Image Placeholder

League of Legends Оновлення 14.12

Оригінал Англійською

Всі шляхи ведуть до нього. Увіковічнення НАЙВЕЛИЧНІШОГО ГРАВЦЯ УСІХ ЧАСІВ. Ласкаво просимо до Зали Легенд, Faker!

Ласкаво просимо до оновлення 14.12! Ми виконали велику роботу щодо зміни Наафірі та Аатрокса, відкоригували деяких чемпіонів (таких як, Коркі та Бліцкранк) та руни (Удар на випередження), і, нарешті, змінили деякі рецепти, щоб згладити шлях створення таких предметів, як Вітання лорда Домініка та Заточку Статикка. Також буде дещо нове для Арени, не враховуючи звичайні зміни балансу,  ми робимо зміни так, що тепер КОЖЕН отримає можливість заблокувати чемпіона.

Сьогодні ми також опублікували наш останній випуск щоденника розробників, у якому розповідаємо про Арену, запуск Vanguard, кіберспортивні оновлення, Аркейн та багато іншого!

Рерол третього рангу повертається! Ознайомтеся з усім тут Нотатки оновлення TFT 14.12.

Основні моменти оновлення

Зала Легенд

Щороку LoL Esports включатиме одного професійного гравця до Зали Легенд, щоб вшанувати його досягнення у спорті та грі. Гравців обирає незалежне журі, що складається з ветеранів кіберспортивної індустрії та експертів з кожного регіону, які відбиратимуть гравців на основі наступних критеріїв: міжнародні змагання, міжнародні та регіональні титули, статистику конкретних ролей та загальний внесок у розвиток спорту.

Цього року ми з гордістю вітаємо Лі “Faker” Сан Хьока, який став першим гравцем, включеним до Зали Легенд! Faker отримав визнання за свою майстерність у грі Ліги Легенд, численні внески у розвиток спорту та натхнення мільйонів фанатів по всьому світу.

Понад 12 років Faker демонструє неймовірну відданість грі та спорту. Як гравець середньої лінії в Т1, Faker давно відомий своєю технічною майстерністю та здатністю створювати переломні моменти в грі, за що отримав прізвисько “Нездоланний демонічний король”. Його індивідуальна майстерність та лідерство в грі привели його команду до численних перемог: 10 титулів LCK, два титули Mid-Season Invitational (MSI) та чотири титули World Championship.

Ми відсвяткуємо цю подію внутрішньоігровою подією “Зала Легенд”, яка міститиме ігрову перепустку, що проведе вас у подорож по кар’єрі Faker, висвітлюючи ключові моменти, досягнення та багато чого іншого! Щоб відсвяткувати цю подію, ви зможете отримати та придбати пам’ятну косметику, колекції та образи на честь самого Демонічного короля.

Запуск сервера ME

Сервер ME відкриває свої цифрові двері 25 червня 2024 року. З моменту запуску сервера та до 3 вересня 2024 року, кваліфіковані акаунти зможуть перенестися на сервер ME за 1 Синю Есенцію. Після цього ціна зросте до звичайних 2600 RP за трансфер в один бік.

Чемпіони

Icon

Аатрокс

Зменшено приріст регенерації здоров’я, збільшено приріст броні. Зменшено зцілення від E, тепер не збільшується від Губителя Світу. Зцілення від R збільшено.

“Наша мета в цих змінах – повернути Аатрокса до ролі успішного важкого фронтовика, який завдає багато шкоди. Це не танк, навіть не джаггернаут, і вже точно не вбивця. Ми змінили деякі його показники, щоб стимулювати купівлю предметів зі здоров’ям та ще більше посилити його самовідновлення, але шляхом невеликого зниження шкоди, оскільки він, швидше за все, більше не купуватиме предмети з летальністю. Це має призвести до того, що він буде отримувати трохи менше зцілення від E в цілому, але більше від його пасивного вміння і предметів, таких як Розколоті Небеса, Танець смерті та, можливо, навіть Ненажерлива гідра.”

Базові характеристики

  • Приріст регенерації здоров’я: 1 ⇒ 0.5.
  • Приріст броні: 4.45 ⇒ 4.8.
Icon

Тіньовий ривок

E – Вміння

  • Зцілення: 18/19.5/21/22.5/24% ⇒ 16% (+0.9% бонусного здоров’я).
  • Зцілення від Тіньового ривку більше не збільшується на 20/24/28/32/36% під час дії Губителя світів.
Icon

Губитель світів

Ультимативне вміння

  • Збільшення зцілення: 25/35/45% ⇒ 50/75/100%.
Icon

Акалі

Зменшено шкоду від E.

“Враховуючи те, наскільки складно грати за Акалі, вона не повинна наближатися до показника в 50% перемог у різних діапазонах майстерності. Ми очікували, що менш досвідчені гравці за Акалі значно знизять її відсоток перемог. Щоб вирішити це, ми спеціально націлилися на її вибухову шкоду від E, яка набагато частіше допомагає гравцям у грі з низьким MMR.”

Icon

Сальто з сюрикеном

E – Вміння

  • Загальна шкода: 100/187.5/275/362.5/450 (+85% загальної сили атаки) (+120% сили вмінь) ⇒ 70/140/210/280/350 (+100% загальної сили атаки) (+110% сили вмінь).
  • (Примітка: Перший удар сюрікена Акалі завдає 30% від загальної шкоди, а другий – решту 70%.).
Icon

Акшан

Зменшено шкоду від пасивного вміння. Зменшено шкоду від E.

“Наші останні послаблення Акшана не так сильно вплинули на нього, як ми хотіли, і зараз він навіть сильніший завдяки новому Вбивці Кракенів. Цього разу ми застосували жорсткіший підхід до послаблень, прибравши шкоду на початку гри, яку завдає його пасивне вміння та E.”

