більше не захоплює цілі за Скарнером.
“Після нашого останнього раунду послаблень Скарнера, він опинився в місці, де він занадто слабкий. Однак, у нього також є ігровий недолік, який полягає в тому, що використання E назад може миттєво схопити ворога і телепортувати його у його кігті… клішні? Ми хотіли б поліпшити Скарнера та одночасно прибрати його E-другу взаємодію, сподіваючись, що він все ще буде танком і матиме інструменти, щоб грати на ранніх стадіях бою.”
Базові характеристики
- Приріст здоров’я: 105 ⇒ 110.
Розрита земля
Q – Вміння
- Витрати мани: 50 ⇒ 45.
- Перша атака після використання вміння повинна виходити швидше і плавніше без втручання гравця.
Іштальський удар
E – Вміння
Шаблонний текст для заміни
- НовеБільше не може захоплювати бійців позаду себе.
Сайлас
Збільшено базову броню. Час відновлення Q та шкоду від вибуху зменшено. Змінено коефіцієнт зцілення W та зменшено шкоду. Зменшено шкоду Е.
“Ми налаштовуємо Сайласа так, щоб він функціонував більше як боєць і менше як вбивця, що володіє силою вмінь. З цією метою ми знизили коефіцієнт сили вмінь, зберігши базову шкоду та зменшивши час відновлення вмінь, що підштовхує Сайласа до повторних вмінь (цінуючи прискорення вмінь та витривалість загалом), замість того, щоб максимізувати силу вмінь за один слот. Крім того, ми додали бонусний коефіцієнт здоров’я до W, щоб ще більше підштовхнути його до предметів із силою вмінь та здоров’ям, якими він користувався ще за часів міфічних предметів. В ідеалі, Сайлас повинен бути надзвичайно хорошим у невеликих битвах, оскільки його зцілення зробить його страшним у сутичках, тоді як його крадіжка ультимативних вмінь дозволить йому успішно битися в команді.”
Базові характеристики
- Броня: 27 ⇒ 29.
Ланцюговий батіг
Q – Вміння
- Час відновлення: 11/10/9/8/7 ⇒ 10/9/8/7/6.
- Шкода від вибуху: 70/125/180/235/290 (+90% сили вмінь) ⇒ 60/115/170/225/280(+80% сили вмінь).
Вбивця королів
W – Вміння
- Зцілення: 20/40/60/80/100 (+35% сили вмінь) ⇒ 20/60/80/100 (+20% сили вмінь) (+5% бонусного здоров’я).
- Шкода: 65/100/135/170/205 (+80% сили вмінь) ⇒ 65/100/135/170/205 (+70% сили вмінь).
Втеча / Викрадення
E – Вміння
- Шкода: 80/130/180/230/280 (+100% сили вмінь) ⇒ 80/130/180/230/280 (+80% сили вмінь).
Талон
Ривок Q тепер приземляється ближче до цілі.
“Талон трохи слабший, ніж повинен бути, і у нього є точка розчарування, де його вміння іноді можуть зраджувати його. Ми підсилюємо його Q, щоб він майже у всіх випадках кидався на супротивника, щоб допомогти йому отримати наступну базову атаку.”
Ноксіанська дипломатія
Q – Вміння
- Вміння ближнього бою тепер діють на відстані до 150 одиниць від цілі.
Варус
Базову силу атаки збільшено. Збільшено бонуси до швидкості атаки від пасивного вміння. Зменшено шкоду при попаданні W.
“Кілька оновлень тому ми відкоригували Варуса, щоб зробити його більш збалансованим для більшості гравців, не домінуючи при цьому над професійною грою. Наразі ми досить впевнено рухаємося в цьому напрямку, але зараз він трохи слабкий для звичайних гравців, а його оптимізація не є інтуїтивно зрозумілою. Спочатку ми зменшили значення максимального W і повернули цю силу туди, звідки ми її забрали, а саме в базову силу атаки і його пасивне вміння. Ми також покращили його пасивне вміння, щоб він процвітав у середовищі з великою кількістю вбивств.”
Базові характеристики
- Сила атаки: 57 ⇒ 59.
Жива помста
Пасивне вміння
- Швидкість атаки після вбивста міньйона: 10% ⇒ 10/15/20% (на рівнях 1/7/13).
- Участь у вбивстві чемпіона: 40% швидкості атаки та 15% швидкості атаки як сила атаки ⇒ 50% швидкості атаки та 25% швидкості атаки як сила атаки та сила вмінь.
- Обмеження швидкості атаки від участі у вбивстві чемпіонів: 2.763 ⇒ 3.0.
Проклятий сагайдак
W – Вміння
- Шкода при влучанні: 7/14/21/28/35 ⇒ 5/10/15/20/25.
Ясуо
Збільшено базову броню. Збільшено шкоду від E.
“Рання гра Ясуо повинна бути набагато активнішою, ніж зараз, і він повинен мати можливість покладатися на короткі обміни ударами з ворогом навколо своєї E, щоб отримати перевагу в ранній грі. Оскільки зараз Ясуо слабший, ніж мав би бути, це суворі підсилення для самураїв вітру.”
Базові характеристики
- Броня: 30 ⇒ 32.
Стрімкий клинок
E – Вміння
- Шкода: 60/70/80/90/100 (+20% бонусної сили атаки) ⇒ 70/85/100/115/130 (+20% бонусної сили атаки).
- Бонусна шкода за стак: 15-25% (60-100% максимум) ⇒ 25% (100% максимум).
Рекомендації: Рекомендації рун: Оновлені рекомендовані руни для верхньої та середньої лінії.
Йоне
Збільшено шкоду від Q. Збільшено час відновлення R на вищих рангах.
“Наразі Йоне є одним з найслабших ранніх гравців ліній у середині гри з дійсно домінантною пізньою грою, і ми хотіли б дещо вирівняти цю криву сили. Ми збільшимо його летальність Q на лінії та зменшимо його доступ до цілей в пізній грі як компенсація.”
Смертоносна сталь
Q – Вміння
- Шкода: 20/40/60/80/100 (+105% загальної сили атаки) ⇒ 20/45/70/95/120 (+105% загальної сили атаки).
Приречені долею
Ультимативне вміння
- Час відновлення: 120/90/60 ⇒ 120/100/80.
