Image Placeholder

Teamfight Tactics Оновлення 14.12

Оригінал Англійською

У TFT День народження і кожен запрошується на святкування Вечірки до 5-річчя!

14.12 розпочинає вечірку з величезною кількістю безкоштовних нагород та новим ігровим режимом — Вечірка Пінгві. Подарунки та ігровий режим зникнуть разом із закінченням оновлення 14.14, тож встигніть отримати винагороди вечірки та зіграйте в наш найбільш ностальгічний ігровий режим, що існує на сьогодні, перш ніж це свято стане ще одним приємним спогадом.

Що стосується поточного оновлення, то воно переповнене підсиленнями, за винятком деяких невеликих послаблень Снайперів та Дуелянтів. Але крім підсилень/послаблень, ми скасовуємо наші зміни у ймовірностях магазину 7 рівня, які ми зробили у 14.8. Більше про все це буде нижче.

Основні моменти оновлення

Вечірка до 5-річчя!

Приблизно через півдоби після виходу цього оновлення, запрошуємо вас відсвяткувати п’яте День народження TFT подією “Вечірка до 5-річчя”. Там буде купа нагород за вхід у гру та безкоштовна перепустка події з деякими дуже особливими нагородами (включно з Жетонами скарбів та неймовірно талановитим Пінгві), нові Тактики, абсолютно новий, хай і хаотичний, але дуже ностальгічний ігровий режим – “Вечірка Пінгві”!! Все це починається 12-го червня і закінчується з завершенням циклу оновлення 14.14 (15 липня). Щоб дізнатися більше, перегляньте статтю Вечірка до 5-річчя TFT.

Сервер на Близькому Сході (ME)

Сервер Близького Сходу відкриває свої цифрові двері 25 червня 2024 року. Кваліфіковані акаунти можуть перенестися на сервер ME за 1 блакитну есенцію з моменту відкриття сервера і до 2 вересня 2024 року. Після цього ціна зросте до звичайних 2600 RP за трансфер в один бік. Зверніть увагу, що мобільна версія TFT з’явиться пізніше в цьому році.

Системні зміни

Ймовірності рівнів магазину

Ми скасовуємо зміни ймовірностей магазину, зроблені в оновленні 14.8 і були застосовані задля зменшення сили композицій через рерол 3-го рангу. Ці зміни, у поєднанні з потужними підсиленнями чемпіонів 4-го та 5-го рангу, зайшли занадто далеко. Повернення ймовірностей до старих значень та кілька змін для наших занадто потужних в останніх оновленнях 4-вартісних, мають принести нам нову мету, де рерол, швидкий 9 та все інше існуватимуть у гармонії. Крім того, ми приділили увагу іншим рерол-керрі, котрі останнім часом не мали можливості показати себе.

  • Рівень 7: 20/33/36/10/1% ⇒ 19/30/40/10/1%

Величезні зміни

Величезні, як і Вечірка до 5-річчя, на котру ви запрошені!

Особливості

Дуелянти — це одна з наших найбільш послідовних особливостей, що може бути зіграна як і реролом, так і швидким 9. Ми знижуємо її потужність стаків для 4 і 6, що є найпоширенішими випадками використання цієї особливості. Це може здаватися невеликою зміною, але при 12 (максимальних) стаках різниця буде дуже помітною.

Навіть з нашими нещодавніми підсиленнями шкоди від Вознесених 5(Exalted), цю особливість все ще дуже важко застосувати. Ми подвоїли кількість отримуваних одиниць досвіду, збільшуючи її привабливість, що має бути особливо зручно в іграх, де Вознесені тільки 2-го чи 1-го рангу.

Жнеці отримують приємні зміни якості життя (що може призвести до кінця життя ваших ворогів), щоб дозволити кровотечі проходити за коротший період. Це все та ж сама шкода, але тепер вона стане трохи надійніше. Загалом, це не повинно дуже сильно вплинути на Жнеців, бо якщо ваш Каїн раніше вбивав вразливих чемпіонів за 2 удари, то Жнець 4 не мав для нього ніякої користі.

Для особливості, що потребує лише однієї Емблеми, Снайпери були занадто сильні.