Icon

Бій без правил

Пасивне вміння

  • Шкода: 10-165 (рівня 1-18) (+60% сили вмінь) ⇒ 15/40/80/150 (рівні 1-5, 6-10, 11-15, 16-18).
Icon

Зачепний пістолет

E – Вміння

  • Шкода за постріл: 25/40/55/70/85 (+17.5% бонусної сили атаки) ⇒ 15/30/45/60/75 (+15% бонусної сили атаки)
Icon

Еш

Зменшено шкоду від пасивного вміння.

“Завдяки змінам в предметах Еш зараз досить сильна, оскільки вона не прив’язана до шансу критичного ураження. Ми зменшили її постійну шкоду таким чином, щоб заохотити її знову купувати предмети з критичним шансом і зробити її ранню стадію гри менш потужною.”

Icon

Морозний постріл

Пасивне вміння

  • Шкода проти обморожених цілей: 120% (+ Шанс критичного ураження (критичної шкоди) ⇒ 115% (+ Шансу критичного ураження (критичної шкоди).
Icon

Бліцкранк

Базове здоров’я зменшено. Тривалість щита від пасивного вміння збільшено.

“Наші попередні нововведення Бліцкранка не змогли випустити достатньо пари з нього, тому ми спробуємо ще раз. Ми повернулись до минулого варіанту пасивного вміння, оскільки нововведення не мало жодного ефекту, і цього разу зосередилися на витривалості самого Бліцкранка. Ми залишили базову шкоду Бліцу незмінною, щоб його удари все ще могли бути смертельними для вразливих ворогів. Проте натомість ми хочемо переконатися, що його буде легше покарати, або загнати у глухий кут, за надмірне притягування Q.”

Базові характеристики

  • Базове здоров’я: 650 ⇒ 600.
Icon

Бар’єр мани

Пасивне вміння

  • Тривалість: 4 ⇒ 10 секунд.
Icon

Коркі

Базову силу атаки зменшено, збільшено приріст швидкості атаки. Збільшено шкоду від Q, зменшено її перезаряджання. Зменшено шкоду від E, зменшено максимальне прорізання броні та спротиву магії, збільшено витрати мани.

“Перероблення Коркі мало на меті зробити його легким задиракою на ранній стадії гри. Поки що це вдалося! Однак ступінь, до якого він є задиракою на ранніх стадіях гри, є занадто високою. Особливо турбує рання вибухова шкода, якщо Е прокачується першим, тому ми вносимо деякі корективи, щоб знизити його ранню шкоду (у нього є ще тонна в запасі) і зробити як прокачування Q, так і E життєздатною альтернативою. Як ми бачимо, Коркі сильний, але не надто потужний, тому в цьому оновленні ми вносимо лише деякі незначні послаблення та коригування потужності.”

Базові характеристики

  • Базова сила атаки: 55 ⇒ 52.
  • Приріст швидкості атаки: 2.3% ⇒ 2.8%.
Icon

Фосфорна бомба

Q – Вміння

  • Магічна шкода: 70/115/160/205/250 (+120% бонусної сили атаки) (+70% сили вмінь) ⇒ 70/120/170/220/270 (+120% бонусної сили атаки) (+100% сили вмінь).
  • Перезаряджання: 9/8.5/8/7.5/7 ⇒ 8/7.5/7/6.5/6 секунд.
Icon

Кулемет Ґатлінга

E – Вміння

  • Фізична шкода: 100/150/200/250/300 (+250% бонусної сили атаки) ⇒ 100/145/190/235/280 (+250% бонусної сили атаки).
  • Максимальне прорізання броні і спротиву магії: 12/15/18/21/24 ⇒ 12/14/16/18/20.
  • Витрати мани: 50/55/60/65/70 ⇒ 50/60/70/80/90.
Icon

Езреаль

Збільшено приріст сили атаки. Збільшено шкоду від Q. Збільшено шкоду від R.

“Езреаль досить слабкий після змін у 14.10. Він завдає приблизно на 4% менше шкоди за гру, ніж раніше, при тому, що всі інші його показники залишаються приблизно такими ж, як і раніше, тому ми збільшуємо його здатність наносити більше шкоди, особливо в кінці гри.”

Базові характеристики

  • Приріст сили атаки: 2.5 ⇒ 2.75.
Icon

Містичний постріл

Q – Вміння

  • Шкода: 20/45/70/95/120 (+130% загальної сили атаки) (+15% сили вмінь) ⇒ 20/45/70/95/120 (+140% загальної сили атаки) (+15% сили вмінь).
Icon

Прицільний постріл

Ультимативне вміння

  • Шкода: 325/500/675 (+100% бонусної сили атаки) (+90% сили вмінь) ⇒ 350/550/750 (+100% бонусної сили стаки) (+90% сили вмінь).
Icon

Карма

У вміння E (Надихання) збільшено кількість щитів, збільшено тривалість бонусної швидкості пересування. У вміння E (Виклик) збільшено кількість бонусних щитів, збільшено тривалість бонусної швидкості пересування.

“Карма все ще досить слабка, але оскільки її найсильніша роль – це підтримка, у нас є багато можливостей покращити її без того, щоб її “карма” на середній лінії стала проблематичною. Однак ми все ж таки дотримуємося обережності та зосереджуємося на її допоміжних аспектах, а саме на сильнішому щиті та кращій бонусній швидкості пересування, незалежно від того, на кого вона націлена.”