Зед
Коефіцієнт сили атаки Q зменшився, а шкода збільшилася на вищих рангах. Збільшено час відновлення R.
“Підсилення Зеда в останньому оновленні дало йому потрібний нам рівень сили, але ми хочемо ще більше відкоригувати його криву сили. Ми б хотіли, щоб його сильні сторони були більше виражені в домінуванні на лінії, а не в тому, що він може чинити удари в пізній грі. Також було б круто бачити його на професійному рівні. Тож ми налаштували його Q, щоб він був сильнішим на початку та в середині гри, і трохи знизили частоту R, щоб зменшити його силу в кінці гри в його звичайних і рейтингових іграх.”
Гострий сюрикен
Q – Вміння
- Шкода: 80/115/150/185/220 (+110% бонусної сили атаки) ⇒ 80/120/160/200/240 (+100% бонусної сили атаки).
Мітка смерті
Ультимативне вміння
- Час відновлення: 120/100/80 ⇒ 120/110/100.
Предмети
Танець смерті
Death’s Dance
“Танець Смерті купується менше, ніж було б ідеальним, особливо в період, коли висока сила атаки є домінантною, тому ми збільшили броню, яку надає предмет, щоб зміцнити його місце для збірки проти домінантної сили атаки.”
- Броня: 40 ⇒ 50.
Вбивця кракенів
Kraken Slayer
“Вбивцю Кракенів було перероблено для ранньої гри: Якщо стрільці хотіли пропустити предмет з шансом критичного ураження і зменшити свою шкоду за секунду, коли куплять три предмети, вони замість цього могли б взяти Кракена, щоб отримати ранню перевагу. Виявилося, що ціна упущеної вигоди від пропуску Кракена занадто висока, і цей предмет занадто сильний для деяких чемпіонів. Ми знизили шкоду Кракена спеціально для користувачів дальнього бою і зменшили рівень, з яким вони можуть постійно тримати чемпіонів ближнього бою в зоні досяжності гарпуна.”
- Швидкість руху: 7% ⇒ 5%.
- Ослабте його!: 140-310 ⇒ 80% ефективності для чемпіонів дальнього бою (112-248).
Вітання Лорда Домініка
Lord Dominik’s Regards
“Коли ми коригували Вітання Лорда Домініка в середині року, ми підняли фізичне пробивання настільки високо, що це вже не було достатнім штрафом для того, щоб збирати команду зі стрільців з фізичною шкодою, тому ми повернули його фізичне пробивання до попередніх значень, що все одно має зробити його хорошим, коли цього вимагає ситуація, але також знизить ліміт на команди, які завдають чисто фізичної шкоди. Тим часом Нагадування смертності став ще потужнішим, отримавши 5% шансу критичного ураження, тому ми забираємо 5 сили атаки (усіма улюблене послаблення).”
- Фізичне пробивання: 40% ⇒ 35%.
Нагадування смертності
Mortal Reminder
“Дивіться Вітання Лорда Домініка.”
- Сила атаки: 40 ⇒ 35.
Заточка Статикка
Static Shiv
“Заточка Статикка насправді є сильнішою, ніж вважається. Його часто купують на Зері, Кай’Су та Сивір, однак її популярність зростає (і дуже добре) на Джині та Еш. Оскільки ми покращуємо її прямого конкурента Вбивцю Кракенів, ми також надаємо трохи менше підсилення для Заточки. Як і у випадку з Кракеном, ми зберегли бонусну швидкість руху, але зменшили її, щоб допомогти чемпіонам ближнього бою переслідувати здобич.”
- Швидкість руху: 7% ⇒ 5%.
- Вартість: 2800 ⇒ 2900.
Штормовий сплеск
Stormsurge
“Штормовий сплеск менш популярний, ніж Сутінкове полум’я, і ми вважаємо, що він заслуговує на те, щоб його використовували частіше. Щоб зробити його призначення чіткішим, ми збільшили бонусну швидкість руху. Ми також підсилимо бонус Шквалу для гравців з великою дистанцією, щоб зробити цей предмет привабливішим для них.”
- Бонусна швидкість руху: 25% на 2 секунди ⇒ 35% на 2 секунди.
- Модифікатор шквалу відносно дальності: 75% ⇒ 90%.
Космічний двигун
Cosmic Drive
“У цьому оновленні ми підсилили кілька предметів з силою вмінь, починаючи з Космічного Двигуна. Загалом, ми визначили предмети, які, на нашу думку, мали чітке призначення, але не були настільки сильними, щоб привернути увагу достатньої кількості чемпіонів, тому, надавши їм деякі прямі підсилення, ми сподіваємося підвищити потужність чемпіонів з силою вмінь загалом і збагатити їхній процес прийняття рішень.
Наразі Космічний двигун має дуже мало зацікавлених користувачів, і це дуже погано, оскільки він має стати справді надійним вибором для збільшення прискорення вмінь для чемпіонів, які також прагнуть більше здоров’я. Щоб виділити його серед інших варіантів, ми підвищили витривалість, щоб чіткіше вказувати на найкращих чемпіонів. Ми також злегка відшліфували швидкість руху і прибрали масштабування, оскільки ніхто не може отримати Космічний Двигун на 1 рівні без Тренажера (Practice tool).”
- Здоров’я: 250 ⇒ 350.
- Швидкість руху від танцю заклинань: 25-60 (рівні 1-18) ⇒ 40-60 (рівні 8-18).
Гекстековий ракетний пояс
Hextech Rocketbelt
“Ракетний пояс зараз не приваблює достатню кількість чемпіонів, і ми вважаємо, що пункт, який говорить: “Пірнайте прямо у ворожу команду”, повинен краще підтримувати цей стиль гри.”
- Здоров’я: 300 ⇒ 400.
Посох порожнечі
Void Staff
“Нещодавно ми трохи покращили Посох порожнечі, і ми хотіли б зробити його ще кращим, щоб переконатися, що він захопливий предмет для вибухових магів.”
- Сила вмінь: 90 ⇒ 95.
