Починаючи з оновлення 25.С1.1 (раніше відомого як оновлення 15.1), ми представляємо новий режим у League of Legends – Стрімка гра.


Що таке Стрімка гра?

Стрімка гра — це швидший спосіб отримати автентичний досвід гри в Ущелині викликачів у League of Legends. Він зосереджений на тому, щоб усі 10 гравців могли повною мірою відчути унікальність своїх чемпіонів, зберігаючи основні виклики до майстерності, але без жорсткого покарання за невдачі на початку гри. Це означає, що кожен гравець отримає можливість повноцінно брати участь у грі: стояти на лінії, битися в командних боях, розвиватися та перевіряти межі можливостей свого чемпіона. Елементи, такі як фарм, ефект сніжного шару і контроль об’єктів, все ще важливі, але вони самі по собі не визначатимуть вашу здатність допомогти команді досягти успіху.

Це не означає, що “Стрімка гра” не буде змагальним режимом — це все ще PvP-режим із переможцями та програвшими. Однак акцент зміщується з домінування над суперником на розвиток свого чемпіона. Для тих, хто грав в інші наші ігри, цей режим можна порівняти з Гіпер-рол у TFT або Стрімкою грою у Valorant, де гра має менш напружений характер.

Наша мета у створенні цього нового режиму — зробити гру доступнішою для гравців, які хочуть трохи традиційнішого досвіду, ніж у ARAM, але з менш серйозним (хоча й не нульовим) змагальним підходом. Це підходить для тих, хто хоче пограти з друзями, відпочити ввечері після роботи або вивчити (або згадати) основи гри. Хоча інші режими теж добре підходять для цих категорій гравців, для багатьох основною привабливістю залишається поєднання стратегії та динамічних дій в Ущелині викликачів.


Що змінюється?

Однією з головних цілей створення “Стрімкої гри” є збереження традиційного ігрового процесу в Ущелині викликачів (лінійна фаза, командні бої, боротьба за об’єкти тощо). Ми внесли невеликі, але суттєві зміни до правил, які впливають на гру, не порушуючи її загальної структури.

Основні зміни:

  • Збільшення нагород у міру прогресу гри. Майже всі джерела золота й досвіду поступово дають більше винагород. Початок лінійної фази залишається майже без змін, але динаміка гри значно прискорюється з кожною хвилиною.
  • Наздоганяння відстаючих. Гравці, які сильно відстали, отримуватимуть більше золота й досвіду залежно від ступеня відставання. Це не дасть їм миттєво вирватися вперед (якщо тільки вони не зроблять кілька блискучих ігрових рішень), але дозволить залишатися у грі.
  • Менша цінність гравців, які програють. Якщо вас «роздавили», ваша “голова” коштує менше золота. Постійне вбивство найслабшого гравця в команді противника більше не буде ефективним способом отримання переваги. З іншого боку, домінування над одним супротивником на лінії теж не даватиме такої великої винагороди, як раніше.
  • Прискорення елементів карти. Раніше зникають пластини з веж, Барон з’являється швидше, для отримання “Душі” потрібні лише 3 дракони, предмети підтримки й лісника накопичуються швидше, тощо.
  • Усім гравцям біля помираючого міньйона дається золото. Останній удар все ще приносить повну нагороду, а решта отримують її частину. Це схоже на систему міньйонів в ARAM.
  • Більше золота для підтримки. Саппорти отримують значно більше золота, ніж у традиційному режимі. Щоб балансувати це, ціни на їхні предмети збільшені, але з бонусом – значно кращі характеристики для кожного предмету, тому нам треба було відтермінувати момент їхнього отримання.

Точні значення все ще налаштовуються й можуть змінюватися під час тестування на PBE, аж до запуску й навіть після нього. “Стрімка гра” може мати деякі недоліки на початку, але ми плануємо збирати ваші відгуки й спостерігати за тим, як розгортаються ігри, щоб удосконалювати режим із часом.

Ми також покращуємо процес входу в гру, що використовується “Швидкій грі”, і цей підхід буде спільним для “Стрімкої гри”. Зокрема, ви зможете обирати одного й того ж чемпіона для обох ролей, якщо у нього немає високої популярності в черзі (що найімовірніше траплятиметься при виході нових чемпіонів). Це допоможе швидше знаходити матчі.


Що це означає для інших черг?

На початковому етапі тестування, який почнеться з оновлення 25.С1.1, ми плануємо замінити “Швидку гру” на “Стрімку гру“, щоб підтримувати стан черг (адже ніхто не любить довго чекати на матч). Якщо ви були шанувальником “Швидкої гри”, сподіваємось, ви знайдете своє місце або в звичайному драфті, або в “Стрімкій грі”.

Ми хочемо наголосити, що “Стрімка гра” не змінює наш підхід до традиційної Ущелини викликачів. Основні правила залишаються незмінними, як і раніше. Якщо ви любите Одиночну чергу, нічого для вас не зміниться – ми сподіваємося, що ви й надалі гратимете в традиційній Ущелині, і ми не намагаємося змусити вас перейти на “Стрімку гру”.

Що залишиться незмінним:

Усі регіони продовжать мати доступ до нерейтингової черги із традиційними правилами в Ущелині викликачів.

Стрімка гра замінить Швидку гру у наступних регіонах:

  • Північна Америка
  • Латинська Америка (Північ)
  • Латинська Америка (Південь)
  • Західна Європа (EU West)
  • Східна Європа (EU Nordic & East)
  • Росія
  • Бразилія
  • Туреччина
  • Тайвань
  • В’єтнам

Інші регіони отримають “Швидку гру” пізніше, якщо цей режим покаже хороший результат у вищезгаданих регіонах. Ми уважно спостерігатимемо за тим, як гравці взаємодіють зі “Швидкою грою”, і збиратимемо відгуки, щоб визначити, чи має цей режим довгостроковий потенціал!


Це все, що ми маємо розповісти про “Швидку гру” на даний момент, а сам режим з’явиться на PBE разом із оновленням 25.С1.1 вже 11 грудня 2024 року, а в LIVE-версії — на початку нового року. Ми з нетерпінням чекаємо, щоб представити вам цю нову чергу та побачити ваші відгуки. До того часу — зустрінемося в Ущелині (а після цього, сподіваємось, і у Стрімкій грі)!