Icon

Надихання

E – Вміння

  • Міцність щита: 80/125/170/215/260 (+60% сили вмінь) ⇒ 80/130/180/230/280 (+60% сили вмінь).
  • Тривалість бонусної швидкості пересування: 1.5 ⇒ 2 секунди.
  • Міцність бонусного щита від “Виклику”: 50/90/130/170 (+45% сили вмінь) ⇒ 50/100/150/200 (+45% сили вмінь).
  • Бонусна швидкість пересування для вторинної цілі від “Виклику”: 1.5 ⇒ 2 секунди.
Icon

Майстер Йі

Зменшено бонусну шкоду по монстрам від Q. Зменшено початкову шкоду W та збільшено перезаряджання.

“Ми трохи перегнули палицю з підсиленням Майстра Йі в минулому оновленні й з метою підштовхнути його до того, щоб він став сильним лісником для початківців, ці зміни націлені, в основному, на його складніші механіки, такі як короткочасне зменшення шкоди під час Медитації.”

Icon

Перший Удар

Q – Вміння

  • Бонусна шкода монстрам: 75/100/125/150/175 ⇒ 65/90/115/140/165.
Icon

Медитація

W – Вміння

  • Початкове зменшення шкоди: 90% ⇒ 70%.
  • Перезаряджання: 9 секунд ⇒ 10 секунд.
Icon

Наафірі

Збільшено силу атаки зграї. Змінено умови добивання та зцілення Q, зменшено раннє перезаряджання.

“Коли ми випустили Наафірі, ми планували, що вона буде легкою для вивчення вбивцею середньої лінії. З самого початку гравці також намагалися грати нею в лісі, але там вона була критично слабкою. Ми, як і раніше, вважаємо, що основна роль Наафірі – це середня лінія, тому ми трохи підсилили її тут, але основна мета цього оновлення – зробити Наафірі сильнішою в лісі, подібно до змін Олафа та Сайласа, які були внесені на початку цього року. Рання шкода від зграї, перезаряджання Q та деякі оновлення правил повинні зробити її набагато поблажливішою та швидшою в лісі.”

Icon

Нас багато

Пасивне вміння

  • Сила атаки зграї: 6−30 (залежно від рівня) (+4.5% бонусної сили атаки) ⇒ 12−32 (залежно від рівня) (+5% бонусної сили атаки).
Icon

Даркінівський кинджал

Q – Вміння

  • Добивання: 30-70 (залежно від рівня) проти міньйонів і середніх/великих монстрів ⇒ 30-70 (залежно від рівня) проти міньйонів та неепічних монстрів.
  • цілення від цілей, що кровоточать: Чемпіони ⇒ Чемпіони та великі/епічні монстри.
  • Перезаряджання: 11/10/9/8/7 ⇒ 9/8.5/8/7.5/7 секунд.
Icon

Ніла

Збільшено регенерацію здоров’я, збільшено приріст броні.

“Ніла трохи слабша, ніж ми хотіли та як результат була вимушена мати трохи вибухової шкоди й покладатися на чародіїв, щоб пройти фазу гри на лінії. Після підвищення її базової витривалості, вона буде краще себе почувати на початку гри і матиме більше простору для довгих командних боїв у пізній стадії.”

Базові характеристики

  • Регенерація здоров’я: 4 ⇒ 6.
  • Приріст броні: 4.2 ⇒ 4.5.
Icon

Рек’Сай

Знижено бонусну швидкість атаки від Q. Зменшено шкоду від W.

“Рек’Сай зараз показує себе найкраще з поміж усіх, але наразі її шкода наноситься занадто швидко, тож цими змінами ми хочемо сповільнити її, прибравши частину початкової шкоди, якою вона володіє.”

Icon

Королівський гнів

Q – Вміння

  • Бонусна швидкість атаки: 45% ⇒ 35%.
Icon

Вихід на поверхню

W – Вміння

  • Шкода: 50/75/100/125/150 (+80% сили вмінь) ⇒ 30/55/80/105/130 (+80% сили вмінь).
Icon

Скарнер

Зменшено базовий запас здоров’я, збільшено приріст здоров’я. Скориговано шкоду від пасивного вміння.

“Наразі Скарнер надто сильний на високих рангах, як на верхній лінії, так і в лісі. Ми очікували, що Скарнер матиме певний перекіс у бік гравців з високим MMR, однак він також досить сильний на ранніх стадіях гри, що ще більше підштовхує його до гри на високих рівнях. Ми вносимо деякі корективи, щоб змінити його силу, що має зробити його слабшим на початку гри та сильнішим набагато пізніше.”

Базові характеристики

  • Базове здоров’я: 650 ⇒ 610.
  • Приріст здоров’я: 102 ⇒ 105.
Icon

Відлуння кроків

Пасивне вміння

  • Магічна шкода: 7-10% (залежно від рівня) від максимального рівня здоров’я цілі ⇒ 5-11% (залежно від рівня) від максимального рівня здоров’я цілі.
Icon

Талон

Час використання Q тепер залежить від швидкості атаки.

“Талон на середній лінії переживає не найкращі часи, тоді як в лісі він у повному порядку. Ми додаємо невелике підсилення для Q, яке буде однаково корисним для обох ролей, а також додали трохи більше шкоди до його Роздирання, щоб допомогти йому постійно чинити тиск на лінії.”

Icon

Ноксіанська дипломатія

Q – Вміння

  • Час використання: Q тепер залежить від швидкості атаки..
Icon

Роздирання

W – Вміння

  • Шкода монстрам: 105% ⇒ 100%.
  • Вихідна шкода: 40/50/60/70/80 ⇒ 50/60/70/80/90.
Icon

Триндамир

Зменшено бонусну силу атаки від Q. Зменшено шкоду від E.

“Пасивне вміння Триндамира стало сильнішим у 14.10, і тепер він монстр на лінії, який дуже швидко перехоплює ініціативу в іграх. Ці зміни націлені на його надзвичайно сильну ранню гру, оскільки вона робить його агресивним задиракою на лінії, якому не потрібно піклуватися ні про що інше.”