Антимагічна мантія
Null Magic Mantle
“Ми робимо велику зміну в покращенні черевиків другого рівня. Для того, щоб це сталося, нам потрібно було також зменшити силу мантії. Це має приємну побічну перевагу – тепер цей предмет не так важко вимикає супротивників-магів, що нам до вподоби. Якщо не вказано інше, всі предмети, які створюються з мантії, мають однакові загальні характеристики та загальну ціну.”
- Вартість: 450 ⇒ 400.
- Спротив магії: 25 ⇒ 20.
- В предметах, в рецептах яких є мантія, не змінилась ціна та значення спротиву магії.
Меркурієва хода
Mercury’s Treads
“Загалом, послаблення черевиків другого рівня мають на меті зробити їх правильною покупкою, якщо вам дійсно потрібна швидкість руху, а не просто найкращі ранні предмети в грі. В ідеалі, створення першого легендарного предмета повинно бути оптимальним способом відіграти фазу гри на лінії, але підвищення швидкості пересування може бути корисним, якщо вам потрібно ухилитися від пострілів або закрити розрив з противником, який знаходиться на відстані. Послаблення Меркурієвої ходи коштує близько 200 золота за ціною та статистикою. Він забезпечує стільки міцності за таку дешеву ціну, що може легко зупинити супротивників, які мають високий рівень атаки.”
- Вартість: 1100 ⇒ 1200.
- Спротив магії: 25 ⇒ 20.
Берсеркові наголінники
Berserker’s Greaves
“Наголінники втрачають близько 150 золота в значенні швидкості атаки, що підштовхує гравців до того, щоб спочатку закінчити інші предмети.”
- Швидкість атаки: 35% ⇒ 30%.
Іонійські чоботи ясності
Ionian Boots of Lucidity
“Іонійські чоботи ясності втрачають трохи більше, ніж 100 золота в цінності. Нам подобається, що прискорення вмінь може бути переконливим вибором у порівнянні з пробиванням магії для магів, тому ми не будемо надто ускладнювати цю задачу.”
- Вартість: 900 ⇒ 1000.
- Прискорення заклинань викликачів: 12 ⇒ 10.
Броньовані берці
Plated Steelcaps
“Загалом, ми підсилили Броньовані берці ще в 14.10, зробивши їх дешевшими, надавши їм більше броні й злегка обмеживши автоатаки ворогів. Цей предмет настільки сильний, що став вибором за замовчуванням на багатьох лініях по шаблону: сила атаки vs сила атаки, що робить лінію більш спрямованою на швидке проштовхування хвиль і менш спрямованою на дію між гравцями. Знизивши свою загальну ефективність золота, вони будуть трохи слабшими за версію 14.9.”
- Вартість: 1000 ⇒ 1200.
- Зменшення шкоди від автоатак: 8% ⇒ 10%.
Чаклунові черевики
Sorcerer’s Shoes
“Чаклунові черевики програють Меркурієвій ході в 1 на 1, і це залишиться незмінним і в наступному оновленні, але ми сподіваємося, що з урахуванням різниці в цінах і загального поштовху до завершення першого легендарного предмета це не буде мати такого великого значення. Оскільки ми в цілому зменшуємо кількість спротиву магії у грі через Мантію і Меркурієву ходу, ми лише злегка зачіпаємо Чаклунові черевиків, що є меншим послабленням на черевики у цьому оновленні.”
- Магічне пробивання: 18 ⇒ 15.
Черевики стрімкості
Boots of Swiftness
“Ми збільшуємо ціну на Черевики стрімкості на 100 золота, оскільки вони займають чітке місце в системі, і ми вважаємо, що це нормально, якщо ще кілька чемпіонів візьмуть їх для нового черевичкового хайпу.”
- Вартість: 900 ⇒ 1000.
Стопи симбіота / Синхронізовані душі
Symbiotic Soles / Synchronized Souls
“Ми не будемо змінювати Стопи симбіонта, оскільки вони трохи слабкі порівняно з іншими варіантами черевиків. Декілька чемпіонів можуть виявити, що їм доведеться перевзутися в них через всі ці нововведення.”
- Без змін.
Край розуму
Wit’s End
“Край розуму мав свою шкоду від удару, що робило його домінантним на лінії проти чемпіонів з магічною шкодою. Тепер, коли сила атаки зникла, він став певною мірою пасткою для ранньої покупки. Згладжуючи шкоду на ранній стадії гри, він знову повинен бути життєздатним як перший предмет.”
- Розрив: 15-80 ⇒ 40-80.
Маска безодні
Abyssal Mask
“Кілька оновлень тому ми намагалися зробити Маску безодні привабливою як для низькодохідних танків підтримки, так і для будь-яких дохідних танків з агресивною поведінкою. Саме дохідні танки виявили найбільше бажання взяти її в руки, тож ми вносимо деякі зміни, щоб зробити цей предмет ще цікавішим. Значне посилення аури зі зменшенням спротиву магії з помірним підвищенням ціни має не лише порадувати танків, що завдають магічної шкоди, але й дати гравцям можливість вибору, коли вони вважають, що їхня команда занадто перенасичена магією.”
- Вартість: 2300 ⇒ 2500.
- Зменшення спротиву магії: 20% ⇒ 30%.
- Радіус аури: 600 ⇒ 700.
Руни
Темні жнива
Dark Harvest
“Минулого місяця ми відкоригували Темні жнива, щоб зробити їх високоризикованим варіантом, який винагороджує ранню перевагу. Ми сподівалися зробити його трохи сильнішим, ніж він був раніше, але цього не сталося, тому ми додали кілька прямих підсилень до руни. Нижчий час відновлення підштовхне її вгору для гравців лінії, тоді як відновлення руни при участі у вбивстві має посилити її для всіх у командних боях.”
- Час відновлення: 40 ⇒ 35.
- Відновлення руни при участі у вбивстві: 1.5 секунд ⇒ 1 секунд.
Спритна перебіжка
Fleet Footwork
“Спритна перебіжка надає занадто багато раннього захисту, змушуючи чемпіонів, які мають ранню перевагу, “перебігати” своїх супротивників на лінії завдяки чистому відновленню здоров’я. У цьому оновленні ми зменшуємо раннє зцілення і відкладаємо його до 14+ рівня.”
- Зцілення: 8-110 (лінійне) (+10% бонусної сили атаки) (+5% сили вмінь) ⇒ 5-120 (відповідно до множника характеристик) (+10% бонусної сили атаки) (+5% сили вмінь).