Витівники (Trickshot) занадто покладалися на силу Зайї і з нею, у більш збалансованій кондиції, ми зможемо повернути трохи сили першому прориву особливості.

  • Дуелянти – Швидкість атаки за стак: 5/10/14/18% >>> 5/9/13/18%
  • Вознесені 5 – Одиниці досвіду за раунд: 1 >>> 2
  • Жнеці 4 – Тривалість кровотечі: 3 секунди >>> 2 секунди
  • Снайпери – Збільшення шкоди за гекс: 8/18/35% >>> 8/17/33%
  • Витівники – Шкода від рикошету: 40/60% >>> 45/60%

Чемпіони: Ранг 2

Ми переглянули деяких 2-вартісних, котрим зазвичай не мало сенсу давати предмети.

  • Аатрокс – Шкода вміння: 260/390/600% сили вмінь >>> 275/415/645% сили вмінь
  • Жанна – Шкода вміння: 180/270/415% сили вмінь >>> 190/285/445% сили вмінь
  • Люкс – Шкода вміння: 225/340/525% сили вмінь >>> 240/360/560% сили вмінь
  • Рівен – Шкода вміння: 190/190/200% сили атаки >>> 200/200/215% сили атаки
  • Рівен – Шкода від 3-го використання вміння: 300/300/310% сили атаки >>> 310/310/325% сили атаки
  • Сенна – Шкода вміння: 230/230/245% сили атаки + 10/15/25% сили вмінь >>> 245/245/260% сили атаки + 10/15/25% сили вмінь

Чемпіони: Ранг 3

Ніхто зараз не реролить Йоне навмисно і з останнім переробленням Небесних (Heavenly), котрі тепер надають менше характеристик для не Небесних чемпіонів, ми вбачаємо можливість для повернення Йоне реролу — композиції, що домінувала поряд з вертикаллю Небесних на початку набору.

  • Сорака – Шкода вміння: 260/390/600% сили вмінь >>> 260/390/650% сили вмінь
  • Сорака – Вторинна шкода вміння: 120/180/290% сили вмінь >>> 120/180/305% сили вмінь
  • Йоне – Швидкість атаки: 0.85 >>> 0.9

Чемпіони: Ранг 4

Коли ви останній раз бачили, щоб Каїн грався як основний керрі? Каїн зараз є найменш популярною 4-кою і про це справедливо каже багато гравців. У цьому оновленні, ми приділяємо увагу Каїну та композиціям, де він грається, бо він та його друзі заслуговують на це.

  • Енні – Мана: 70/140 >>> 70/120
  • Ґаліо – Мана: 70/140 >>> 70/120
  • Каїн – Сила атаки: 75 >>> 80

Чемпіони: Ранг 5

Зараз значна частина цінності Гвея полягає у його здатності вимальовувати чемпіонів (та інші речі…), але справжня цінність мистецтва суб’єктивна… ми просто хочемо покращити його силу вміння.

  • Гвей – Шкода вміння: 180/270/2000% сили вмінь >>> 195/290/2000% сили вмінь
  • Ліссандра – Ймовірність отримання здобичі: 40% >>> 45%

Ауґментації

Виправивши помилку в синергії між ауґментацією Ба-БАХ (Ba-BOOM) та Кіндред, котра робила їх сильнішими ніж планувалося, у нас з’явилася можливість надати гарне підсилення. Яка Ба-БАХ композиція буде вашою улюбленою?

  • Точка кипіння (Boiling Point) (Порцелянові): Отримайте Люкс >>> Отримайте Люкс й Амуму.
  • Будуй різне (Built Different) II – Швидкість атаки: 40/45/50/55% >>> 45/50/55/60%
  • Під захистом корони (Crownguarded) – Збільшення ефективності предмету: 75% >>> 100%
  • Довгий постріл (Long Shot) (Снайпери) – Швидкість атаки: 18% >>> 15%
  • Місячна лють (Wrath of the Moon) (Тіньові) – Збільшення шкоди за секунду: 4% >>> 3.5%
  • Ба-БАХ! (Ba-BOOM!) – Збільшення шкоди: 75% >>> 90%

Артефакти, Сяйнисті та Підтримуючі предмети

Підозрілі копії плащів (Suspicious Trench Coat) загалом дуже сильні, особливо коли вони у парі з Клятвою заступника (Protector’s Vow), яка надає занадто багато стійкості передній лінії, ніж планувалося. Але проходячи повз Орнна у плащі, Сайлас та Удір також знаходять ці плащі досить модними.