Icon

Жага крові

Q – Вміння

  • Бонусна сила атаки: 10/15/20/25/30 ⇒ 5/10/15/20/25.
Icon

Обертальний проріз

E – Вміння

  • Фізична шкода: 80/110/140/170/200 (+130% бонусної сили атаки) ⇒ 75/105/135/165/195 (+130% бонусної сили атаки).
Icon

Твістед Фейт

Зменшено приріст сили атаки. Зменшено шкоду від Q. Збільшено вартість мани W, збільшено ману, яка відновлюється шляхом синьої карти.

“Наразі Твістед Фейт має дві сильні збірки та ролі, причому верхня лінія трохи сильніша. Ми дещо послаблюємо обидві ролі, але у першу чергу в бік верхньої лінії, зокрема те, як йому доведеться розпоряджатися маною, використовуючи більше синіх карт.”

Базові характеристики

  • Приріст сили атаки: 3.3 ⇒ 2.5.
Icon

Дикі карти

Q – Вміння

  • Магічна шкода: 60/100/140/180/220 (+50% бонусної сили атаки) (+90% сили вмінь) ⇒ 60/100/140/180/220 (+50% бонусної сили атаки) (+85% сили вмінь).
Icon

Оберіть карту

W – Вміння

  • Витрати мани: 30/40/50/60/70 ⇒ 50/55/60/65/70.
  • Відновлення мани синьою картою: 50/75/100/125/150 ⇒ 70/90/110/130/150.
Icon

Віктор

Q2 тепер працює на вежі.

“Щойно вийшов трейлер “Аркейн”. Віктор отримує покращення якості життя, щоб відсвяткувати це.”

Icon

Відведення енергії

Q – Вміння

  • Розрядка: Посилена автоатака Віктора з Q тепер поширюється і на вежі.
Icon

Володимир

Витрати здоров’я з W зменшено, збільшено зцілення та шкоду.

“Володимир був відносно слабким і його погані результати додатково погіршилися через нещодавні сезонні зміни та загальне прискорення темпу гри. Він дуже чутливий до змін у наборі вмінь та давно не отримував підсилень, тому ми вирішили стерти пил зі старого доброго Багряного виру і зробити його менш караючим для використання і більш корисним для агресивного застосування.”

Icon

Багряний вир

W – Вміння

  • Витрати поточного здоров’я: 20% ⇒ 15%.
  • Зцілення: 15% ⇒ 30% від шкоди, до її зменшення.
  • Коефіцієнт бонусного здоров’я: 80/135/190/245/300 (+10% бонусного здоров’я) ⇒ 80/135/190/245/300 (+15% бонусного здоров’я).
Icon

Йоне

Оновлено рекомендовані руни. Збільшено базову броню.

“Йоне зараз доводиться нелегко. Частково це пов’язано з субоптимальними рунами (близько половини гравців використовують Легенду: Поспіх замість Легенди: Завзяття), а частково – з тим, що він занадто вразливий і йому доводиться вбивати людей по одному, щоб домогтися чогось. Ми сподіваємося трохи виправити обидва ці недоліки.”

Базові характеристики

  • Базова броня: 30 ⇒ 33.
Icon

Юмі

Перезарядку E зменшено. Зцілення за попадання R збільшено.

“Юмі була трохи слабкою протягом деякого часу, і нещодавні системні зміни точно не пішли їй на користь. Щоб краще допомагати її кращим друзям, ми хочемо зробити фазу гри на лінії менш караючою, знявши деякі обмеження на її щиті та дозволивши їй повертати більше боїв на свою користь за допомогою зцілення.”

Icon

Гайсання!

E – Вміння

  • Перезаряджання: 12/11.5/11/10.5/10 ⇒ 10 секунд на всіх рівнях.
Icon

Заключний розділ

Ультимативне вміння

  • Зцілення за влучання: 25/40/55 ⇒ 35/50/65.

Предмети

Icon

Вітання лорда Домініка

Lord Dominik’s Regards

“Подібно до змін Заточки Статикка, наведених нижче, ми робимо шлях побудови ВЛД трохи більш плавним, оскільки нам зазвичай подобається, коли предмети мають плавний шлях побудови.”

  • Рецепт предмета: Останній подих + Плащ спритності + 950 золота ⇒ Останній подих + Полуденний сагайдак + 150 золота.
Icon

Полуденний сагайдак

Noonquiver

“Ми зайняли досить чітку позицію щодо контролю ефективності золота з епічних предметів, а Полуденний сагайдак вислизнув з-під контролю в 14.10, тому в цьому оновленні ми повертаємо його у відповідність до інших епічних предметів.”

  • Рецепт предмета: Довгий меч + Плащ спритності + 450 золота ⇒ Довгий меч + Довгий меч + Плащ спритності + 100 золота (загальна вартість не змінилася).
  • Сила атаки: 25 ⇒ 20.
Icon

Рогатка розвідника

Scout’s Slingshot

“Рогатка розвідника наразі є одним з найслабших епічних предметів у грі, тому ми вносимо деякі корективи, щоб зробити її більш привабливою для придбання, але при цьому встановити справедливу ціну за її унікальний ефект.”

  • Рецепт предмета: Кинжал + 600 золота (900 золота в загальному) ⇒ Кинжал + Кинжал + 200 золота (800 золота в загальному).
  • (Примітка: загальна вартість золота для Скорострільного вогнепала, Рунаанового урагану і Заточки Статикка не змінилася.).
Icon

Заточка Статикка

Statikk Shiv

“Заточка Статикка зараз доволі потужна, але ми очікуємо, що гравцям знадобиться деякий час, щоб включити її до своїх збірок. Наразі вона виглядає конкурентоспроможною на Зері, Сівір, Кай’Сі та Кейл, і ми зачекаємо та подивимося, хто ще підхопить її з часом. Щоб полегшити цей процес, ми спростили шлях її збірки, оскільки Заточка Статикка не потребує такого складного шляху збірки.”