Арена
Системні зміни Арени
Ставок з Кої
Лілеї“Через брак любові та турботи навколо Ставу з Кої з’явилися додаткові зарості. А якщо серйозно, то ми прочитали багато ваших відгуків про те, наскільки розчаровує Ставок з Кої, тому ми вносимо деякі зміни, щоб зменшити більші больові точки, про які ви всі говорили.
Ми все ще вважаємо, що Ставок з Кої має цінність як карта, яка винагороджує за хороше макропозиціонування і ризик бути ізольованим, але з цим набором змін ми прагнемо зменшити кількість випадків, коли ви відчуваєте себе ізольованим або в пастці на одному острові. Ми вважаємо, що цей список змін є хорошим першим кроком, який допоможе зробити карту менш дратівливою, і хотіли б поділитися ним з вами якнайшвидше, поки ми працюємо над деякими більшими змінами в майбутньому. Повідомте нам про свої думки, як тільки у вас буде можливість випробувати її, оскільки ми все ще думаємо над тим, як покращити мапу.”
- Час закриття збільшився з 5,4 с > 10,8 с
- Час повторної появи зменшився з 6.6c > 3.2c
- Виправлено помилку: Виправлено помилку, через яку після одноразового використання вибухові хімтекові шишки поводилися як звичайні вибухові шишки.
- Переміщено вибухову шишку на Північному острові трохи ближче до центру.
- Збільшено час перезарядження вибухової шишки з 5 до 10 секунд.
- Видалено вибухову шишку на Південно-Східному острові.
- Час відновлення Гексворіт зменшено з 12>8 с (тільки для Ставку з Кої).
- Більше кущів було додано на кожен острів
- Гравці більше не з’являються на Південно-Східному острові.
- Початковий розмір збільшився на 16% (лише на Ставку з Кої). Таким чином, ви маєте більше часу до того, як початкове кільце почне зменшуватися, і зможете відреагувати.
- Кільце тепер може замкнутись на будь-якому острові, але набагато ймовірніше, що воно замкнеться на Південно-Східному острові.
- Клацання по острову, коли Лілея закрита, більше не змусить вашого чемпіона стояти на місці, а замість цього перемістить вас до найближчої точки на краю вашого острова.
Ауґментації та призматичні предмети
“Ми знаємо, що вам давно не вистачало нового контенту для Арени, і ми тут, щоб його задовольнити. У цьому оновленні ми пропонуємо вам 13 ауґментацій та 12 предметів, які додадуть трохи гостроти, якої ви так прагнули. Наша мета – розширити розмаїття ваших комбінацій і створити кілька захопливих моментів, де ви зможете вирвати перемогу.”
Ауґментації
Призматичні Ауґментації
- Коли ви атакуєте, вистріліть 5 додаткових снарядів, що завдадуть фізичну шкоду, яка збільшується, чим далі знаходиться ваша ціль. Кожен кардинальний напрямок має 3 с перезарядки. Кожен снаряд може робити шкоду і застосовує ефекти при попаданні з 20% ефективністю.
- Ваша шкода від атаки та шкода при попаданні зменшуються на 50%. Швидкість атаки збільшується на 250%.
-
Ультимативне колесо фортуни
- Замініть Втечу Викликача на випадкове ультимативне вміння чемпіона зі значно зменшеним часом перезарядки. Змінюйте вміння щоразу, коли використовуєте його.
- Можливі ультимативні вміння: Доктор Мундо, Люкс, Люціан, Чо’Ґат, Ґанґпланк, Ґраґас і Морґана
- Ваше 1-ша участь в вбивстві кожного чемпіона в раунді дає 1 стак. Коли зберете 5 стаків, з нього вилуплюється призматичне ковадло. Потім, кожні 7 стаків, ви будете вилуплювати ще одне.
- Отримайте 4 ковадла характеристик!
Золоті ауґментації
- Кожні кілька секунд автоматично спрямовує захисне світло на вашого союзника, захищаючи вас і союзників, через яких воно проходить. Потім воно повертається до вас, повторюючи ефект.
- Поділіться ефектом Квітки сили з найближчим союзником і збільште користь, яку ви отримуєте від них, на 25%.
- Для кожного заклинання Викликача відновіть його один раз за раунд.
- Отримайте 3 ковадла характеристик!
Срібні ауґментації
- Кожні кілька секунд автоматично розливайте слиз, що завдає шкоди від максимального здоров’я ворогам поблизу. Якщо ви влучили в чемпіона, виділяється згусток слизу поблизу. Переміщення над згустком відновлює здоров’я, тоді як вороги знищують його.
- Щоразу, коли ви робите ривок, або використовуєте Стрибок, підпалюйте ворога, що знаходиться поруч, роблячи шкоду від максимального здоров’я на 5 секунд.
- Миттєво продайте всі ваші не квестові предмети за 100% їхньої вартості.
- Отримайте 2 ковадла характеристик!
- Цю ауґментацію було видалено
Предмети Арени
Призматичні Предмети
Характеристики:
- 70 Сили атаки
- 100 Сили вмінь
Характеристики:
- 75% Швидкості атаки
- 500 Здоров’я
- Перебуваючи поруч з вашим союзником, щосекунди вистрілює в ціль, завдаючи фізичної шкоди і застосовуючи ефекти союзника при попаданні.
Характеристики:
- 40 Адаптивної сили
- 50% Швидкості атаки
- 10% Швидкості руху
- Збільшує швидкість атаки з усіх джерел на 25%.
- При попаданні наноситься невелика кількість шкоди від максимального рівня здоров’я і зменшує максимальний рівень здоров’я на завдану шкоду до кінця раунду. Послідовні удари по одному і тому ж ворогу збільшують шкоду.
Характеристики:
- 35 Броні
- 35 Спротиву магії
- 40% Швидкості атаки
- Отримайте максимальне здоров’я в залежності від бонусної швидкості атаки.
- Атаки наносять додаткову магічну шкоду при попаданні, яка масштабується відповідно до вашого максимального рівня здоров’я.
- Коли вас вражає атака або вміння, ви отримуєте 5 стаків Резонансу на 6 секунд. Знерухомлення ворожого чемпіона застосовує ваші ефекти при попаданні 3 рази і дає 25 стаків Резонансу.