Неприязнь (Spite) не створює таке ж збудження емоцій, як деякі інші предмети підтримки. Користуватися ним важко, а вікно сили, яке він забезпечує, надто коротке. Ми розширюємо це вікно можливостей, щоб розширити сферу його використання. Загалом, щоразу, коли Неприязнь з’являється, це має бути добре. Нарешті, тепер він накопичується, тож ваші Вартові підтримки більше не заповнюються неприязню, а лише слотами для предметів.

  • Лічева загибель (Lich Bane) – Шкода: 180/240/300/360/420 >>> 200/270/340/410/480
  • Підозрілі копії плащів (Suspicious Trench Coat) – Здоров’я: 250 >>> 100
  • Егіда легіону (Aegis of the Legion) тепер відображає VFX уражених гексів під час фази планування.
  • Ефект Неприязні тепер накопичується.
  • Візуальний ефект Неприязні тепер краще відображує радіус вибуху.
  • Неприязнь – Зменшення сили атаки/сили вмінь: 40% >>> 25%
  • Неприязнь – Збільшення сили атаки/сили вмінь: 50% >>> 40%
  • Неприязнь – Тривалість: 10с >>> 15с
  • Гребінь попелу (Crest of Cinders) (сяйниста версія Червоного підсилення) – Додаткова шкода: 5% >>> 10%
  • Гребінь попелу – Тривалість: 5с >>> 30с
  • І більше-номікон (More-Morellonomicon) (сяйниста версія Мореллономікону) – Швидкість атаки: 10% >>> 25%

Невеличкі зміни

Невеличкі, як імовірність того, що Сивір прокручуючи своє підсилення накрутить вам перемогу.

Чемпіони

Занадто обтяжуючі 50 здоров’я для здорованя.

  • Сивір – Тривалість вміння: 6 секунд >>> 6/7/8 секунд
  • Наутилус – Здоров’я: 1150 >>> 1100

Ауґментації

Трошки золота тут, трошки золота там.

  • Ризикований рух (Risky Moves) – Золото: 30 >>> 33
  • Бойовий заклинатель (Combat Caster) – Тривалість щита: 6 секунд >>> 4 секунди
  • Сфера торгівлі (Trade Sector) – Золото: 2 >>> 4
  • Шопінг (Shopping Spree) – Золото: 3 >>> 4

Виправлення помилок

  • У Гіпер-Роллі спливаюча підказка Удачливих (Fortune) тепер правильно повідомляє, що ви отримуєте удачу після кожного бою з гравцями, незалежно від перемоги чи поразки.
  • Підказка Удачливих тепер вказує, що ви отримуєте удачу, лише коли програєте у боях з гравцями.
  • Прибирання Рибних кісток (Fishbones) або Скорострільного вогнепалу (Rapid Cannon) тепер належним чином прибирає збільшення дальності.
  • Підсилення Велетнів (Behemoth) при смерті тепер може застосовуватися до союзників на відстані більше ніж 1 гекс.
  • Виправлено мерехтіння (z-файтинґ) позначок золота на 4К моніторах.
  • Виправлено помилку, коли Бойова Академія Езреаль втрачав VFX ауру під час провокації.
  • Виправлено помилку, коли було видно рот Чорнильної тіні Дрімко.
  • Ми усвідомили, що ми ніколи не реалізовували візуальний ефект світла під час смуги перемог на арені Мехи Прайм. Вибачте!
  • Чорний квадрат більше не виникатиме під час візуального ефекту Удару гітари.
  • Хвости всіх образів Чібі Арі більше не обрізаються землею під час візуального ефекту Провокації.
  • Кіндред більше не зможе використовувати Лічеву загибель 2 рази за використання вміння.
  • Кіндред більше не зможе отримувати підсилення від Ба-БАХ при кожному використанні вміння.

Переклад

Дмитро "Xazaron" Гордієнко

Оформлення

Євген "EugineOwl" Киян