  • Рецепт предмета: Рогатка розвідника + Директива + 1000 золота ⇒ Рогатка розвідника + Рестрікс + Кайло + 225 золота (загальна вартість не змінилася).
Icon

Посох Порожнечі

Void Staff

“Більшу частину сезону Могильник затьмарював Посох Порожнечі, тому ми додаємо Посоху Порожнечі додаткову силу, щоб маги, які досягли успіху, могли взяти його як опцію для збірки.”

  • Сила вмінь: 80 ⇒ 90.
Icon

Образа Серильди

Serylda’s Grudge

“З нещодавніми змінами в “Вітанні лорда Домініка” та “Чорній сокирі”, ми хотіли переконатися, що Серильда також є конкурентоспроможним засобом для пробиття броні. Ми вирішили зменшити базову вартість, щоб ті користувачі, які не купують багато летальності, все ще могли використовувати її як життєздатний варіант.”

  • Пасивне вміння – бонусне прорізання броні: 20% (+0.11% на 1 летальність) >>> 25%(+0.11% на 1 летальність).

Руни

Icon

Удар на випередження

First Strike

“Удар на випередження наразі є досить потужним, а зміни золота, що отримується, в 14.10 перебільшили силу руни, тому ми повертаємося до них, щоб знайти золоту середину між значеннями золота.”

  • Попереднє золото: 15 ⇒ 10.
  • Підсилення шкоди: 8% ⇒ 7%.

Рекомендації рун

“Ми оновлюємо і додаємо рекомендовані рунічні сторінки для кількох чемпіонів у тих місцях, де альтернативні руни, здається, працюють набагато краще, ніж поточні популярні варіанти. Будь-які сторінки, згадані тут, мають деякі індивідуальні зміни рун або є абсолютно новими сторінками.”

Icon

Йоне

  • Замінено:: Легенда: Поспіх на Легенда: Завзяття.
Icon

Серафіна

  • Удар на випередження + Чаклунство.
  • Призив Вітрячки + Звага.
  • Магічна комета + Натхнення.
  • Уламки змінено на Прискорення вмінь + Адаптивну силу + Здоров’я.
Icon

Дрейвен

  • Рішучий наступ + Домінація.
  • Рішучий наступ + Чаклунство.
  • Завойовник + Чаклунство.
Icon

Талон

  • Завойовник + Натхнення.
  • Страта струмом + Чаклунство.
  • Удар на випередження + Чаклунство.
Icon

Карма

  • Призив Вітрячки + Звага.
  • Призив Вітрячки + Домінація.
  • Магічна комета + Домінація.
Icon

Зед

  • Удар на випередження + Точність.
Icon

ЛеБланк

  • Страта струмом + Чаклунство.
Icon

Катаріна

  • Завойовник + Звага.
  • Завойовник + Домінація.
Icon

Зої

  • Страта струмом + Чаклунство.
  • Темні жнива + Чаклунство.
  • Призив Вітрячки + Натхнення.
Icon

Ґанґпланк

  • Спритна перебіжка + Звага.
  • Удар на випередження + Точність.
  • Хватка невмерущих + Натхнення.

Арена

Системні зміни Арени

“Ми чули, що буває дуже прикро, коли є чемпіон, проти якого ви не любите грати, але завдяки випадковому збігу обставин ви не отримали можливість його заблокувати. Хоча ми все ще вважаємо, що 16 блокувань – це занадто обмежувальний фактор, особливо якщо ви блокуєте другим, ми розуміємо цей біль і змінюємо систему блокувань Арени так, щоб усі гравці отримували блокування, але з невеликими змінами.”

“Починаючи з цього оновлення, ми переходимо до системи сліпих банів, тобто ви бачитимете бани ваших союзників, але не бачитимете бани інших команд, доки всі не заблокують їх. Це означає, що кожен може забанити чемпіона на свій вибір, а також гарантує, що якщо ваш улюблений чемпіон є популярним, він не буде заблокований у кожній грі.”

  • Усі гравці тепер отримують можливість заблокувати героя.
  • Блокування є сліпими для всіх команд. Це дозволяє дублювати заблокованих чемпіонів, якщо кілька команд обирають одного і того ж чемпіона.
  • Фаза виявлення блокувань була видалена.
  • Таймер фази вибору чемпіона налаштований від 30 до 35 секунд.
  • Оновлення інтерфейсу відображення блокувань, щоб врахувати додаткові заборони.

Корегування балансу Арени

Ауґментації Арени

Підсилення ауґментацій

Шофер
  • Прискорення вмінь: 100 ⇒ 130
  • Швидкість атаки 50% ⇒ 65%

Морозний привид
  • Перезаряджання: 7 ⇒ 6.5 секунд
  • Тривалість укорінення 1 ⇒ 1.25 секунд

Замок
  • Перезаряджання: 30 ⇒ 15 секунд
  • Тривалість бонусної швидкості пересування: 2 ⇒ 4 секунд

Послаблення ауґментацій

Пробудження землі
  • Коефіцієнт бонусної сили атаки: 135% ⇒ 100%
  • Коефіцієнт бонусної сили вмінь: 40% ⇒ 30%

Коштовна рукавичка
  • Шкода від критичного ураження: 150% ⇒ 140%

Феноменальне зло
  • Перезаряджання за вміння: 4 ⇒ 5 секунд

Не наздоженеш!
  • Коефіцієнт сили вмінь: 12% ⇒ 10%

Квест: Чемпіон Урфа
  • Якщо ви виберете своєю 2-гою ауґментацією Квест: Чемпіон Урфа тепер вимагатиме 10 ⇒ 15 вбивств.