- Коли кількість стаків резонансу 100, притягуйте ворогів, що знаходяться поблизу, кожні 8 секунд.
Характеристики:
- 500 Здоров’я
- 30 Броні
- 30 Спротиву магії
- 8% Швидкості руху
- Кожні 14 секунд над вами автоматично з’являється грозова хмара, яка після невеликої затримки вистрілює блискавкою, що завдає шкоди від максимального здоров’я і сповільнює ціль на 2 секунди. Якщо вас вразить блискавка, ви отримаєте щит на 2 секунди.
- Час відновлення вашого автоматичного використання зменшується на 1 секунду, і ви отримуєте перевагу від вашого прискорення вмінь.
Характеристики:
- 75 Адаптивної сили
- 30% Швидкості атаки
- Збільшує дальність атаки на 75.
- Наносьте до 30% збільшеної шкоди атаками і до 40% вміннями залежно від того, як далеко від вас знаходиться ціль.
Характеристики:
- 85 Адаптивної сили
- 400 Здоров’я
- 15 Прискорення вмінь
- Атаки або вміння по ворожих чемпіонах спалюють їх, завдаючи магічної шкоди протягом 3 секунд.
- Застосування горіння до ворожого чемпіона створює поблизу нього полум’я на 5 секунд. Перебуваючи в полум’ї, ви отримуєте 20% швидкості руху і 5% вампіризму. Вороги всередині отримують 75 магічної шкоди за секунду.
- Розмір і сила полум’я залежать від того, скільки у вас є унікальних джерел горіння.
- 50 магічної шкоди, 2% вампіризму і 4% швидкості руху за кожне унікальне джерело горіння.
Характеристики:
- НЕМАЄ!
- Отримайте відсоток здоров’я, броні, спротиву магії, шкоди від атаки, сили вмінь, швидкості атаки та прискорення вмінь вашого товариша по команді, бонуси подвоєні, якщо він також має маску-близнюка і живий.
Характеристики:
- 800 Здоров’я
- 25 Прискорення вмінь
- 200% Базової регенерації здоров’я
- При попаданні ви отримуєте 1 стак Зростання та 5 стаків за знерухомлення ворожих чемпіонів. Ці стаки діють протягом усього раунду, їхня кількість не може перевищувати 50. Кожен стак збільшує ваш розмір і базовий запас здоров’я.
- Викличте Чорну діру, яка масштабується відповідно до вашого розміру та здоров’я. Вона затягує найближчих ворогів і щосекунди завдає магічної шкоди, а також дає 1 стак приросту. Довготривале масштабування з максимальним запасом здоров’я.
Характеристики:
- 60 Сили Атаки
- 15 Летальності
- 8% Швидкості руху
- На початку кожного раунду проголошуйте ворога з найнижчим рівнем здоров’я Царем. Здобувши перемогу над ним, ви отримуєте постійну силу атаки та скидаєте час відновлення ультимативного вміння.
Характеристики:
- 70 Адаптивної сили
- 12 Летальності
- 12 Магічного пробиття
- 30 Прискорення вмінь
- Ви можете бачити слабкі місця у найближчих ворожих чемпіонів. Заподіяння шкоди через слабке місце наносить відсоток від максимального здоров’я чистої шкоди з маштабуванням від летальності та магічного пробиття, а також додає швидкість руху на 1,5 секунди.
Характеристики:
- 30 Сили вмінь
- 15% Зцілення та щитів
- 40 Прискорення вмінь
- 125% Базової регенерації мани
- Атака чемпіона дає стак на 5 секунд. Якщо у вас 4 стаки, ви накладаєте ефект Берсерк на ворога на 2 секунди. Ви надаєте ворогам під ефектом додаткову швидкість атаки з урахуванням сили здоров’я/щита та швидкості руху. 45 секунд перезарядки.
- Зцілення, захист або підсилення себе або союзника за допомогою вміння зменшує перезарядку на 5 секунд.
- Якщо живим залишився тільки один ворог, то замість Берсерка застосовується Страх протягом такої ж тривалості.
Коригування балансу Арени
У цьому оновленні ми не робимо багато змін у балансі через появу нового контенту, оскільки хочемо, щоб все змінювалося природним чином. Однак ми все ще додаємо кілька нових підсилень до альтернативних збірок, а також покращуємо кількох звичайних чемпіонів з досить високим рівнем блокування. Нарешті, ми наблизили показники Потрійної сили та Люденівого компаньйона до показників в Ущелині Викликачів, оскільки вважаємо, що ми занадто сильно їх покращили, щоб врахувати їхню низьку вартість золота на Арені.
Чемпіони
Підсилення чемпіонів
- Коефіцієнт сили атаки воідлінгів: 40% бонусної сили атаки >>> 60% бонусної сили атаки
- Коефіцієнт сили вмінь W: 150% >>> 180%
- Коефіцієнт сили вмінь зцілення від пасивного вміння: 65% >>> 85%
- Коефіцієнт сили вмінь Е: 60% >>> 90%
- Коефіцієнт сили вмінь Е: 80% >>> 100%
- Коефіцієнт сили вмінь W: 40% >>> 70%
- Коефіцієнт сили вмінь R: 80% >>> 100%
- Коефіцієнт сили вмінь E за секунду: 7% >>> 10%
Послаблення чемпіонів
- Зцілення W від втраченого здоров’я: 6/9/12/15/18% >>> 6/8/10/12/14%
- Шкода W від бонусного здоров’я: 6% >>> 5%
- Час відновлення Q: 10 >>> 12
- Крадіжка характеристик R: 10% >>> 8%
- Загальний коефіцієнт сили вмінь Q: 70% >>> 65%
- Бонусні характеристики R: 30/65/100 >>> 30/55/80
Предмети Арени
Підсилення предметів
- Прискорення вмінь: 15 >>> 20
- Сила атаки: 30 >>> 35
- Прискорення вмінь: 20 >>> 25
- Сила вмінь: 80 >>> 85
Виправлення помилок Арени
- Виправлено численні помилки з тестового сервера з новими предметами Арени.
- Виправлено численні помилки з тестового сервера з новими ауґментаціями.