Коригування ауґментацій

Вправний снайпер
  • Тепер працює з вміннями, які завдають шкоди з часом. Однак ці вміння скидають перезаряджання на 3 секунди. Перезаряджання інших вмінь все ще скидається до 0.5 секунд.
  • Феноменальне зло
    • Тепер має перезаряджання на кожне заклинання замість глобального перезаряджання. Це погіршить ефект для героїв зі шкодою з часом і покращить його для чемпіонів, які використовують усі свої вміння поспіль.

Чемпіони Арени

“У цьому оновленні ми маємо на меті покращити характеристики персонажів, яким важко в цьому режимі, і надати пріоритет тим, які дають користь, наприклад: E Фіза – уповільнення або Q Акшана – збільшення швидкості пересування. Ми також послаблюємо багатьох надто сильних чемпіонів і спеціально націлюємось на їхнє зцілення (у деяких випадках), щоб знизити його в режимі.”

Підсилення чемпіонів
Авреліон Сол
  • Відсоткова шкода від максимального здоров’я за стак Q: 0.031% ⇒ 0.04%
  • Перезаряджання W : 15/14/13/12/11 ⇒ 10/9/8/7/6 секунд
  • Перезаряджання E : 10 ⇒ 8 секунд
Бел’Вет
  • Крадіжка життя E: 20% ⇒ 30%
  • Чиста шкода при ударі R: 6/8/10 ⇒ 8/10/12 за ранг
  • Лавандові стаки за раунд: 8 ⇒ 12
Ніко
  • Шкода Q при падінні: 35/60/85/110/135 ⇒ 75/100/125/150/175
  • Мінімальна тривалість вкорінення E: 0.7/0.9/1.1/1.3/1.5 ⇒ 1/1.2/1.4/1.6/1.8 секунд
  • Перезаряджання W : 16/15/14/13/12 ⇒ 12/11/10/9/8 секунд
Рената
  • Коефіцієнт сили вмінь пасивного вміння: 0.02 Сили Вмінь ⇒ 0.03 Сили Вмінь
  • Перезаряджання Q: 16 ⇒ 10 секунд
  • Перезаряджання W : 28/27/26/25/24 ⇒ 22/21/20/19/18 секунд
Діана
  • E : 22/20/18/16/14 ⇒ 20/18/16/14/12 секунд
  • Базова шкода R: 300/450/600 ⇒ 350/550/750
  • Коефіцієнт сили вмінь пасивного вміння: 75% > 85%
Послаблення чемпіонів
Джейс
  • Базова шкода Q: 55/110/165/220/275 ⇒ 40/80/120/160/200
  • Коефіцієнт сили атаки W: 0.7/0.78/0.86/0.94/1.02/1.1 ⇒ 0.65/0.73/0.81/0.89/0.97/1.05
Рамус
  • Відсоток бонусної броні W: 60/70/80/90/100% ⇒ 35/45/55/65/75%
  • Відсоток бонусного спротиву магії W: 40/45/50/55/60% ⇒ 30/35/40/45/50%
Ґраґас
  • Шкода від максимального здоров’я W: 12% ⇒ 9%
  • Перезаряджання E : 14/13.5/13/12.5/12 ⇒ 15/14.5/14/13.5/13 секунд
Зед
  • Коефіцієнт сили атаки Q: 130% ⇒ 115%
  • Перезаряджання W : 16/15.25/14.5/13.75/13 ⇒ 18/17.25/16.5/15.75/15 секунд
Ка’Зікс
  • Коефіцієнт сили атаки Q: 140% ⇒ 130%
Наафірі
  • Бонусна сили атаки R: 8/16/24% ⇒ 6/13/20%
Вай
  • Перезаряджання Q: 12/10.5/9/7.5/6 секунд ⇒ 13/11.5/10/8.5/7 секунд
Зак
  • Відсоток збільшення зцілення R: 1/2/3% ⇒ 0.5/1/1.5%
  • Перезаряджання W : 5 ⇒ 6 секунд
Еш
  • Тривалість сповільнення від пасивного вміння: 2 ⇒ 1.5 секунд
  • Перезаряджання W : 18/14.5/11/7.5/4 ⇒ 20/16.5/13/9.5/6 секунд
Поппі
  • Шкода від максимального здоров’я Q: 9% ⇒ 8%
  • Бонусні спротиви від W: 12% ⇒ 8%

Предмети Арени

Магазин ковадл та предметів
  • Розгубленість більше не знаходиться у вкладці бійця і не пропонується через ковадло бійця.
  • Обряд втечі більше не можна отримати через ковадло стрільця
Вкладка “Витратні матеріали”
  • Видалено легендарні ковадла
  • Порядок було оновлено, щоб спочатку показувати Соки, а потім Ковадло характеристик і Призматичне ковадло, коли вкладка розширена.

Підсилення призматичних предметів

Gambler’s Blade | Клинок переможця
  • Шанс отримати золото: 10% ⇒ 12%
  • Швидкість атаки: 60% ⇒ 70%
Flesheaster | Поїдач плоті
  • Прорізання броні/спротиву магії за стак: 2 ⇒ 3
  • Максимальне зцілення здоров’я при участі в вбивстві: 12% ⇒ 18%
Turbo Chemtank | Турбохімобладунок
  • Перезарядка: 30 секунд ⇒ 25 секунд
  • Підсилення швидкості пересування: 60% ⇒ 80%
Moonflair | Місячне чуття
  • Сила вмінь: 70 ⇒ 85
  • Здоров’я: 350 ⇒ 400

Послаблення призматичних предметів

Duskblade of Draktharr | Сутінковий клинок Драктарра
  • Сила атаки: 60 ⇒ 55
  • Підсилення шкоди вміннями: 25/15% (ближній/дальний бій) ⇒ 22.25/12.25% (ближній/дальний бій)
Prowler’s Claw | Кіготь скритня
  • Прискорення вмінь: 25 ⇒ 20
  • Сила атаки: 70 ⇒ 65
Gargoyle’s Stoneplate | Кам’яний обладунок Ґарґульї
  • Броня: 90 ⇒ 75
  • Спротив магії: 90 ⇒ 75

Підсилення предметів

Dawncore | Світанкове Ядро
  • Сила вмінь: 40 ⇒ 60
  • Сила зцілення/щити: 12 ⇒ 16
  • Перше світло: сила зцілення/щити та сила вмінь за 100 одиниць базової регенерації мани: 3% та 5 сили вмінь ⇒ 2% та 10 Сили Вмінь

Послаблення предметів

Hellfire Hatchet | Пекельний топірець
  • Шкода від горіння: 4 (+12% бонусної сили атаки) (+10% сили вмінь) ⇒ 4 (+8% бонусної сили атаки) (+8% сили вмінь)

Виправлення помилок та зміни якості життя на Арені

Зміни якості життя

  • Картки вибору ковадла та ауґментацій тепер показують відповідну підказку при наведенні на іконку картки.
  • Було скориговано множинні пропозиції ауґментацій.
  • Ви більше не можете придбати Безсловесну обіцянку, якщо у вашого союзника вже є така.
  • Феноменальне зло тепер використовує перезаряджання для кожного вміння замість глобального перезаряджання (відповідає подібним ауґментаціям, таким як Пробудження заклинань і Чарівна ракета).
  • Тепер на крихітних іконках гравців збоку екрана завантаження замість імені та титулу чемпіона відображатимуться ім’я та титул гравця.
  • Покращено алгоритм підбору матчів після капітуляції команди.

Виправлення помилок

  • Вміння R Камео Люкс тепер завдає шкоди ворогам на максимальній дальності.
  • Ви більше не можете робити покупки, приховуючи екран вибору ауґментацій та ковадл.
  • Поточні бої більше не закінчуються передчасно, коли у бою беруть участь зомбі-чемпіон (Сіон, Коґ’Мав), які вбивають команду суперника, у стані зомбі, після того, як їхній бій завершився.
  • Відродження більше не повинно спрацьовувати, коли чемпіон, що відроджується, помирає в той самий тік сервера, коли завершується відродження.
  • Тепер клони отримають такі ж капелюхи, як і ви!
  • Фіддлстікс більше не може використовувати Стрибок, одночасно використовувати своє ультимативне вміння і переривати його.
  • Користувацький інтерфейс образу Богині зброї Міс Фортуни тепер правильно відображається та приховується під час фаз планування та бою.
  • Перезаряджання Q Бел’Вет за напрямком тепер належним чином зменшується Містичним ударом, Клинком міражу і Верткими клинками Наворі.
  • Акшан більше не буде автоматично змінювати ціль на Квітку сили своїм другим пострілом від пасивного вміння (якщо тільки він не вб’є ціль з першого пострілу).
  • Крутись, щоб перемогти: Тепер працює з E і R Дрейвена (вже працювало з Q).
  • Рулетка Викликача: Пропущений сніжок тепер має стандартну 6-секундну перезарядку замість 15 секунд (Бій сніжками залишається на 15-секундній перезарядці).
  • Майстер міньйонів: Башти Геімердінґера тепер коректно отримують бонусне здоров’я замість меншої кількості.
  • Пробудження землі тепер спрацьовує неодноразово з Е Акшана.
  • Магія фей працює з вміннями, позначеними як ультимативні, зокрема, з Геімердінґером і Твічем
  • Шофер: Орн тепер може використовувати R2 коли прив’язаний до союзника.
  • Пробудження заклинань: Тепер працює з E та Q Джейса.
  • Центр всесвіту: Тепер встановлює позицію кожної зірки на початку раунду засновану на поточній дальності атаки.
  • Танець демона тепер коректно надає бонусне здоров’я, якщо взяте після першої ауґментації.
  • Відмітка мага тепер коректно застосовуються до R Твіча і пасивного вміння Сайласа.
  • Стрибання тепер коректно зменшує перезаряджання Q Варвіка.
  • Шофер більше не перебиває Галіо під час його R.
  • Ультимативна революція тепер коректно працює з Удіром, оновлюючи його пасивне ультимативне вміння через 3 секунди.
  • Магія Фей тепер коректно працює з RQ і RW Карми.
  • Все для тебе не повинно працювати з усіма джерелами зцілення союзників, зокрема, з Багряний подарунок і Мечем квітучого світанку.
  • Стрибання тепер працює з Q та R Волібіра.
  • Молот вартового тепер відображається, якщо сортувати за витягуванням життя.
  • Клинок охоронця більше не відображається, якщо сортувати за витягуванням життя.
  • Паща Малмортіуса дає витягування життя замість крадіжки життя.
  • Коліноріз більше не завдає ефекту горіння, а надає кровотечу.
  • Тепер ви можете придбати як Грань нескінченності, так і Верткі клинки Наворі.

ARAM

Підсилення

  • Ґанпланк: Шкода, що наноситься: 100% ⇒ 105%
  • Джейс: Шкода, що наноситься: 100% ⇒ 105%
  • Шивана: Шкода, що наноситься: 95% ⇒100%
  • Сивір: Шкода, що отримується: 108% ⇒ 105%
  • Зайа: Бонусна швидкість атаки: 0% ⇒ 3%
Послаблення

  • Там Кенч: Шкода, що отримується: 100% ⇒ 105%
  • Зерат: Шкода, що отримується: 100% ⇒ 105%
  • Зіґґс: Шкода, що наноситься: 90% ⇒ 87%

Кубок ARAM

“Наш наступний турнір Clash для ARAM стартує вже цими вихідними!”