- Виправлено помилку, коли в Аврори не показувало рекомендовані товари.
- Виправлено помилку, коли трекер Маг-стрілець відстежував шкоду від вибухових шишок і силових квітів.
- Виправлено помилку з неправильним наближенням камери Рейдового боса.
- Виправлено помилку, коли Пробудежння заклинань завдавав непослідовної шкоди у випадковий час.
- Виправлено помилку, яка дозволяла Олафу використовувати R, щоб достроково втекти від заряду рейдового боса.
- Виправлено помилку, коли підказка Важкого удару не показувала шкоду.
- Виправлено помилку, коли кола відродження десинхронізувалися з фактичною зоною відродження, якщо чемпіон помирав під час примусової зупинки.
- Виправлено помилку з ефірною зброєю, через яку W Ґраґаса завдавало більше шкоди, ніж передбачалося.
- Виправлено помилку з Адаптуйся!, яка призводила до від’ємної сили вмінь.
- Виправлено помилку, коли послаблення від М’ясорубки не відображалося на ворогах.
- Виправлено помилку, коли Стакозавр давав бонусні стеки всім у грі, а також коли Стакозавр складався з додатковим Стакозавром.
- Виправлено помилку, коли Q Таріка отримувало більший час відновлення при ударі по рослинах.
ARAM
Вітаємо вас, ARAMери! У цьому оновленні ми зосередилися на деяких коригуваннях і змінах, що стосуються конкретних чемпіонів. Еш залишалася стабільною протягом останніх кількох оновлень. Щоб підвищити її корисність у командних боях, ми вирішили повернути їй минулий час відновлення R. Наразі ми внесли деякі зміни для Сіона, але в майбутньому плануємо розробити кращі важелі для ефективного налаштування його витривалості та шкоди. Послаблення решти чемпіонів є реакцією на зміни в Ущелині Викликачів, але ми будемо уважно стежити за Міліо, оскільки його Q набагато легше повертає ману в ARAM. Ми продовжимо фокусуватися на поліпшенні якості життя і сподіваємося, що ви будете насолоджуватися часом, проведеним у Виючій Безодні! Дякуємо за вашу постійну підтримку та відгуки!
Чемпіони
Підсилення
- Еш: Час відновлення R: 110/90/70с &Arr; 100/80/60с
Послаблення
- Афелій: Шкода, що отримується: 95% &Arr; 100%
- Гвей: Шкода по міньйонам: 100% &Arr; 80%; Шкода, що наноситься: 100% &Arr; 95%
- Міліо: Прискорення вмінь: 0 &Arr; -10
- Седжуані: Шкода, що наноситься: 105% &Arr; 100%
Коригування
- Максимальне здоров’я при вбивсті міньйона W: 4 >> 2
- Максимальне здоров’я при вбивсті великого міньйона або чемпіона W: 15 >> 8
- Щит W: 8/10/12/14/ 16% >> 6/8/10/12/14% максимального здоров’я
- Щити, що отримуються: 80% >> 100%
- Стійкість: -20% >> 0%
Виправлення помилок
- Гексворота: Збільшено радіус наведення та вибору для Гексворота, щоб зменшити ймовірність бути заблокованим іншими чемпіонами.
Рій
Настав час для наших перших коригувань для Рою! У цьому оновленні ми зосередилися на підвищенні продуктивності, виправленні помилок та покращенні деяких слабких чемпіонів/збірок. Ми навмисно уникаємо послаблень, за винятком випадків, коли щось впливає на продуктивність сервера/клієнта (вибачте, любителі Ясуо) або виходить за рамки дозволеного.
Коригування балансу
Системні
Ми переробили лють босів, щоб зробити цю механіку більш зрозумілою
- Стара лють: Через 5 хвилин бос розлючувався (непомітно), заподіюючи всю шкоду (непомітно) гравцям з одним пострілом. Через 7 хвилин боси (непомітно) вбивали всіх гравців, які якимось чином змогли вижити.
- Нова злість: Через 5 хвилин боси помітно розлютяться і почнуть світитися червоним. Протягом наступних 30 секунд вони завдають 20% збільшеної шкоди, після чого вивільняють наднову, яка вбиває всіх гравців. Таймери люті на Аатроксі обнуляються, коли він переходить до своєї другої фази.
Підсилення та послаблення
- Аатрокс зрозумів, що деякі боязкі чемпіони знайшли місця, куди його летючі мечі не можуть дістатися під час другої фази. БІЛЬШЕ НЕ МОЖУТЬ.
- Браєр тренується для бою з босом. Все завдає більшої шкоди.
- Рек’Сай більше не стріляє в чемпіонів з рушниць ракетами, коли вони підкинуті, що призводить до незрозумілих “фаншотів”
- Зменшено радіус ураження ракети Рек’Сай, щоб відповідати візуальному вигляду.
- Недосяжні чемпіони тепер можуть відновлювати союзників, підбирати карти, здоров’я, бомби та магніти.
- Прибрано невелике вікно, в якому відроджені чемпіони не були невразливими (що дозволяло їм бути вбитими/ураженими в ту ж мить, коли вони відроджувались).
- Дикий поріз (еволюція зброї) більше не знімає кровотечу з ворогів, коли Браєр помирає
- Зменшення шкоди від Риб’ячого шаленства (E) тепер подвоюється з 25% до 50%, коли рівень здоров’я Браєра нижчий за 50%. Раніше цей ефект виникав, коли рівень здоров’я Браєра був нижче 30%, і через недогляд не був включений у підказку. Аврора
- E тепер підриває наявні позначки
- Тепер під час використання R є недосяжною
- Виправлено помилку, через яку Аврора іноді залишалася мішенню під час телепортації між сторонами свого ультиматуму.
- Довжина щупальця тепер масштабується залежно від розміру області
- Модифікатор площі тепер робить щупальця помітно більшими
- Мандрівний вихор (еволюція зброї) тепер масштабується за модифікаторами тривалості та площі
- Розмір базової області: 250 >>> 200
- Базова тривалість: 4 >>> 2.5
- Тепер правильно подвійно використовує Циклонічні різаки, Аніміни, арбалет “Бойовий кролик” і Палючий короткий лук
- Більше не втрачає вміння уповільнювати ворогів, коли помирає
- Швидкість руху від пасивного вміння більше не є мультиплікативною (при вищих значеннях швидкості руху вона втрачає контроль над персонажем, рухаючись надто швидко)
- Час відновлення Щита світанку :: 3/2.75/2.5/2.25/2/1.75 >>> 2.75/2.5/2.25/2/1.75/1.5
- Коефіцієнт броні :: 2.0 >>> 3.0
- Шкода від Сонячного променя :: 75 >>> 300
- Ефект від світла Сонячного променя тепер коректно спрацьовує на всіх видах зброї
- Затемнення (E) тепер знімає інші щити лише після закінчення терміну дії
- R більше не втрачає здатність оглушувати, коли Леона помирає
- Вона досконала (буквально божественна)
- Вона неймовірна (буквально сильна)
- Більше не припиняє назавжди чинити шкоду при смерті
- Шкода: 16/36/56/76/96/96>>> 15/35/55/75/95/115
- Еволюція підсилення шкоди проти оглушених цілей: 10% >>> 15%
- Час відновлення тепер починається на початку тривалості, а не в кінці. Параметри Часу відновлення та Тривалості було змінено відповідно до цього (це підсилення).
- Час відновлення: 10/10/9/9/8/8 >>> 20/20/18/18/16/16
- Тривалість: 12/14/14/16/16/16 >>> 10/12/12/14/14/14
- Тепер можна створювати кілька Юмі-ботів одночасно (вона штучний інтелект, це логічно)
- Голограма Юмі-бота тепер правильно масштабується з площею
- Шкода: 100 – 400 >>> 100 – 500
- Час відновлення: 15 >>> 13
- Шкода :: 5/15/25/35/45/45 >>> 5/15/25/35/45/55
- Коефіцієнт здоров’я :: 3.5% максимального здоров’я >>> 5% максимального здоров’я
- Тепер вважається вихованцем для емоційної підтримки :3
- Шкода: 150/325/500/675/850/850 (+1.0 броні) >>> 125/325/525/725/925/925 (+5.0 броні)
- Шкода: 50/50/55/55/60/60 >>> 55/55/60/60/65/65
- Сповільнений снаряд створює менше візуального шуму
- Виправлено помилку, коли еволюціоновані снаряди влучали не так часто, як мали б
- Шкода: 45/50/55/60/65/70 >>> 45/50/55/60/65/65
- Збільшення шкоди тепер є мультиплікативним, а не адитивним
- Зменшення шкоди :: 20% >>> 15%
- Більше не накопичується і не наноситься самоушкодження, коли ви мертві, тепер смерть обнуляє лічильник
- Більше не накопичує і не завдає шкоди собі, перебуваючи в сінематику, тепер скидає лічильник на нуль
- Більше не завдає шкоди собі, коли невразливий
- Шкода / Здоров’я / Площа за стак: 4% >>> 3%
- Збільшення шкоди за швидкість руху % :: 1 >>> 0.5
Зброя та ауґментації
Підсилення зброї
Послаблення зброї
Підсилення ауґментацій
Послаблення ауґментацій
Виправлення помилок та зміни якості життя
- Покращено характеристики Пекучого короткого лука, Еволюціонованого вогняного пострілу та Мандрівного вихору Ясуо.
- Загалом покращено продуктивність гри.
- Прогрес досягнень за збирання магнітів і бомб тепер поширюється на всю команду.
- Додано візуальне підтвердження при здобутті червоної точки.
Виправлення помилок
- Виправлено помилку, через яку Криваве божевілля Браєр (E) чинило додаткову шкоду по площі ефекту від її вміння з Ущелини Викликача, коли вона вражала ворогів Електрорізаком Прумбіса.
- Виправлено проблему, коли гравці не отримували підсилення швидкості після того, як їх відкидало назад під час появи боса Бел’Вет, якщо вони знаходилися занадто близько до місця появи або були мертві.
- Виправлено проблему, коли Подовження часу роботи не додавалося до списку ауґментації Юмі після розблокування. Тепер це доповнення розблоковано для гравців за замовчуванням.
- Виправлено помилку, коли “Друзі? Друзі. 1” і “Друзі? Друзі. 2” не можна було пройти на складності “Історія”.
- Виправлено помилку, коли “Сюрприз для Серафіни 2” можна було завершити лише Леоною.
- Виправлено помилку, коли прогрес досягнень за вбивство елітних ворогів у багатокористувацьких іграх некоректно приписувався лише одному гравцеві.
- Виправлено помилку, коли у підказці Сонячного спалаху Леони (R) вказувалося неправильне значення горіння.
- Виправлено помилку, коли умови завдання “Повністю укомплектований” були некоректними.
- Ефект від Міс Фортуни “Поле стазису” більше не заморожує ворогів через 15 секунд
- Вороги, заморожені полем стазису наприкінці його дії, більше не заморожуються назавжди
Виправлення помилок якості життя
- Виправлено помилку, коли візуалізація Доблесть (E) Рівен не масштабувалася з модифікатором площі.
- Виправлено помилку, яка призводила до того, що “Перемогти X кількість елітних ворогів” на важкій/екстремальній складності працювало лише в одиночних іграх.
- Виправлено помилку, через яку досягнення [Друзі? Друзі] в історії персонажа можна було відкрити лише на складності Важко+.
- Виправлено помилку, через яку історію персонажа [Сюрприз для Серафіни 2] можна було розблокувати лише Леоною.
- Виправлено помилку з форматуванням тексту кількома мовами.
- Виправлено помилку, яка призводила до того, що випробування “Повністю споряджений” прив’язувалося до неправильного досягнення.
- Виправлено помилку, коли гравцям не пропонувалося доповнення “Оновлення часу роботи”.
- Виправлено помилку, через яку гравці втрачали Модифікації, коли одночасно підбирали дві або більше Карт доступу.
- Виправлено помилку, яка призводила до неправильного відображення текстури мапи Береговий плацдарм.
- Виправлено помилку, коли кількість снарядів у Стрибаючого заклинання (еволюційна зброя) Аврори була обмежена.
- Виправлено помилку, коли кількість снарядів Ехо Аніми (зброя) у Серафіни була обмежена.
- Виправлено помилку, яка призводила до того, що монстр Морський кінь переставав рухатись.