  • Початок реєстрації: 10 червня об 11:00 (за місцевим часом)
  • Дати проведення турніру: 15 та 16 червня (~4-7 вечора за місцевим часом, залежить від регіону)

Майстерність Чемпіонів

“Відколи ми запустили оновлену систему майстерності чемпіонів в оновленні 14.10, ми стежили за тим, як вона сприймається всіма вами. І хоча деякі частини були успішними, як-от зняття обмеження на майстерність і можливість розблокувати чемпіонські титули, очевидно, що в інших місцях ми промахнулись. Ми працюємо над оновленнями на основі ваших відгуків, наприклад, переглядаємо нові візуальні ефекти майстерності, що займе трохи більше часу, але це лише перша з багатьох майбутніх змін. Не забудьте ознайомитися з щоденником розробників, яке вийшло сьогодні, щоб дізнатися більше подробиць!

Ми побачили відгуки гравців про те, що бонусні сходинки майстерності занадто складні, тому ми знижуємо вимоги до них. Тепер для отримання бонусного етапу потрібно буде зіграти лише три гри на оцінку S замість семи.”

Ротація Міфічної крамниці

Тепер доступні
  • Престижна Катаріна з Двору Фей
  • Престижна True Damage Сенна
  • Престижна Відважний Фенікс Зайа
  • Престижна Ковен ЛеБланк
  • Вісник Світанку Карма
  • Гекстек Ноктюрн
  • Неприборканий Кристал Зерат
  • Кольорова схема Неприборканий Кристал Зерат (Fractured)
  • Емоція “Межа нескінченності” (Неприборканий кристал Зерат)
Покидають Міфічну крамницю
  • Престижна Акрадна Кейтлін
  • Престижний Вісник Ночі Каїн
  • Престижний Пухнастик Фізз
  • Престижний Вознесений Пантеон

Виправлення помилок та зміни якості життя

Зміни якості життя

  • Ми змінюємо спосіб відтворення “успішно” використаних вмінь. Раніше воно відображалося, як символ критичного удару, як, наприклад потрапляння Аатрокса в “больову точку”, але це викликало плутанину, оскільки це не був критичний удар. Надалі ми будемо використовувати інший значок для відображення.

Виправлення помилок

  • Виправлено помилку, через яку опція перегляду іноді ставала сірою, що заважало вам переглядати ігри ваших друзів.
  • Виправлено помилку, пов’язану з вмінням Сіндри Е, яке могло зрушити з місця тунель Рек’Сай (E), що призводило до переміщення тунелю. Якщо ви не знали, тунелі насправді є нерухомими об’єктами.
  • Виправлено помилку з вмінням Е Сіндри, коли вона могла завдати шкоди Гвен всередині її W.
  • Виправлено помилку, яка призводила до того, що Вієго отримував базову версію предмета, якщо у нього був чемпіон з поліпшеним Орном предметом.
  • Виправлено помилку, яка призводила до того, що Вієго назавжди втрачав покращення предмета після того, як заволодівав іншим чемпіоном.
  • Виправлено помилку, яка призводила до того, що Розколоті Небеса не активувались від підсилених стрибків Ренгара.
  • Виправлено помилку, яка призводила до того, що атаки, які завдають шкоди кільком цілям ( R Твіча або Q Смолдера), не отримували підсилення шкоди від руни “Рішучий наступ”.
  • Виправлено помилку, через яку W Наутилуса не застосовував ефекти заклинань.
  • Виправлено помилку, яка призводила до того, що на екрані під час знищення першої вежі відображалася неточна кількість золота.
  • Виправлено помилку, яка призводила до того, що Можливість давала два стаки руни Майстера на всі руки, попри те, що вона давала три унікальні характеристики.
  • Виправлено помилку, через яку чемпіони з активною невидимістю не набирали заряди швидше.
  • Виправлено помилку, яка призводила до неправильного відображення анімації під час голосової лінії жарту Моргани.
  • Виправлено помилку, через яку міньйони, вбиті предметом підтримки, не зараховувалися до руни Витягування життя.
  • Виправлено помилку, яка призводила до того, що стрибок не відтворював свої візуальні ефекти, якщо ворог використовував його в туман війни.
  • Виправлено помилку, яка призводила до того, що Злоякісність продовжувала завдавати шкоди епічним монстрам після того, як зникало горіння землі.
  • Виправлено помилку, яка призводила до того, що Акшан не ставив у пріоритет ворожих чемпіонів вмінням Е, якщо він дізнавався про це після того, як позначав їх своїм пасивним вмінням.
  • Виправлено помилку, яка призводила до того, що підказка про шкоду та зцілення Елізи збільшувала кількість шкоди приблизно в 1000 разів (не хвилюйтеся, помилка стосувалася лише підказки).
  • Виправлено помилку, коли після вбивства клона чемпіона додатково спрацьовувало святкування п’ятірного вбивства.
  • Виправлено помилку, коли на святкуванні п’ятірного вбивства у Бійця душ Саміри частково були відсутні конфетті та візуальні ефекти прожекторів.
  • Виправлено помилку, коли хвости Аркадної Арі не повністю перекривалися під час циклу ходьби та тому здавалися товстішими.

Образи і кольорові схеми


Кольорові схеми

Переклад

Олександр "TerraSlyga" Крупський, Анастасія “Cpillyvilly” Бекетова

Редактура

Євген "EugineOwl" Киян, Богдан "Мальзахар Беркут" Івасик, Сергій "Yojuk1010" Кононьчук

Оформлення

Євген "EugineOwl" Киян