- Виправлено помилку, коли фонові вигуки та повернення після місії некоректно працювали.
- Виправлено помилку, коли гравці могли вибігти з арени Рек’Сай до того, як арена буде сформована. Гравців тепер примусово заганяють на арену, якщо їх виявлено ззовні.
Вимоги до учасників рангової черги
“Після кількох змін, що відбулися на початку цього року, ми раді повідомити, що більше не бачимо, щоб легітимні нові гравці отримували значно вищі ранги, ніж їхній рівень майстерності. Однак ми все ще хочемо переконатися, що маємо кращі сигнали про те, де ми повинні розвивати деякі з цих нових акаунтів, особливо ті, які грають переважно (або виключно) в ARAM-ігри або ігри з ботами, щоб мати право на отримання доступу до рангових ігор.
Ми вимагатимемо, щоб акаунти зіграли 10 ігор у звичайній черзі Ущелини Викликачів на додаток до чинних вимог (повинні бути 30-го рівня, мати 20 або більше чемпіонів). За допомогою Vanguard ми запобігатимемо та перевірятимемо акаунти, які намагаються вирівняти рівень та обміняти власників з метою розкрутки та продажу акаунтів. Ми також звертатимемо увагу на акаунти, які намагатимуться спотворити свої навички в цих калібрувальних іграх, щоб їх зрівняли з гравцями з нижчим рівнем кваліфікації.”
- Нові акаунти тепер повинні будуть зіграти 10 звичайних ігор Ущелині Викликачів, перш ніж матимуть право грати в рангових чергах.
Коригування до відмови в іграх
“Останнім часом ми помітили, що все більше гравців зловживають кнопкою відмови, щоб маніпулювати тим, в які ігри вони потраплять, з недобрими намірами. Ми вважаємо, що іноді варто покинути чергу, щоб поїсти або сходити до вбиральні, але багаторазові відмови створюють труднощі для дев’яти інших гравців, які намагаються потрапити у свої ігри. Через це ми зробимо необхідну кількість відмов, що спричиняє штрафні санкції, менш поблажливою. У нас є ще кілька планів, але вони ще не зовсім готові.”
- Кількість відхилених черг, необхідних для спрацювання блокування: 4 ⇒ 2 відмови.
- Попередження, що наступна відхилена черга призведе до блокування: 3 ⇒ 1 відхилень.
Виправлення помилок та зміни якості життя
- Виправлено помилку, яка призводила до неправильного сортування таблиці очок.
- Виправлено проблему, через яку Q і W Таріка не могли бути застосовані до зв’язаного союзника на максимальній дальності.
- Виправлено помилку, через яку самостійне використання W Таріка, коли зв’язаний союзник був мертвий, призводило до того, що замість того, щоб знайти нового союзника, ви ставили щит на труп.
- Виправлено помилку з Авророю, через яку при телепортації з увімкненим прив’язуванням використання її R використовувалось в протилежному напрямку, ніж передбачалося.
- Виправлено помилку в Аврори, через яку її R у поєднанні з Гекстековим ракетним поясом призводило до вимкнення вміння R і отримання ефекту «незупинний».
- Виправлено помилку, що призводила до відтворення звукових ефектів вмінь Барда під час перебування в Тумані війни.
- Виправлено проблему, через яку вміння Седжуані відтворювалися під час перебування в Тумані війни.
- Виправлено проблему, через яку в рідкісних випадках Вієґо, що володів Авророю, міг породжувати духів, які виводили з ладу сервер. (Це завжди Вієґо).
- Виправлено проблему, яка призводила до того, що W-прив’язка Таріка запам’ятовувала свій звуковий ефект, якщо зв’язаний союзник постійно входив і виходив за межі максимального діапазону.
- Виправлено помилку, через яку Q Таріка некоректно зменшував час відновлення від Наворі.
- Виправлено помилку, через яку опис Вбивці кракенів і Вертких клинків наворі відрізнявся у колекції та в грі.
- Виправлено деякі проблеми з рекомендаціями рун в Аврори.
- Виправлено проблему, через яку анімація W Вієго ховалася, якщо її було застосовано під час активації пасивного вміння.
- Виправлено проблему з відображенням Кешбек, яка призводила до того, що його значення в кінці гри відображалося як 0.
- Виправлено проблему, через яку на укорінення R К’Санте впливала стійкість.
- Виправлено деякі репліки Аврори арабською мовою, які було погано чути кількома мовами.
- Виправлено проблему з Q Аврори, через яку повторне використання не завершувалося, якщо ціль помирала.
- Виправлено помилку, яка призводила до відтворення звукових ефектів вмінь Серафіни, коли вона перебувала в Тумані війни.
- Виправлено проблему, через яку пасивне вміння Мундо дозволяло йому проходити через R Аврори, не будучи відштовхнутим.
- Виправлено проблему, через яку в Q2 Камілли чиста шкода зменшувалася під дією деяких ефектів.
- Виправлено помилку, через яку R Аврори було видно всередині R Мордекайзера, і воно було функціональним, якщо зону було використано до входу в потойбіччя.
- Виправлено помилку, через яку чемпіони іноді могли діяти під час початку оглушення Е Скарнера.
- Виправлено помилку, через яку деякі репліки Орна не працювали для його вмінь.
- Виправлено помилку, через яку Аврора могла стояти, перебуваючи всередині Таама Кенча, коли її пожирали під час використання W або R.
- Виправлено помилку, яка призводила до того, що під час активації телепорту або вивільненого телепору не відображалась панель з часом активації.
- Виправлено проблему, через яку не відтворювалися деякі голосові репліки Кіяни.
- Виправлено проблему, через яку вороги могли чути голосові репліки Кіяни. (Чи здогадуєтесь ви, з яким вищевказаним виправленням це пов’язано?)
- Виправлено проблему, що призводила до того, що голос Талії під час першої зустрічі не відтворювався.
- Виправлено проблему, що призводила до зникнення голосових реплік смерті Картуса після закінчення терміну дії його пасивного вміння.
- Виправлено помилку, через яку не відтворювалася унікальна перша зустріч Моргани з Джарваном IV.
- Виправлено помилку, яка призводила до того, що деякі чемпіони під час удару вибухової шишки з максимальної відстані не відлітали, а підкидались.